hagon misschien, ik dacht zo rond de 200 euri per setje, via morren motoren in barnevelddat kun je wel zeggen, ja
bij mij zaten ze er niet op, en ik wil ook niet meteen voor die peperdure ikon gaan heeft iemand heel misschien nog iets tweedehands liggen of een tip misschien [voor CB750 = 34 cm oog op oog]?
hagon misschien, ik dacht zo rond de 200 euri per setje, via morren motoren in barneveld
klopt als een bus, heb ik mijn nieuwe schokjes ook vandaan, prima spul.
En Ron: het ziet er goed uit man!Wordt het nou een replica van de motor van Wil Hartog? (geen idee waar die toen op reed, ik mocht toen alleen maar driewieleren ).
blok geplaatst......en even de uitlaat er onder gehangen om te kijken hoe het staat.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Ook leukNee, het word een caféracer met hartog invloeden? riemersma/koni stickers,enz
hier is een foto van hartog op zandvoort 1975
(Afbeelding)
hé, en de mijne dan
ik ook check. Thanks voor de tip!
hé, en de mijne dan???
toen was ik der ook , 9 hele jaren jong , en ik als ik mijn ogen dichtdoe zie ik hem zo weer voor meNee, het word een caféracer met hartog invloeden? riemersma/koni stickers,enz
hier is een foto van hartog op zandvoort 1975
(Afbeelding)
mooimooimooi, alleen die el cheapo powerfilters vinnik jammer (maar dat is meer omdat er toch iéts te zeiken moet zijn
@ ron zrx
Alleen je koplamp mag wel wat meer naar beneden wijzen, als ik je ooit tegenkom in het donker