Dat gaat voor de meeste borden op jonguhStaat toch alleen en auto op,jonguh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat voor de meeste borden op jonguhStaat toch alleen en auto op,jonguh
Nee, dat word als een gehele acceptable reparatie gezien van het wegdek en behoor je gewoon bedacht op te zijn.
Of dat nou zo'n zinvolle bijdrage is
‘Pas op: teerstrepen’ .Wat voor verkeersborden wil jij bij teerstrepen in het wegdek hebben?
Nuttig.‘Pas op: teerstrepen’ .
Staat toch alleen en auto op,jonguh
Ik mag er ook zijn ; ik verdien ook een plekje onder de zon .Nuttig.
Er was al iets van een consensus...
Maar nee,gixxer-man moet ook nog effe ventieren
out is toch met een d ,tenminste voor @downsider
In ken die borden erug goed in die Heimat
Onder de regen mag jij er zijnIk mag er ook zijn ; ik verdien ook een plekje onder de zon .
Ga jij je wedstrijdbekers maar poetsen .
Nou vooruit ,danIk mag er ook zijn ; ik verdien ook een plekje onder de zon .
Ga jij je wedstrijdbekers maar poetsen .
Hij houdt niet van regen op de brommer ,wordt ie bah vanOnder de regen mag jij er zijn
Mooi, je laat zien dat je algemene kennis op middelbaar schoolniveau beheerst.De oppervlakte van je driehoek = basis x halve hoogte. Een voorbeeld: met een basis van 0,8 m en een hoogte van 1,4 meter heeft een driehoek een oppervlakte van: 0,8 x 0,7 = 0,56 m2.
Nee hoor, copy/paste.Mooi, je laat zien dat je algemene kennis op middelbaar schoolniveau beheerst.
Jij ook weer bedankt voor je nuttige bijdrage aan de conversatieWord hier nog op de vraag gereageerd of is iedereen hier weer aan het ouwehoeren
Hij heeft wel een punt. Topic wordt volledig gekaapt.Jij ook weer bedankt voor je nuttige bijdrage aan de conversatie
je voldoet ook hier weer aan mijn verwachtingJij ook weer bedankt voor je nuttige bijdrage aan de conversatie