Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat kanKun je dan ook je ketting stellen, maw je achteras losdraaien zonder problemen???
En hier vrijdag voor de 1e keer naar buiten.Eindelijk mag de ST weer naar buiten...
blijft lastig , ik vind wel dat er best verschil zit tussen de verschillende helmen mbt wind(geruis), wellicht daar eens mee expirimenteren ????Het was weer fijn om te rijden.
Ik heb nog wat uitgeprobeerd, zonder (groot touringscherm), met een Dart scherm (klein) en met het grote Triumph touringscherm.
Het voordeel van het grote scherm is dat ik ontspannen op de motor kan zitten. Nadeel is dat het het aanzicht van de ST minder mooi maakt maar vooral het extra windgeruis wat zelfs met op maat gemaakte oordoppen net te hard is.
Zonder scherm is dat windgeruis aanvaardbaar maar dan zit ik niet rustig op de ST. Ik word wat heen en weer geschut en moet het stuur goed vasthouden, niet echt fijn. Echt zwaar ben ik niet en met 1,77 ook niet echt groot. Misschien ligt het daar aan.
Het kleine Dart scherm doet daar iets aan maar ik zit nog steeds onrustig op de ST.
Dit alles bij gewone snelheden. 100-110 km/u.
Keuzes, keuzes... :-)
Ik heb nu een Shoei Neotec II systeemhelm vanwege mijn bril.blijft lastig , ik vind wel dat er best verschil zit tussen de verschillende helmen mbt wind(geruis), wellicht daar eens mee expirimenteren ????
Hai,Het was weer fijn om te rijden.
Ik heb nog wat uitgeprobeerd, zonder (groot touringscherm), met een Dart scherm (klein) en met het grote Triumph touringscherm.
Het voordeel van het grote scherm is dat ik ontspannen op de motor kan zitten. Nadeel is dat het het aanzicht van de ST minder mooi maakt maar vooral het extra windgeruis wat zelfs met op maat gemaakte oordoppen net te hard is.
Zonder scherm is dat windgeruis aanvaardbaar maar dan zit ik niet rustig op de ST. Ik word wat heen en weer geschut en moet het stuur goed vasthouden, niet echt fijn. Echt zwaar ben ik niet en met 1,77 ook niet echt groot. Misschien ligt het daar aan.
Het kleine Dart scherm doet daar iets aan maar ik zit nog steeds onrustig op de ST.
Dit alles bij gewone snelheden. 100-110 km/u.
Keuzes, keuzes... :-)
Hai,
Je schreef eerder dat je minder gevoel hebt met je met de huidige banden, nu dat je heen en weer geschut bij 100 km per uur wordt en last hebt van windgeruis/wind druk.
.......
Ik snap daarom ook precies wat je bedoelt, ik ervaar dit ook maar naar mijn mening is dat dit het geweldige karakter van de naked Twin.
Uiteraard kun je met schermen, en een stille helm (die je overigens al hebt) proberen het bovenstaande te verminderen, maar nogmaals en dat is mijn mening het rijdende karakter van de Twin kan je niet veranderen.
Greetz...