Old Scoot
Have wheels, will ride
Als je het heb rechtsbijstand inschakelen dat is het enigste advies ik kan geven, succes ermee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En?wat heb jij nu daadwerkelijk,bijgedragen,wat al niet geventileert isHet probleem op het motorforum is dat alle “deskundigen” een andere mening hebben, terwijl de echte deskundige niet op de brandstapel wil en wijselijk zijn mond houdt.
Mijn mening: Rijkswaterstaat zegt dat de weg met ook de bitumen naden er in aan alle eisen voldoet. Case closed.
Dat er ondertussen bruggen en viaducten op instorten staan, waarvan ze beweren, dat die veilig zijn doet er niet toe. Ze kunnen oneindig procederen, omdat de belasting betaler betaald, dus je verliest.
Nee niet echt .Ik houd jou bezig, zodat je andere topics met rust laat. Snap dat dan
T gezeur blijft gelijkNee niet echt .
Elk topic hoort op zichzelf te staan
Dusch...
Dat is een waarheid als een koeT gezeur blijft gelijk
Ja maar niet zwaar gelukkig, gebroken sleutelbeen en een boel gekneusd.Maat van me is een keer in het donker op een hoop zand gereden met de motor.
Had de aannemer ook midden op een onverlichte weg achter gelaten.
Is wel vergoed door de gemeente destijds.
Maar wel pech voor ts lijkt me, zelf nog gewond geraakt?
No shitTeer is in de wegenbouw een standaard reparatiemiddel dat al decennia is toegelaten.
Bij motorrijlessen wordt een lesser gewezen op de gladde delen op de weg. Daaronder vallen ook de teerstrepen.
Jouw geval:
Ik geef je weinig kans. Je moet bewijs leveren dat jij niet in staat was de strepen te vermijden en dat de slechte kwaliteit van de teerstrepen de oorzaak is van de val. Oftewel: vergeet het. Gaat je niet lukken.
Jeetje, en dat met volle snelheid dus... je moet aardig geschrokken zijn?Ja maar niet zwaar gelukkig, gebroken sleutelbeen en een boel gekneusd.
Jij hebt in ieder geval totaal niks zinvols bijgedragenNo shit
Ik heb het wel gelezen,deugniet