Mooie foto's, Storkie!
Die van mij is het weekend voor het Paasweekend mee naar Duitsland geweest. Bochtentraining met een groep, heel gezellig! Gelijk kunnen oefenen met filerijden heen en terug (toch een stuk fijner om de eerste paar keer achter een meer ervaren rijder aan te gaan). En de haarspeldjes gingen (voor een beginner) goed. Hij is in ieder geval niet tegen de vlakte gegaan
Al zat hij alsnog vol modder, dus afgelopen weekend even uitgebreid met de hogedruk aan de slag gegaan...
In de middagen was het overigens op eigen houtje de route volgen, en ik zat toevallig bij een snel groepje. Dus gelijk z'n snelheid kunnen testen! Op de rechte stukken haalde ik de rest zo in, optrekken gaat als een kanon. En dat hij het in de bochten niet bijhield lag niet aan de motor maar aan mij
Plus: van 09:00 tot 17:00/17:30 gereden en dat 4 dagen lang... En nog steeds zat hij heerlijk!
Dus intussen ook een tricky roads (onverharde wegen) training geboekt, en besloten dat het weekje Zwarte Woud in het najaar ook een motor trip gaat worden (alleen nog routes en een hotel zoeken).
Hoe meer ik met m'n Twin doe, hoe blijer ik ben dat ik voor deze motor ben gegaan
Vond het ook wel grappig dat in die hele groep van de bochtentraining, hij behoorlijk veel complimenten oogstte!