Twents motor treffen en minibike rijden op 3 april

Gerdien

MF veteraan
7 jul 2002
4.681
1.839
Hallo scheurijzers,

Op zondag 3 april is er een motortreffen met de mogelijkheid om te rijden op een minibike en/of een powerboard (step met 43cc motor).

Tijd: 10.00 tot 12.00 uur
Locatie: Chauffeurs restaurant Frans op den Bult in Deurningen.

Het is de bedoeling om elke eerste zondag van de maand samen te komen bij Frans op den Bult, een begrip in Twente. Waar anders koop je nog koffie voor 80 cent?
Zondag is de eerste keer en speciaal voor deze gelegenheid zijn er extra activiteiten georganiseerd zoals het rijden op minibikes en een vouwwagenshow.
Voor 2 Euro rijd je een ruim rondje op een minibike en dat is een ervaring apart kan ik je beloven.

Frans op de Bult ligt dicht bij de A1:
Vanuit het Westen neem je de A1, na Hengelo neem je de afslag Deurningen.
Aan het eind van afslag ga je bij de stoplichten rechtsaf.
Bij de tweede stoplichten zit Frans op den Bult na de kruising rechts, kan niet missen.

Op de foto zie je mij op een minibike. :]

Tot zondag!

 
Laatst bewerkt:
Is een compromis ook goed?
Als je het codewoord "MF-Oost" noemt zondag dan mag je voor één Euro. ;)
 
Effe weer omhoog duwen, het is morgen al. 8-)
Ik had een fout gemaakt bij de routebeschrijving, sorry! |(
 
Wij, de buurtjes,mijn vriendin en ik, gaan morgen ook ff kijken. Daarna waarschijnlijk een stukje toeren. Als je een MF sticker op je moto hebt, mag je dan ook voor 1 euro een rondje op een minibike? ( kan ik mss eindelijk eens m'n knee-sliders inweiden.....)
 
Ha vanmorgen ff een rondje op de minibike gereden bij "frans" was wel een coole ervaring. Jammer dat ik niet met de motor kon, heeft ff kuren B
 
Terug
Bovenaan Onderaan