Triumph Street Triple topic deel 24

Klinkt goed allemaal. Ik heb als opties de handvatverwarming, en alle beschermingdelen die aan te vinken waren.

Verder nog allemaal dingen besteld extra van R&G zoals second skin, tail tidy en allemaal andere prulletjes. Ook de Bonamici rearset besteld zodat ik andersom kan schakelen.

Voordeel is dat ik van dat allemaal dealer ben dus dat scheelt me een hoop centen *O*
 
Ohja, en deze heb ik ook besteld. Ziet er op de foto wel echt goed uit:

IMG_0493.webp
 
Ik heb ook nog een screenprotector op het dashboard zitten trouwens
 
Weet één van jullie toevallig waar dit stekkertje van is? Ben nog steeds bezig om te vinden wat het probleem is met mijn motor, maar deze stekker zit los en lijkt ook nergens op te kunnen😅

Alvast dank.
 

Bijlagen

  • IMG_8092.webp
    IMG_8092.webp
    109,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8093.webp
    IMG_8093.webp
    115,3 KB · Weergaven: 0
Volgens mij evap cannister.

Oké dankjewel! Uiteindelijk heb ik nu gevonden wat het probleem was. Als je de brandstofpomp uit elkaar haalt zit er een rubber o-ringetje met klein plastic deeltje erbij aan de verkeerde kant. Dit ziet eruit alsof het zo hoort, maar kennelijk moet je dat dus eruit halen en terug plaatsen op het andere deel van de brandstofpomp 🙃

Nouja, het is in ieder geval gelukt en ik ben weer blij!
 
Aha, ik las je originele bericht als dat je de pomp alleen los gehad had, als in de stekker van de kabelboom eruit. Maar als je dat theezakje in de pomp hebt vervangen moet je altijd even goed opletten met het terug in elkaar zetten.
Ik doe dat ook ongeveer elke twee jaar, mijn circuitmotor is er wat gevoeliger voor.

Hier is een Engelse how to voor de geïnteresseerden: 2012 street triple fuel pump problem and resolution
(Zelfde principe voor nieuwere modellen)
 
Ik was er duidelijk te gehaast vanmiddag. Een wat completere lijst wast ik er ondertussen aan heb gedaan:

Handvatverwarming
Cruise control
Bobbins
Frame protectors
Fork protectors
Evotech tail tidy
Tankpad
Grip pads
Garmin houder
afdekplaatjes voor de duosteunen
Tanktas
(en S22 sloffen ipv de pirelli's)

@Matt Grey waar heb jij de spark vandaan gehaald? En dat doe je dan zonder ECU flash?
ivm de Spark uitlaatlijn.
Ik had verschillende (online) dealers gebeld/gemaild naar de spark voor de street triple RS 2034/24 model.
Hiervan kreeg ik antwoorden en konden ze bestellen:

Hoewel je niet rechtstreeks kon bestellen bij spark.it , kreeg ik nadien via mail van hun toch te horen dat als ik mijn gegevens doorgaf ze een bestelling konden regelen.
Maar ondertussen had ik online al besteld bij tech2roo.

ECU flash, nee, hoeft niet voor het model ik besteld hebt(euro5).
Heb in buitenland al problemen gehad met polizei ivm uitlaat, hoef dat gedoe niet meer.
Heb me voorlopig gehouden aan de gehomologeerde lijn.
 
Precies. Ik sluit niet uit nog eens op het circuit of Duitsland te belanden. En ik hoef ook geen 'asopijp'. En wat ik zo op filmpjes hoor, klinkt de euro5 spark al een stuk beter.

Hou ons maar op de hoogte :)
 
Heb de mijne laten afleveren met:
Flyscreen
Cruise control
Handvatverwarming
Tankpad
Paddockstandbobbins

Later nog zelf toegevoegd:
Evotech kentekenplaathouder
Evotech Radiateurbeschermer
Evotech afdekplaatjes voor de duosteunen
verlengde carbon hugger
Andere spiegels
Ram mount voor m'n gps/gsm
Usb aansluiting
Bonamici remschakelset
Achterbrug beschermers

En uiteraard ook de reflectors verwijderd 😁
Bevalt de Bonamici set?
Voor sportievere houding of net wat meer beenruimte?
 
Bevalt de Bonamici set?
Voor sportievere houding of net wat meer beenruimte?
Die bevalt tot nu toe prima, ik heb ze volgens mij op de laagste stand staan, is nog steeds hoger dan origineel, dus meer beenruimte levert het juist niet op.
Ik had regelmatig de tenen aan de grond en ook het stepje al een keer, dus wilde graag iets meer grondspeling.
En het is ook gewoon mooi spul natuurlijk.
Mijn set kwam op marktplaats voorbij, nieuw in doos, voor een nette prijs.
 
Ik ben van plan om ook een set te kopen van Bonamici voor mijn 25 model. Ik lever ze zelf dus dat is natuurlijk wel makkelijker testen.

Toevallig dit weekend die moto2 van Druijf in het echt gezien, daar zit ook een set op. Het ziet er echt heel erg netjes uit. Heel mooi spul.

Mocht iemand een set willen stuur ff een bericht, dan kan ik wel echt wat moois doen.
 
Of je gaat naar pajic
Ervaringen mee? Ik zit zelf te kijken naar een nieuwe uitlaat met wat meer lage sound (dat schelle hoeft van mij niet), maar wil er wel mee door Duitsland kunnen rijden. Er zijn zat mooie sets te koop (voor veeeeeel geld), maar de duo Austin Racings zijn zonder DB-killer.
 
Ervaringen mee? Ik zit zelf te kijken naar een nieuwe uitlaat met wat meer lage sound (dat schelle hoeft van mij niet), maar wil er wel mee door Duitsland kunnen rijden. Er zijn zat mooie sets te koop (voor veeeeeel geld), maar de duo Austin Racings zijn zonder DB-killer.
Ik woon er om de hoek en er al een paar keer geweest voor dempers/ decat. Echte vaklui en veel keus uit dempers en alles op maat naar wens gemaakt. Incl geluidsmetingen/ db killers etc. Op de site staat wel het een en ander maar het is aan te raden om gewoon langs te gaan.
 
Ik woon er om de hoek en er al een paar keer geweest voor dempers/ decat. Echte vaklui en veel keus uit dempers en alles op maat naar wens gemaakt. Incl geluidsmetingen/ db killers etc. Op de site staat wel het een en ander maar het is aan te raden om gewoon langs te gaan.
Thanks! Ga ik doen en tzt stel ik me ook even voor. Al 20 jaar MF lid en vooral Kawasaki gereden, maar de overstap wordt (onvermijdelijk volgens velen van jullie) binnenkort gemaakt. Dan ook foto, etc.
 
Vandaag heb ik tussen de mooie regendruppels door nog even snel mijn nieuwe aanwinst schoongemaakt. De Versys 650 is erbij voor woon werk en in de nabije toekomst ook voor plezier ritjes, want ik ben van plan begin volgend jaar de Street weg te doen voor een supersport om het circuit mee op te gaan:]
 

Bijlagen

  • IMG_8183.webp
    IMG_8183.webp
    279,7 KB · Weergaven: 0
jaa hallo daar

Ik kom even hier polsen. Na tientallen motorfietsen versleten te hebben ben ik inmiddels al een paar jaar blij met mijn KTM 690 Enduro voor offroadritten in binnen- en buitenland. De motor voor weggebruik wil niet helemaal lukken echter. Net een Tuareg 660 verkocht (toch te veel offroad gericht, te slap in de bochten), daarvoor een Tiger 800 XRX (was heel goed, maar miste wat spanning en vond hem te zwaar). Daarvoor tijd lang een oer-Tuono gehad, gaaf maar die mankeerde elke paar maanden wel wat.

Goed. Nu merk ik toch weer zin te hebben in een lekker sportieve straatmotor voor een paar duizend km per jaar. Dit jaar wordt al een duur zat dus het mag niet ál te veel kosten. Zeg 4 ruggen. Komt de gen 1 Striple naar boven. Mooi licht, voldoende pit, stuurt strak. Toch? Dingen waar ik op moet letten bij aanschaf? Iemand tips voor bagage meenemen voor weekendtrips (liefst geen rugzak) of weekje weg? Kan erg weinig bagagerekken vinden voor dit model.. al helemaal geen dingen die er makkelijk op en af te halen zijn want hoef niet het hele jaar met een rek erop rond te rijden ;-)
 
jaa hallo daar

Ik kom even hier polsen. Na tientallen motorfietsen versleten te hebben ben ik inmiddels al een paar jaar blij met mijn KTM 690 Enduro voor offroadritten in binnen- en buitenland. De motor voor weggebruik wil niet helemaal lukken echter. Net een Tuareg 660 verkocht (toch te veel offroad gericht, te slap in de bochten), daarvoor een Tiger 800 XRX (was heel goed, maar miste wat spanning en vond hem te zwaar). Daarvoor tijd lang een oer-Tuono gehad, gaaf maar die mankeerde elke paar maanden wel wat.

Goed. Nu merk ik toch weer zin te hebben in een lekker sportieve straatmotor voor een paar duizend km per jaar. Dit jaar wordt al een duur zat dus het mag niet ál te veel kosten. Zeg 4 ruggen. Komt de gen 1 Striple naar boven. Mooi licht, voldoende pit, stuurt strak. Toch? Dingen waar ik op moet letten bij aanschaf? Iemand tips voor bagage meenemen voor weekendtrips (liefst geen rugzak) of weekje weg? Kan erg weinig bagagerekken vinden voor dit model.. al helemaal geen dingen die er makkelijk op en af te halen zijn want hoef niet het hele jaar met een rek erop rond te rijden ;-)
Rekje voor de street is 5 boutjes eigenlijk maar en niet heel groot lomp!
En tassen heb ik van rino walk altijd gebruikt, soort van Kriega alleen dan vele malen goedkoper en fijnere binnetassen die geel zijn en gerist ipv klittenband wat toch ooit op raakt
 
Rekje voor de street is 5 boutjes eigenlijk maar en niet heel groot lomp!
En tassen heb ik van rino walk altijd gebruikt, soort van Kriega alleen dan vele malen goedkoper en fijnere binnetassen die geel zijn en gerist ipv klittenband wat toch ooit op raakt
wat voor rekje bedoel je dan precies? een kofferrek ofzo, waar je dan die tassen aan vast sjort? Voor de KTM heb ik een setje Kriega OS-18 tassen die daar ook best geschikt voor zouden kunnen zijn wellicht.
 
jaa hallo daar

Ik kom even hier polsen. Na tientallen motorfietsen versleten te hebben ben ik inmiddels al een paar jaar blij met mijn KTM 690 Enduro voor offroadritten in binnen- en buitenland. De motor voor weggebruik wil niet helemaal lukken echter. Net een Tuareg 660 verkocht (toch te veel offroad gericht, te slap in de bochten), daarvoor een Tiger 800 XRX (was heel goed, maar miste wat spanning en vond hem te zwaar). Daarvoor tijd lang een oer-Tuono gehad, gaaf maar die mankeerde elke paar maanden wel wat.

Goed. Nu merk ik toch weer zin te hebben in een lekker sportieve straatmotor voor een paar duizend km per jaar. Dit jaar wordt al een duur zat dus het mag niet ál te veel kosten. Zeg 4 ruggen. Komt de gen 1 Striple naar boven. Mooi licht, voldoende pit, stuurt strak. Toch? Dingen waar ik op moet letten bij aanschaf? Iemand tips voor bagage meenemen voor weekendtrips (liefst geen rugzak) of weekje weg? Kan erg weinig bagagerekken vinden voor dit model.. al helemaal geen dingen die er makkelijk op en af te halen zijn want hoef niet het hele jaar met een rek erop rond te rijden ;-)
Ik heb goede ervaringen met Kriega US serie. Ben afgelopen jaar 10 dagen naar Schotland geweest met een street 765R en dat ging top,
Als je de US 30 of US 40 neemt kun je zat meenemen.
 
Kwam net een Giivi TE705 rekje tegen. Niet bedoeld om iets aan te hangen maar meer als afstandhouder voor de uitlaten. Setje tassen met bandjes over het zadel hangen en tegen dat rekje aan kan dus ook altijd. Opties genoeg dus, mooi :)

Kan de zoektocht naar een nette fiets echt gaan beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan