Tuono Bastardi parte tre: L'ultimo motociclo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele gave fiets geworden!

Ik vind de dempers persoonlijk mooier dan de Leo's... En wie zegt er whisky?.. Heb nog een goede tequila :) !
 
Mijn Chica, vraag of ik zin heb in een koude prosecco...................................... :+
 
Uhhh, ja dat wel, maare....waar stond dat NHF nou ook weer voor :?

twas iig niet beledigend 8-)

Ben even met de vering aan het stoeien, ook al weer zo een onbekend iets.... Ga maar uit van de basis. Drie ringen door de vork toch maar en wat opkrikken aan de achterkant....

No Hard Feelings denk ik zo.
Stuurt ie zo slecht dan?
 
maar Voske, wist je het nog niet????? Wij zijn toch uiteindelijk maar sloebers.... 8-) (sommige van ons :+ ) maar wel met een T tussen de benen... *O*


Ik weet niet hoe het sturen nu zal gaan...nieuwe vork en wielen, zal wel wat verschil geven denk ik. We gaan het meemaken.
 
*D
full
 
Zeau ze is weer lekker schoon. En wat klinken die Scorpion pijpen toch heerlijk zonder db killers :) *O*

IMG_20120725_201626.jpg



Lekker kontje!!!

IMG_20120725_201641.jpg


Rondje van afgelopen Zondag met de ietwat stille GS 550 :)

IMG_20120722_132048.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jaja, zo was ik eens voor me werk in Tokyo ( je moet wat) en de Yen-Euro verhouding was erg gunstig... Glenfiddich 18 years was erg goedkoop, ik meen omgerekend 40 euries. En wat doe je dan als je drie weken op een hotel kamer zit??? Juist, je koopt zo'n beauty...en heeeeel veel cola!!!!!! 8-) *O*
 
Luitjes. Even een korte vraag. Hebben jullie ervaring met paddock stands? Ik zoek ze voor m'n Tuono 1000r uit 2006. Moet ik nog op specifieke zaken letten bij de aanschaf van een stand voor voor en achter?

Alvast bedankt!
 
Jaja, zo was ik eens voor me werk in Tokyo ( je moet wat) en de Yen-Euro verhouding was erg gunstig... Glenfiddich 18 years was erg goedkoop, ik meen omgerekend 40 euries. En wat doe je dan als je drie weken op een hotel kamer zit??? Juist, je koopt zo'n beauty...en heeeeel veel cola!!!!!! 8-) *O*

O M G |(
Glenfiddich 18 years en cola is echt een NO NO

Zelfde als een dure steak in een duur restaurant met joppie saus :+
 
OK, vanochtend even een rondje Holterberg voor de "shake down" :] ....... mooie ochtend, lekker koel nog en geen verkeer!!

eerste gevoel.


YES!!

*O* :9~ :} :Y 8-) :')


Het stuurt veeeel lichter en makkelijker als voorheen. Had altijd het gevoel dat ik met het nemen van bochten langzaam maar zeker ook snel, toch wat druk moest zetten. Nu lijkt het of de intentie alleen al maakt dat de bocht wordt ingezet!!!!

Wellicht dat het wat ingesleten balhoofd lager hier ook een rol in speelt?? Het gevoel is echter TOP. Ik ben er blij mee!!!

De gereinigde remmen voelen weer als nieuw!!!

Oja, even olie gecheckt na drie jaar en 10k..... 400 cc erbij. dat valt mij heel erg mee want de Alpen met het gas erop maak dat de brommert er wel wat voor moet doen. Het was en is een blijvertje!!! 8-)
 
Luitjes. Even een korte vraag. Hebben jullie ervaring met paddock stands? Ik zoek ze voor m'n Tuono 1000r uit 2006. Moet ik nog op specifieke zaken letten bij de aanschaf van een stand voor voor en achter?

Alvast bedankt!


Voor, heb ik geen ervaring mee, ik gebruik mijn houten frampje.
Achter, ik ben heel tevreden met de Valter Moto stand!!!!

full

full
 
Laatst bewerkt:
OK, vanochtend even een rondje Holterberg voor de "shake down" :] ....... mooie ochtend, lekker koel nog en geen verkeer!!

eerste gevoel.


YES!!

*O* :9~ :} :Y 8-) :')


Het stuurt veeeel lichter en makkelijker als voorheen. Had altijd het gevoel dat ik met het nemen van bochten langzaam maar zeker ook snel, toch wat druk moest zetten. Nu lijkt het of de intentie alleen al maakt dat de bocht wordt ingezet!!!!

Wellicht dat het wat ingesleten balhoofd lager hier ook een rol in speelt?? Het gevoel is echter TOP. Ik ben er blij mee!!!

De gereinigde remmen voelen weer als nieuw!!!

Oja, even olie gecheckt na drie jaar en 10k..... 400 cc erbij. dat valt mij heel erg mee want de Alpen met het gas erop maak dat de brommert er wel wat voor moet doen. Het was en is een blijvertje!!! 8-)

Mooi man!
Volgende keer gewoon meteen een factory kopen :+
 
Zonder meer de beste keuze.... in 2006 was die er nog niet en moest en zou ik een T rijden nadat mijn oer TL was geraakt
full

full

een dame die mijn pad kruiste....

maar, nu 6 jaar na dato..... weer alles op z'n plaats 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan