Zeker, maar zat zo immens vast.Je hebt ook een momentsleutel hoop ik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker, maar zat zo immens vast.Je hebt ook een momentsleutel hoop ik?
Thanx goede tipen ik zou lampen olie gebruiken met schoonmaken helpt heel veel rotzooi weg te krijgen
dat geel blijft toch echt een mega kleur he... .poahhhhhSeizoen zit erop voor mij, vandaag de Triumph de laatste wasbeurt van dit jaar gegeven:
Bekijk bijlage 2065121
7326km mee gereden dit jaar.
Nu al zin in volgend seizoen
GefeliciteerdTerug op het street triple forum
Eventjes terug voorstellen.
Na deze street triple 675
Bekijk bijlage 2068431
Is het na vele jaren en andere motoren terug een street triple, nu 765 RS.
Bekijk bijlage 2068442
Bedankt voor je reactie. Zover ik weet is dit orgineel 2013 gen 2 Street triple R, maar dat is dus niet zo? Op Marktplaats zie ik.geen verschillen met anderen en volgens de specs zouden dit Ohlins zijn.@SW-ZH777 het is zeker aan de prijs (ik heb er geen te leen). Qua beschikbaarheid zou ik buiten de Triumph onderdelen catalogus kijken, want het is een Öhlins tool. De vorkpoten op de foto zien er niet uit als Öhlins, heb je aftermarket cartridges erin?
Terug op het street triple forum
Eventjes terug voorstellen.
Na deze street triple 675
Bekijk bijlage 2068431
Is het na vele jaren en andere motoren terug een street triple, nu 765 RS.
Bekijk bijlage 2068442
Bedankt,Welkom terug! Wat heb je allemaal tussendoor nog gehad?
Bedankt,
2009 tot 2017 met de street triple 675
2017 overgestapt op een KTM Superduke 1290R
Na een verkeersongeluk in 2022 een Triumph Tiger 900.
2024 terug Street Triple 765RS.
Gefeliciteerd met de aankoop!Gisteren vanuit de achterhoek naar Triumph Bruurs in Noord-scharwoude gereden om een RS uit 2017 te bekijken en uiteindelijk ook te kopen. Erg fijne zaak en eigenaar! Hopelijk zaterdag ophalen. En intussentijd lees ik hier het topic alvast door voor tips.
Ik ben benieuwd naar een goede plek voor de navi, zodat de teller ook de teller nog goed te lezen is en daarnaast naar een goede tankgrip.
Ah zo'n ding heb ik nog ergens liggen van een oude motor, als ik de Triple thuis heb ga ik dat eens passen en proberen.Gefeliciteerd met de aankoop!
Ik heb een strem mount (quadlock):
is wel met een telefoon, maar met navi is het hetzelfde.