Triumph Trident 2021

Bike vanmorgen naar de dealer gebracht.
Storing ABS melding, benzine pomp loopt niet (normaal hoor je deze lopen)
Motor start niet, startmotor gaat ook niet rond. Lijkt iets elektrisch, we wachten het af..
(Accu is OK volgens druppellader)

Bijlagen

• IMG_0536.png
    IMG_0536.png
    710,9 KB · Weergaven: 0
Motor start niet, startmotor gaat ook niet rond. Lijkt iets elektrisch, we wachten het af..
Misschien je spanningsregelaar! Blijft raden, het is tenslotte techniek en je hebt nog garantie toch?

Waarschijnlijk toch je accu stuk. Bekend issue bij Triumph.

Ai..vervelend @C660 maar gelukkig geen 'groot' probleem dus!:t
Ga je weer voor een originele accu? Aangezien dit dus schijnbaar een bekend probleem is..:?

Dit was het inderdaad, de accu is totaal overleden volgens de dealer. Toch gek want de druppellader gaf iets anders aan. Misschien altijd al een matige accu geweest dan?
Valt dus gelukkig mee :]
Issue bij al mijn Triumphs gehad. Druppellader zegt accu is OK. Helaas klopt dit niet. Treed meestal na zo'n 2 jaar op.

Issue bij al mijn Triumphs gehad. Druppellader zegt accu is OK. Helaas klopt dit niet. Treed meestal na zo'n 2 jaar op.
Dan kan ik vast geld opzij gaan zetten, mijn Trident is 3 jaar oud nu. :+

Maar ligt dit aan de slechte kwaliteit van de accu's die door Triumph worden gebruikt of aan de elektronica in een Triumph die de accu sloopt?

Ik denk een combinatie van beiden.
Overigens is 3 jaar vrij normaal voor een motoraccu.
Met mijn Triumph's ook regelmatig gehad dat ze plotseling niet meer wilde starten.
Na laden of tijdje wachten deden ze het weer.

Hai,

Na 15jaar niet rijden vorig jaar een trident 660 gekocht! Helemaal geweldig en de wendbaarheid top! Beter dan de daytona die ik had.
Zag dat ik mij bij deze topic kan aansluiten ;)

Ik heb gelijk even een vraagje,. Ik zit niet helemaal lekker, kom net een stukje te kort waardoor ik pijn krijg in m'n linker schouder. Nu was ik opzoek naar stuur verhogers maar kan alleen maar tot bj 2021 vinden en niet voor de 2023 die ik heb. Iemand ook het stuur iets hoger gezet?

Verder heb ik een akrapovic 🥰
radiator bescherming,
wind scherm.
Nu nog opzoek naar zwarte hendels en andere spiegels.

Voor diegene die iets aan hun zadel willen doen heb ik een goed adres! Had na 1uur al zo'n zitpijn. Nu eerst zadel strakker opgespannen waardoor het al beter is. Maar na dit seizoen een ander dekje, ben met mijn schoen en bepakking in m'n zadel blijven haken waardoor er nu een gaatje in zit 🫣

#achterhoek

Welkom bij de club! Ik heb helaas geen idee over jouw vraag mbt het stuur. Wellicht iemand anders hier?

Welkom @lelie en veel plezier met je Trident!

Stuurverhogers voor een Trident 660 tot 2021 lijkt me bijzonder, aangezien deze pas in 2021 op de markt is gekomen. :P En sindsdien is er (afgezien van de kleur) niets veranderd aan het model dus alle stuurverhogers voor de Trident 660 zouden moeten passen. Ik kan je zo niet helpen waar ze te krijgen zijn, maar ik ben ze op internet wel eens tegengekomen dus ik weet dat ze bestaan.;)

Ik heb zwarte hendels van Evotech, perfecte pasvorm!:t

Wat een rust hier.. :P

Ik heb mijn Trident vandaag uit de (iets verlengde) winterslaap gehaald. Hij doet t nog:+

Anderen nog nieuws over hun Trident?

Bijlagen

• IMG_20240527_104202.jpg
    IMG_20240527_104202.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 0
Mooi plaatje zo @jeroenveekay !
Die zwarte onderdelen maken echt een groot verschil! :t

Blijft de poedercoating ook gewoon goed zitten op je voetsteps?

Thanks, ben er heel blij mee. Ja ik heb er nu zo’n 1k km mee gereden en nog geen sporen van slijtage. Ik denk dat het ook scheelt dat hebt redelijk zachte schoenen zijn, net als normale schoenen. Geen race laarzen met hard onderkant.

Nieuwe spiegels die op de lijst stonden er op gezet jeejj!! Hier nog foto met de oude.
Vorige week een stuur verhoging nu geen schouder pijn meer hoop ik,.
Op naar het volgende puntje 🤣

Bijlagen

• Screenshot_20240619_102332_Gallery.jpg
    Screenshot_20240619_102332_Gallery.jpg
    273,2 KB · Weergaven: 0
Nieuwe spiegels die op de lijst stonden er op gezet jeejj!! Hier nog foto met de oude.
Toffe kleur met big badge in het wit, ook een andere uitlaat zo te zien. Standaard is net wat te braaf hè 😅

Mooi dat het gelukt is met de stuurverhogers! Wat is 'het volgende puntje'?:P

Welke spiegels heb je gemonteerd? Ik ben ook aan het rondkijken naar wat anders..

Welke spiegels heb je nu, de ronde?
De ronde inderdaad. Ik zou graag kleiner willen maar wat ik vindt voldoet blijkbaar niet aan de wettelijke minimale afmetingen. En ik ben toch net wat te 'braaf' om structureel zonder de verplichte spiegels te rijden. _O- Ben er dus nog niet over uit wat ik ga doen..

De ronde inderdaad. Ik zou graag kleiner willen maar wat ik vindt voldoet blijkbaar niet aan de wettelijke minimale afmetingen. En ik ben toch net wat te 'braaf' om structureel zonder de verplichte spiegels te rijden. _O- Ben er dus nog niet over uit wat ik ga doen..
Ik heb zelf na eerst de ronde gehad te hebben, de hoekige geïnstalleerd. Past beter bij het totaal ontwerp vind ik.. en is origineel Triumph dus ook wettig toegestaan.

Bijlagen

• 9C5B4988-3CF6-4E43-9954-A44CE10D0591.jpeg
    9C5B4988-3CF6-4E43-9954-A44CE10D0591.jpeg
    469,3 KB · Weergaven: 0
Klaar met de motor, dan maar door met de helm 😎💪🤙🏼

Bijlagen

• IMG_1209.jpeg
    IMG_1209.jpeg
    545,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1212.jpeg
    IMG_1212.jpeg
    489,4 KB · Weergaven: 0
Hadden ze 'm niet in een oranje tint @jeroenveekay ? Past beter bij je motor..:+

Is dat zo'n vizier dat zich aanpast aan de hoeveelheid licht?

Terug
Bovenaan Onderaan