BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 10.421
- 6.173
Gaaf man, van harte. Heb je m wel al gezien int eggie?
Thanks
En nope nog niet IRL gezien wordt pas op de Motorbeurs Utrecht volgend jaar, er is momenteel alleen een pre-productie model bij de KTM importeur in Malden waar niet eens mee gereden mag worden, is alleen voor trainingsdoeleinden voor monteurs.
Prijs zal rond 18k liggen is me verteld. Valt mee dus
Thanks
En nope nog niet IRL gezien wordt pas op de Motorbeurs Utrecht volgend jaar, er is momenteel alleen een pre-productie model bij de KTM importeur in Malden waar niet eens mee gereden mag worden, is alleen voor trainingsdoeleinden voor monteurs.
Prijs zal rond 18k liggen is me verteld. Valt mee dus
gaaf die zwarte ruit!
.......... Mmmm........... Dat ruitje zou ik gemonteerd willen zien........PICS PLEASE !!!
Exact mijn gevoel. Masr had jij nog het originele ruitje dan? Ik dacht dat jij ney als ik al die hoge Triumph ruit had !?!?!?T'is een pure gok MDS dat ruitje, geen idee of het mooi gaat zijn maar ik heb er al zoveel over getwijfeld en nu maar besloten om het gewoon te bestellen en we zien wel
Het zwart vind ik prima , ben alleen wat bang dat het te hoog zal zijn , maar dat kunnen we eventueel wel oplossen met een dun slijpschijfje , wat tape en nat schuren.
Pic's volgen
Klopt ik heb de hoge ruit van Triumph reeds gemonteerd staan , maar die voldoet niet echt naar mijn wensen ... deze is beter dan het klein ruitje maar heb nog teveel last van turbulentie rond de helm.
Meermaals gespeeld met de verschillende standen en nooit de ideale positie gevonden.
Is proberen nu met deze ruit.
Ze zou vandaag al verzonden zijn dus ik verwacht ze hier deze week nog ;-)
Ah, jammerGeen idee... ik vermoed van wel maar de huidige ruit gaat niet weg hoor , dus de verstellers ook niet
Als em ooit de deur uitgaat wordt alles terug standaard gezet en alle opties en aftermarketspul apart verkocht , eerder niet ... I'm sorry
Ik vind m wel mooi ogen moet ik zeggen !!Nieuws voor 2014
[afbeelding]
mwaah kan er niet warm of koud van worden dit zou de SE moeten zijn, behalve kleur niets bijzonders, jammer
Dat heb ik ook hoor !!Eindelijk...de bijrijdersgrepen zijn zwart!
ik vind kleurstelling wel erg mooi maar hij is beetje naakt zonder acc.Nieuws voor 2014
[afbeelding]
mwaah kan er niet warm of koud van worden dit zou de SE moeten zijn, behalve kleur niets bijzonders, jammer
Eindelijk...de bijrijdersgrepen zijn zwart!