Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

update GT caferacer

Hopeloos veuls te mooi Ron!
Klasse!!
Wat die alu kappen betreft : die heppik ook zo,maar ik heb mijn tank en spatborden dan ook in dezelfde kleur,dus dat misstaat misschien minder (bovendien: Hema heeft lekkere worst ).
Ik mis bij jouw fiets wat kleurdoorloop,misschien is spuiten van die kappen een optie?
Wat fotosoepwerk levert me dit in wit op....

....en dit als je de kleurstelling helemaal intact houdt (zie spatbord etc)..

Misschien een ideetje???

denk dat die alu platen in het echt een stuk minder misstaan! niet dat het er op de foto helemaal niet uitziet hoor..

Die alu zijpanelen vind ik gewoon mooi (smaken verschillen) en als je op de foto ziet is het achterspatbord ook van alu.

HMMMMMMMMMMMooi, jammer dat er een nummerplaat op moet he.
echt strak zo met dat zitje.

Super motor!! Er gelikt en goed afgewerkt. Ook met kenteken is het een plaatje.

Veel plezier met rijden en showen .

ff nieuw piccie

Ik paste nog in het jasje van tig jaar geleden

Ik kon mij niet behersen vandaag, ik ben gaan rijden met mijn ketel (pekel)

kontje 25 jaar geleden gekocht bij Rob Bron

ik vinnem nog steeds vet!

zeer mooie kleurcombinatie vinnik zelf ....en dat kontje

Nog veel plezier ermee ( lijkt me bijna onmogelijk om hierop geen plezier te beleven )

en hoe rijdt ie nou??? Toevallig een stukje geluid opgenomen?

Hey Ron,
leuk om je fietsie hier te zien; jammer da'k m niet tijdens de opnames van "Motorlife" heb kunnen zien( Egmond was toch wat aan de verre kant)
Vergeet a.s.weekend niet te kijken naar het programma!!

Vandaag ben ik al voor de derde keer aangehouden door de politie, de goede vriend wist niet wat het voor motor was, en hij had nog een paar slimme vragen zoals : waneer ik op de motor rij en waarom er een blauwe plaat op zit.
Twee weken geleden moest ik hem laten zien op het bureau , (mijn nummerplaat zou niet goed zichtbaar zijn) ik hoop dat het deze zomer geen gewoonte gaat worden.

hmmmmm dan mag ik op gaan passen denk ik..(mijn plaat staat nog schuiner als dejouwe, en ik heb ook geen knipperlichten) bij jou niet gezeurd over je spiegels?(welke spiegels jaja )en over kentekenplaatverlichting?