motormaniac58
MF veteraan
De tiger 800 staat op 20k en heeft nu de grote beurt nodig...
Iemand ervaring met de tijdsduur en kosten hiervoor ??
Iemand ervaring met de tijdsduur en kosten hiervoor ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AltriderIs er misschien iemand die stuur verhogers overheeft voor de 800?
Of een idee heeft waar je ze voordelig kan bestellen?
Is er misschien iemand die stuur verhogers overheeft voor de 800?
Of een idee heeft waar je ze voordelig kan bestellen?
Is er misschien iemand die stuur verhogers overheeft voor de 800?
Of een idee heeft waar je ze voordelig kan bestellen?
hallo, weet niet of het te laat is, maar ik heb
nog een set orginele stuurverhogers voor de tiger xrx 800.
slechts heel even gebruikt ( 5 keer)
hoor het wel
De tiger 800 staat op 20k en heeft nu de grote beurt nodig...
Iemand ervaring met de tijdsduur en kosten hiervoor ??
Gaan er nog MF-ers naar Triumph Live zondag of kan ook vreemdgaan naar BMW motorrad dag in Biddinghuizen....
of Assen BSB natuurlijk.
Ik ga iig ff naar Leusden.
Ik ken dat hele Triumph Live niet, klinkt wel leuk en het is dichtbij
Gratis toegang of moet je ervoor betalen? Kan ik niet echt vinden, misschien kijk ik verkeerd..
Als je wilt gaan offroaden: KTM.Hey allemaal, ik ben me een beetje aan het oriënteren op mijn volgende allroad.
Keuze hangt eigenlijk een beetje tussen twee modellen, de Triumph Tiger 800, en de KTM Adv 950/990.
Budget hangt een beetje rond de max 7500 euro, liever minder , dus een Tiger XC valt daar eigenlijk net buiten.
Dus is de vraag, hoe presteert de normale 800 offroad, dwz gravel, zand, grind/keien en andere bagger, af en toe vrij zwaar offroad dus. En hoe goed kunnen de normale velgen klappen opvangen?
Dit stukje info is met een normale testrit niet te testen
Met de KTM weet je zeker dat je op dit punt goed zit, met de normale Tiger is het dus de vraag ....
[/quote]Hoi Tankiej,
Als je nog belangstelling hebt, kawaoscar heeft geen interesse meer.
Gr Henk
quote]Tankiej schreef op 16 september 2015 @ 14:19:Mochten die ook passen op een Tiger 800 '13 (non-XC) en kawaoscar heeft geen interesse (meer), dan houd ik mij aanbevolen \
Ik heb een hele berg geld (meer dan 1500 euro) aan vering besteed om de 800XC beter te krijgen op offroad gebied,
Jep, en dat maakt de bandenkeuze voor offroad banden een stuk ruimer .En heeft die ook geen 18" achterwiel?
Is terugroep actie voor de schakelveer geweest bij de eerste modellen, de symptomen zijn precies zoals je beschrijft. Die van jou moet nog in de garantie zijn? Effe met je dealer opnemen .Vandaag kon ik op een gegeven moment niet meer terugschakelen
naar m'n 1 . Op weg naar de dealer merkte ik dat ook terugschakelen
van b.v. de 4 naar de 3 niet meer normaal ging . Om te kunnen terugschakelen
moest ik eerst het schakelpedaal iets oplichten en dan ging het weer .
De motor naar de dealer gebracht en waarschijnlijk is de terugslagveer defekt .
Ik kon de Triumph dus laten staan
Ik lees in eerdere postings dat dit eigenlijk voorkwam bij modellen uit 2011.
De mijne is van 2014 ( misschien model 2013 ? )
Zijn hier meer mensen die dit probleem gehad hebben .