Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

update GT caferacer

kentekenplaat verlichting zit er op, en ik heb gisteren er een spiegeltje op gezet omdat ik over twee weken een tourtocht met de brik ga rijden(motorzegening)

aha oke, ik heb deze week een klein bar-end spiegeltje besteld, want persoonlijk vind ik zo'n ding bovenop een race-stuurtje spuuglelijk

Vandaag ben ik al voor de derde keer aangehouden door de politie....ik hoop dat het deze zomer geen gewoonte gaat worden

Ha Ron,

Rondje Heuvelland gereden? Ik woon zelf ook in Zuid Limburg. Je rijdt inderdaad van controle naar controle. Zelf ben ik de dans tot nu toe ontsprongen. Mijn zoon is echter met zijn zündapp uit 78 in een jaar tijd 6x staande gehouden voor controles of .......omdat de heren motoragenten en techneuten hun hart wilden ophalen aan een stukje jeugdsentiment.

Mooie fiets trouwens, complimenten!

Frans

Laatst bewerkt:

10 eurie bij motorhuis Margraten die spiegel, op de snelweg toch wel handig.

HEERLIJK,
ik ben normaal een 4 cyl.lijnblok fan, maar jouw sound is ook super, erg genoten van dit filmpje....sorry speelfilm...

grtn Bennus

Cool! Lekker lange film idd.

Zolang je het gas erop houdt klinkt ie echt te gek. Alleen laat je het gas los, dan is het net een Puch...

Ik ben wel eens vaker traag wat betreft het tegenkomen van interessante topics , maarruh...knap werk hoor!!! I'm impressed.

Dit moet gewoon leuk zijn!!!

hardstikke mooi echt waar petje af,, alleen de zijkappen zijn veel te groot en maken hem optisch zwaar. De alu platen staan ook opzichzelf het komt namelijk nergens in terug in het bodywork van de motor. Dus vormt het geen eenheid met de rest van de fiets, en dat is geen kwestie van smaak, maar meer uitgaande van ontwerp theorie/filosofie.....

Maar het is en blijft jouw fiets, je zou ook gewoon es wat kunnen gaan experimenteren met verschillende manieren van die zijkanten afdekken, ipv het gelijk af te wijzen. Via experiment kom je vaak tot leuke, originele en fraaie oplossingen.

Laatst bewerkt:
Brute fiets
Ben zelf niet gek van tweetakt, maar zo een wil ik ooit ook nog wel eens rijden/hebben...

Ben het wel ontzettend eens met Djagia. Op zich zijn de plaatjes alu mooi , maar in het geheel past het niet...(maar ja, is mijn mening). Wel een vette tank en zitje combo.

als je een bijpassend 9wit/blauw uit de jaren 70/80)motorpak zoekt ? (uit 1 deel !! zoals alle racepakken uit die tijd) ik heb er 1 hangen.. en volgens mij in jouw maat !

ik heb er zo eentje (denk ik )en het past goed bij de suzi's

hou je nou nog een beetje powerband met zo'n 3 in 1 of is het echt huilen met de pet op?

verder top fiets

U zegt? met die grote letters suzuki aan de rugzijde???

(dat is natuurlijk ook wat die honda rijders te zien krijgen )

apologie accepted,ik ,zal trouwens binnenkort een seen fotootje doorsturen van het pak met berijder bij de cafereecer

die zou je normaal zelf nog moeten hebben,het is het pak met geschiedenis,heeft een beetje de wereld rondgereisd