Triumph Street Triple topic deel 24

@HinZu_86, ik post een foto wanneer ie gemonteerd is. 't Zal waarschijnlijk binnen een week of 2 zijn.
@VTR Jeroen, ik heb vandaag de eerste deftige rit gereden met de RS. Het was in het begin wat wennen na de Tracer, maar wat heb ik me geamuseerd!! Heel blij met mijn aankoop!

Nog een vraagje, kan het zijn dat de Street in sportstand luider (leuk!) is dan in de roadstand of denk ik het alleen maar? De kids en de vrouw hoorden me wel vanop afstand afkomen en dit met de standaard uitlaat.
 
@HinZu_86, ik post een foto wanneer ie gemonteerd is. 't Zal waarschijnlijk binnen een week of 2 zijn.
@VTR Jeroen, ik heb vandaag de eerste deftige rit gereden met de RS. Het was in het begin wat wennen na de Tracer, maar wat heb ik me geamuseerd!! Heel blij met mijn aankoop!

Nog een vraagje, kan het zijn dat de Street in sportstand luider (leuk!) is dan in de roadstand of denk ik het alleen maar? De kids en de vrouw hoorden me wel vanop afstand afkomen en dit met de standaard uitlaat.

Nee, geluid blijft hetzelfde maar de standaard uitlaat van de 765 zit voor een Euro 4 goedgekeurde fiets best een sportief geluid in, vooral bij gas vol open.
Viel mij ook al op. Toch ga ik over 2,5 week er een SC Project pijp opzetten. 😇
 
Vandaag een witte 765 Steet Triple R gekocht! Wat rijd dat makkelijk zeg.
Sturen? Beetje druk op de voetsteunen en ingelegd istie.
Power zat, quickshifter uit het actiepakket erop; werkt prima!

Heb op internet ombouw naar enkele koplamp gezien i.c.m. clip ons.
Maar ben alleen geïnteresseerd in de clip ons. Heeft iemand die op de 765 gezet?
Dan wil ik graag weten hoeveel rise nodig is om contact met tank te voorkomen.
En hoe hoog/dik de clipon op de vorkpoot max kan zijn ivm een verloop in dikte van de vorkpoot.
 
Deze mag voorlopig in de OP, het is nog wachten op een mooie actiefoto...


1384576
 
Vandaag een witte 765 Steet Triple R gekocht! Wat rijd dat makkelijk zeg.
Sturen? Beetje druk op de voetsteunen en ingelegd istie.
Power zat, quickshifter uit het actiepakket erop; werkt prima!

Heb op internet ombouw naar enkele koplamp gezien i.c.m. clip ons.
Maar ben alleen geïnteresseerd in de clip ons. Heeft iemand die op de 765 gezet?
Dan wil ik graag weten hoeveel rise nodig is om contact met tank te voorkomen.
En hoe hoog/dik de clipon op de vorkpoot max kan zijn ivm een verloop in dikte van de vorkpoot.
Feli *O**O**O*
 
Hallo,
Vraagje, ik heb sinds van de week de 800 km vol maar de 800 km beurt staat pas voor volgende week gepland bij de dealer.

Aangezien het dit weekend zeer mooi weer wil worden wil ik toch eigenlijk wel graag de weg op.
Kan het kwaad als ik er 200 km extra bij op zet?

Bekijk bijlage 1384020
Volgens mij wel meer dan 200 km gereden:9
 
Hallo,

Ik kom me hier weer aanmelden
Ik had een 2013 R en heb die in 2015 verkocht aan Jeroen wegens de aankoop van een Tracer 900
Nu staat de Tracer te koop en keer ik terug naar mijn oude liefde, deze keer een mooie RS gekocht.
Ik wou persé die mooie grijze, deze zijn helaas niet meer nieuw te krijgen, daarom deze jonge 2de handse...Bekijk bijlage 1383987
Welkom terug en feli *O**O**O*
 
Vandaag een witte 765 Steet Triple R gekocht! Wat rijd dat makkelijk zeg.
Sturen? Beetje druk op de voetsteunen en ingelegd istie.
Power zat, quickshifter uit het actiepakket erop; werkt prima!
[...]

Moet je eens tegen het stuur duwen, dat werkt pas lekker! :+ (maar serieus:
)

Veel rijplezier iig! (maar dat is eigenlijk al gegarandeerd :] )
 
Gisteren nieuwe accu geplaatst in mijn Street R van 2015. Had m van de winter te ver leeg laten lopen en kreeg m niet meer goed opgeladen. Dus nieuwe accu besteld, gevuld, opgeladen en gisteren er in gezet. Vanavond de eerste meters weer gemaakt. Echter het motor management lampje bleef branden. Iemand een idee. Hij heeft wel tijdje zonder accu gestaan maar dat zou toch niet uit moeten maken? Ik merk verder niks, volgens mij loopt hij prima. Niet volle bak gereden maar toch.
 
Als je ventilator drie keer aan en uit laat gaan zou ie moeten uitgaan dacht ik.
 
Gisteren nieuwe accu geplaatst in mijn Street R van 2015. Had m van de winter te ver leeg laten lopen en kreeg m niet meer goed opgeladen. Dus nieuwe accu besteld, gevuld, opgeladen en gisteren er in gezet. Vanavond de eerste meters weer gemaakt. Echter het motor management lampje bleef branden. Iemand een idee. Hij heeft wel tijdje zonder accu gestaan maar dat zou toch niet uit moeten maken? Ik merk verder niks, volgens mij loopt hij prima. Niet volle bak gereden maar toch.
Gaat na een paar keer rijden vanzelf weer uit. Komt door de te lage batterijspanning van je oude accu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan