Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verwacht je er achter te kunnen kruipen??
Ik heb deze: MOTEA | Zoekresultaten voor: ‘windscherm kuipruit racing’
Ze hebben ook een lichtere versie: MOTEA | Zoekresultaten voor: ‘windscherm kuipruit racing’
Resultaat hieronder:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gen 1 of gen 2Zo hendels besteld bij BS-Motoparts.
Ff wat anders. Vandaag wilde ik stukje gaan rijden. Dus starten, warmlopen. Ik hoorde al dat hij af en toe een slag miste, op bepaald moment slaat hij helemaal af. Opnieuw starten en rijden dan maar. Tijdens het rijden inhouden, knallen en gewoon niet lekker lopen. Bij stoplicht steeds afslaan, ook bij langzaam rijden afslaan. Op wat hogere toerentallen blijft ie wel lopen.
Op bepaald moment verschijnt ook de melding SERVICE in het dashboard, toen maar teruggereden en geparkeerd in de garage.
Ik ga morgen terug naar de garage ermee, heb nog garantie dus dat moet goed komen maar ik vroeg me af of dit bekend voorkomt. Heb al eens een en ander gelezen over electronica van de Tuono maar starten gaat goed. Lijkt op iets met de ontsteking denk ik?
het transformer ruitje
ziet er wel stoer uit.
maar ik ga voor een iets andere moet hem nog vinden maar ken niet alle merken.
Gen 1 of gen 2
Bij de gen2 van bepaalde bouwjaren is de dynamo een badactor.
Hierdoor te lage accuspanning > gevolg ploffen .
Als de motor nu nog wil starten ( voldoende power in de accu) dan is het een sensor .
Zo hendels besteld bij BS-Motoparts.
Ff wat anders. Vandaag wilde ik stukje gaan rijden. Dus starten, warmlopen. Ik hoorde al dat hij af en toe een slag miste, op bepaald moment slaat hij helemaal af. Opnieuw starten en rijden dan maar. Tijdens het rijden inhouden, knallen en gewoon niet lekker lopen. Bij stoplicht steeds afslaan, ook bij langzaam rijden afslaan. Op wat hogere toerentallen blijft ie wel lopen.
Op bepaald moment verschijnt ook de melding SERVICE in het dashboard, toen maar teruggereden en geparkeerd in de garage.
Ik ga morgen terug naar de garage ermee, heb nog garantie dus dat moet goed komen maar ik vroeg me af of dit bekend voorkomt. Heb al eens een en ander gelezen over electronica van de Tuono maar starten gaat goed. Lijkt op iets met de ontsteking denk ik?
Gen 2, de accu geeft 12.6 aan op display. Lijkt me normaal toch? Starten is ook niet probleem, motor wil bij lage toerentallen niet blijven lopen.
Ze hebben er verschillende; iets wat jij ongetwijfeld al gezien hebt
Je kunt ook voor een originele verhoogd ruitje van Aprilia gaan, alleen die vind ik persoonlijk vrij duur.
[afbeelding]
Goede avond/morgen Tuono gangers.
Sinds zaterdag ben ik ook eigenaar van zo een mooi machine.
Ik had een Speed triple te koop en de koper vroeg of hij deze in kon ruilen. Ik ben niet helemaal gek van de kleur maar de techniek leek me wel interessant.
De motor is bijna orgineel.
Zelfs de orginele demper zit/zat er nog op.
Sinds vandaag niet meer.
Hij ademt nu uit via een Leo V.
[afbeelding]
Goedemorgen,
Ook hier een nieuwe tuono rijder. Na veel omzwervingen op 4-cylinders op de tuono beland. Tot nu toe alleen maar positieve punten op het eerder genoemd verbruik na . Daar krijg je aan de andere kant dan wel weer wat voor terug. Mocht iemand nog interesse hebben in de Leovince SBK demper
Todo list:
- Zwarte koppeling en remhendels
- Zwarte kuipruit
- 12V aansluiting monteren
Goede avond/morgen Tuono gangers.
Sinds zaterdag ben ik ook eigenaar van zo een mooi machine.
Ik had een Speed triple te koop en de koper vroeg of hij deze in kon ruilen. Ik ben niet helemaal gek van de kleur maar de techniek leek me wel interessant.
De motor is bijna orgineel.
Zelfs de orginele demper zit/zat er nog op.
Sinds vandaag niet meer.
Hij ademt nu uit via een Leo V.