C660
MF'er
- 23 mei 2019
- 150
- 326
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien je spanningsregelaar! Blijft raden, het is tenslotte techniek en je hebt nog garantie toch?Bike vanmorgen naar de dealer gebracht.
Storing ABS melding, benzine pomp loopt niet (normaal hoor je deze lopen)
Motor start niet, startmotor gaat ook niet rond. Lijkt iets elektrisch, we wachten het af..
(Accu is OK volgens druppellader)
Waarschijnlijk toch je accu stuk. Bekend issue bij Triumph.Bike vanmorgen naar de dealer gebracht.
Storing ABS melding, benzine pomp loopt niet (normaal hoor je deze lopen)
Motor start niet, startmotor gaat ook niet rond. Lijkt iets elektrisch, we wachten het af..
(Accu is OK volgens druppellader)
Dit was het inderdaad, de accu is totaal overleden volgens de dealer. Toch gek want de druppellader gaf iets anders aan. Misschien altijd al een matige accu geweest dan?Waarschijnlijk toch je accu stuk. Bekend issue bij Triumph.
Issue bij al mijn Triumphs gehad. Druppellader zegt accu is OK. Helaas klopt dit niet. Treed meestal na zo'n 2 jaar op.Dit was het inderdaad, de accu is totaal overleden volgens de dealer. Toch gek want de druppellader gaf iets anders aan. Misschien altijd al een matige accu geweest dan?
Valt dus gelukkig mee
Dan kan ik vast geld opzij gaan zetten, mijn Trident is 3 jaar oud nu.Issue bij al mijn Triumphs gehad. Druppellader zegt accu is OK. Helaas klopt dit niet. Treed meestal na zo'n 2 jaar op.
Toffe kleur met big badge in het wit, ook een andere uitlaat zo te zien. Standaard is net wat te braaf hèNieuwe spiegels die op de lijst stonden er op gezet jeejj!! Hier nog foto met de oude.
Vorige week een stuur verhoging nu geen schouder pijn meer hoop ik,.
Op naar het volgende puntje
Mooi dat het gelukt is met de stuurverhogers! Wat is 'het volgende puntje'?Nieuwe spiegels die op de lijst stonden er op gezet jeejj!! Hier nog foto met de oude.
Vorige week een stuur verhoging nu geen schouder pijn meer hoop ik,.
Op naar het volgende puntje
Welke spiegels heb je nu, de ronde?Mooi dat het gelukt is met de stuurverhogers! Wat is 'het volgende puntje'?
Welke spiegels heb je gemonteerd? Ik ben ook aan het rondkijken naar wat anders..
De ronde inderdaad. Ik zou graag kleiner willen maar wat ik vindt voldoet blijkbaar niet aan de wettelijke minimale afmetingen. En ik ben toch net wat te 'braaf' om structureel zonder de verplichte spiegels te rijden. Ben er dus nog niet over uit wat ik ga doen..Welke spiegels heb je nu, de ronde?
Ik heb zelf na eerst de ronde gehad te hebben, de hoekige geïnstalleerd. Past beter bij het totaal ontwerp vind ik.. en is origineel Triumph dus ook wettig toegestaan.De ronde inderdaad. Ik zou graag kleiner willen maar wat ik vindt voldoet blijkbaar niet aan de wettelijke minimale afmetingen. En ik ben toch net wat te 'braaf' om structureel zonder de verplichte spiegels te rijden. Ben er dus nog niet over uit wat ik ga doen..