Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Triumph Street Triple topic deel 24

Als je nu ga zeggen een rode, dan kan het zijn dat er dode vallen
 
mogen ze ook beide bloedjegeil zijn?

Ik heb de rode. Als ik nu zou mogen kiezen zou ik déééééééénk ik toch voor de gele gaan.
Rood vind ik wat chiquer, geel wat sportiever.
Ik had de rode als test bike.
Had daarom ook rood voorzien als kleur, want geel is helemaal niet mijn favoriete kleur. En de grijze vond ik niet echt mooi.
Tot ik de gele versie in het echt gezien had, in combinatie met de rest van de bike in het zwart afgewerkt.
Deze kleurstelling vond ik er direct beter uitzien. Keuze was snel gemaakt.
De gele kleurstelling straalt als die in de zon staat.
Geen moment spijt van.
 
Haha herkenbaar. Ik heb altijd geroepen: ik ga géén gele motor kopen.

Nou toch wel, hij is gewoon echt heel mooi in deze combinatie.
 
Wat zijn voor jullie nou echt aanraders qua upgrades van het 23+ model?
 
ik kom van de 2013R, dus misschien gaat niet alles op als je van een modernere komt

-Looks
-Blipper
-ride by wire, dus directer gas-gevoel
-algeheel veel moderner
-breder stuur, stuurt merkbaar makkelijker
-meer vermogen
-achteraf bleek dat de ergonomie voor mij beter is, op de oude kreeg ik nog wel eens kramp in m'n heup
-mogelijkheid tot cruise control.
en meer kleine dingetjes

Al moet ik wel zeggen dat er niet 1 ding is waarvoor ik hem heb gekocht. Het was voor mij meer: de 2013 bevalt heel goed, ik doe een keer gek en koop de nieuwe.

De oude is naar de vrouw gegaan, dus sporadisch rij ik daar nog wel eens mee. Dan merk je pas wat al die kleine upgrades doen en hoe fijn de 2023 rijdt t.o.v. de 2013. De stap van de 2013 naar de 2023 is voor je gevoel veel kleiner, maar dat went dus gewoon extreem snel.


Edit:
ik zie nu dat ik je vraag verkeerd heb geintepreteerd, maar goed...

om dan antwoord te geven op je vraag:
Cruise control. Toch wel prettig als je eens op de snelweg belandt
En ik zit toch ook te kijken of ik die stofzuiger kan vervangen voor een uitlaat die iets significanter gromt. Spark heeft ook een euro 5 optie. Het wachten is nu alleen tot ze de ECU kunnen flashen. Niet per se noodzakelijk, maar dan kan ik het net zo goed meteen helemaal goed doen
 
Kan enkel full systeem dus dat is sws +1500 euro

Die van zard incl carbon belly is geweldig maar dik 2500 euro
 
ja, klopt...
ik slaap er ook nog een wintertje over
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn voor jullie nou echt aanraders qua upgrades van het 23+ model?
Voor mij is er bij de bestelling toegevoegd:
- triumph handvat verwarming
- triumph frame protector
- triumph tank pad

Verwijderd:
- de ongelooflijk lelijke/goedkoop uitziende oranje reflectors op de voorvork

Nadien toegevoegd:
- evotech gps steun voor de zumo xt
- evotech passagier voetsteun verwijder kit
- evotech paddock stand bobbins
- hielplaatjes vervangen door mat carbon delen
- sw motech pro tanktas (komt gewoon over van vorige motoren)
- roadlok remschijfslot
- triumph korte nummerplaathouder
- optimate koppeling voor de druppellader(zit weg onder de cover van de passagier)

Is onderweg:
- Spark volledige uitlaatlijn

Op de verlanglijst:
- een paar carbon onderdelen
- flyscreen? ik ben er nog niet uit, vind die mooier zonder.

Sommige zijn aanraders, andere voor de looks of nice to have.
Elk zijn ding.
 
Leuk toch.
Gewoon zo maken als jij wil.
 
Heb de mijne laten afleveren met:
Flyscreen
Cruise control
Handvatverwarming
Tankpad
Paddockstandbobbins

Later nog zelf toegevoegd:
Evotech kentekenplaathouder
Evotech Radiateurbeschermer
Evotech afdekplaatjes voor de duosteunen
verlengde carbon hugger
Andere spiegels
Ram mount voor m'n gps/gsm
Usb aansluiting
Bonamici remschakelset
Achterbrug beschermers

En uiteraard ook de reflectors verwijderd
 
Ik was er duidelijk te gehaast vanmiddag. Een wat completere lijst wast ik er ondertussen aan heb gedaan:

Handvatverwarming
Cruise control
Bobbins
Frame protectors
Fork protectors
Evotech tail tidy
Tankpad
Grip pads
Garmin houder
afdekplaatjes voor de duosteunen
Tanktas
(en S22 sloffen ipv de pirelli's)

@Matt Grey waar heb jij de spark vandaan gehaald? En dat doe je dan zonder ECU flash?
 
Ebay staan er genoeg op. Als je dat zoekt op de artikelcode GTR en dan 4 cijfers van Spark die kun je vinden op hun site. Zo heb ik het met die van mij ook gedaan.

De voorbochten zijn voor alle modellen sowieso hetzelfde GTR8502.
 
Laatst bewerkt: