Triumph Street Triple topic deel 24

Nee dat gelukkig niet, het was voor ik kon zien ook een nette buurt waar ik hem had geparkeerd. Wel jammer dat ik er geen alarm op heb zitten, dat was misschien handig geweest.
 
Vanavond maar eens uitpakken 😁
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190326-143014_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20190326-143014_WhatsApp.jpg
    71,1 KB · Weergaven: 7
Kijk, dat is mooi vlot! Hoe lang heb je erop gewacht? Hoop dat die van mij ook zo snel komt, hoor wel eens verhalen van mensen die maanden op hun SC moeten wachten.

4 dagen totaal. Had 1 dag vertraging. Via Fedex is het gegaan. Ook direct antwoord via fedex en SC toen hij een dag vertraging had.
 
Over 2 weken een afspraak bij crossblockrevisie. Had het erg druk daar zo.

Dus gooi ik de uitlaat 2 dagen ervoor erop.

Kan het veel kwaad om zonder een goede afstelling de weg op te gaan? Anders gooi ik het er deze week er nog onder 😂

Nieuwe luchtfilter, bougies en ketting gaan er deze week ook op.
 

Bijlagen

  • 20190326_181750.jpg
    20190326_181750.jpg
    215,9 KB · Weergaven: 8
  • 20190326_182502.jpg
    20190326_182502.jpg
    130 KB · Weergaven: 10
  • 20190326_181310.jpg
    20190326_181310.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 8
  • 20190326_181353.jpg
    20190326_181353.jpg
    154,7 KB · Weergaven: 10
Zal mij ook eens melden hier. In januari de mijn Speedy 2012 ingeruild voor deze Street RS.:W

Nog geen spijt van gehad, ten opzichte van de Speed gaat alles toch een stuk soepeler en het koppel mis ik tot nu toe nog niet.

Ik ben nu bezig met het afstellen van de vering. Ik krijg de indruk dat er bij mij voor wel erg veel preload in zit gedraaid op dit moment. Het boekje adviseerd 3,5, de mijne stond op 9,5. Iemand al een poging gedaan om de preload af te stellen? (mijn gewicht is 70-75kg) Misschien kunnen we e&a vergelijken.

1380496
:W:W
 
Even een vraagje, ik heb een street triple gekocht van 2012 (de facelift) maar er was maar 1 sleutel bij. Nu wil ik een extra laten maken en vroeg me nu af of er een chip oid in zit net als bij honda. Iemand hier ervaring mee?
 
Zal mij ook eens melden hier. In januari de mijn Speedy 2012 ingeruild voor deze Street RS.:W

Nog geen spijt van gehad, ten opzichte van de Speed gaat alles toch een stuk soepeler en het koppel mis ik tot nu toe nog niet.

Ik ben nu bezig met het afstellen van de vering. Ik krijg de indruk dat er bij mij voor wel erg veel preload in zit gedraaid op dit moment. Het boekje adviseerd 3,5, de mijne stond op 9,5. Iemand al een poging gedaan om de preload af te stellen? (mijn gewicht is 70-75kg) Misschien kunnen we e&a vergelijken.

Bekijk bijlage 1380496:W:W

Gefeliciteerd, mooie fiets! Ik laat de vering van mijn RS denk ik afstellen bij Roose. Heb er de ballen verstand van dus ik laat het liever doen.
 
Over 2 weken een afspraak bij crossblockrevisie. Had het erg druk daar zo.

Dus gooi ik de uitlaat 2 dagen ervoor erop.

Kan het veel kwaad om zonder een goede afstelling de weg op te gaan? Anders gooi ik het er deze week er nog onder 😂

Nieuwe luchtfilter, bougies en ketting gaan er deze week ook op.

Nee kan geen kwaad, zolang het maar geen duizenden kilometers zijn. Je zult merken dat hij vlamt en knalt als een dolle omdat de afstelling van geen kant klopt.
 
Even een vraagje, ik heb een street triple gekocht van 2012 (de facelift) maar er was maar 1 sleutel bij. Nu wil ik een extra laten maken en vroeg me nu af of er een chip oid in zit net als bij honda. Iemand hier ervaring mee?
Zit geen chip in. Dat hebben de Street Triple's pas vanaf model 2013 ->
 
Ja, je kunt ook een blanco sleutel kopen bij de dealer en die laten graveren bij een sleutelmaker.
 
Gefeliciteerd, mooie fiets! Ik laat de vering van mijn RS denk ik afstellen bij Roose. Heb er de ballen verstand van dus ik laat het liever doen.

Als je dat hebt laten doen bij rooske, dan ben ik wel benieuwd wat voor instellingen je hebt. Als het goed is, schrijft hij dit voor je op.
 
Zo.

Nieuwe ketting, luchtfilter en bougies er in.

Klaar voor de dybobank!
 

Bijlagen

  • 20190329_103552.jpg
    20190329_103552.jpg
    147,8 KB · Weergaven: 14
  • 20190329_095608.jpg
    20190329_095608.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 15
Zo dat luchtfilter was ook wel aan vervanging toe, goeiedag he.. :+
Dus al weer achter de PC Ryan? Ik zag je vandaag de kruising met (defecte) verkeerslichten in Nw. Dord. oversteken.
 
Laatst bewerkt:
Zo dat luchtfilter was ook wel aan vervanging toe, goeiedag he.. :+

Had al zo'n gevoel dat de vorige eigenaar dit nooit had gedaan. Nu een mooie schone K&N er in.

Zal wel een verschil maken deze of dat vieze ding bij de dynorun haha.
 
Dus al weer achter de PC Ryan? Ik zag je vandaag de kruising met (defecte) verkeerslichten in Nw. Dord. oversteken.

Telefoon he, papi gaat met de tijd mee :+

Jij spot mij ook overal! Wou ff rondje maken voordat ik de kinders van de crèche ging halen! Blijf het een fantastische machine vinden, niet normaal!
 
Ik ben nu bezig met het afstellen van de vering. Ik krijg de indruk dat er bij mij voor wel erg veel preload in zit gedraaid op dit moment. Het boekje adviseerd 3,5, de mijne stond op 9,5. Iemand al een poging gedaan om de preload af te stellen? (mijn gewicht is 70-75kg)
Hier ook een RS. Het afstellen van de vering heb ik aan de expert overgelaten. Een keer bij zo'n evenementendagje de meneer van HK suspension ernaar laten kijken en die bevestigde idd wat mijn vermoeden ook al was dat het niet goed stond en na een paar minuten klooien en een paar keer zitten gaf hij aan dat het nu beter moest zijn en was idd een wereld van verschil.

Daar ga ik zelf niet voor klooien _O-
 
Kan op zich niet kwaad om er zelf wat vanaf te weten... Maar om het een pro te laten doen scheelt een hoop :)
Scheelt ook iemand erbij halen om SAG te meten :D

Of zo'n ding aanschaffen... met los verkrijbare afstandbedien-ding:

D6Dl0ka.png
 
Hoe heet dit rubber dat ik nodig heb ?
Dat lijkt vergaan
 

Bijlagen

  • 0FFA1532-0ADC-4FCB-9F72-A9930EFF6789.jpeg
    0FFA1532-0ADC-4FCB-9F72-A9930EFF6789.jpeg
    109,7 KB · Weergaven: 18
Terug
Bovenaan Onderaan