Die waren niet bepaald "Unusual" of "Rare" . Hooguit "interesting". De diverse types IZH waren decennia lang het tweewielige "allemansvervoer" in de voormalige Sovjetunie.
Voor Russische begrippen is deze wel unusual en rare,deze is watergekoeld,niets bijzonders in het westen,zeer bijzonderDie waren niet bepaald "Unusual" of "Rare" . Hooguit "interesting". De diverse types IZH waren decennia lang het tweewielige "allemansvervoer" in de voormalige Sovjetunie.
De voornaamste reden waarom dit type IZH (dit is een jupiter 5) wat zeldzamer is dan de rest is dat hij werd uitgebracht ten tijde van het uiteenvallen van de Sovjetunie. De Jupiter 5 was een (niet zo heel succesvolle) poging om in de jaren 90 een beetje aan te sluiten op de buitenlandse markt.Voor Russische begrippen is deze wel unusual en rare,deze is watergekoeld,niets bijzonders in het westen,zeer bijzonder
in Rusland.
Sorry als ik wat te fanatiek klink. Ik heb hier een beetje last van normvervaging op dit vlak. Ik heb iets te veel van die "Russen" in mijn hok staan...Daarnaast blijven Russische motoren in het westen wel rare en unusual.