Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Draait hij dus sneller als je de aansluitingen van het relais doorverbind ten opzichte van de normale werking via het relais?
Dan zou er namelijk een verlies in het relais moeten zitten. Zou wel bijzonder zijn overigens..
Je moet eigenlijk in belaste toestand(draaiende koelvin) meten hoeveel volt er over de koelvin staan.
Check ook voor de zekerheid of hij wel de goede kant op draait.
Hij draait sneller als je hem doorverbind dan los op niet originele relais ja maar hij draait weer sneller dan voorheen want toen stond ie stil monteur heeft ouwe relais opengemaakt en er viel mij niets op qua verkleuring of zo op het koperDraait hij dus sneller als je de aansluitingen van het relais doorverbind ten opzichte van de normale werking via het relais?
Dan zou er namelijk een verlies in het relais moeten zitten. Zou wel bijzonder zijn overigens..
Je moet eigenlijk in belaste toestand(draaiende koelvin) meten hoeveel volt er over de koelvin staan.
Check ook voor de zekerheid of hij wel de goede kant op draait.
De naam Tune ecu wel vaker horen vallen ja maar verder niet bekend mee. Motor management lampje is wel te resetten las ik maar zou graag willen weten waarom die brandt. Misschien komen ze er achter als ze hem uitlezen/nakijken bij de dealer. Moet maandag bellen voor afspraak.Ik hoop dat je bekend bent met TuneEcu. Als je deze aansluit kan je en zien wat de foutcode is, maar ook een test draaien op de koelvin. De veranderingen na het vervangen van het relais zijn natuurlijk niet goed. Ik zou terug gaan naar de garage.
Dit is dus goed via TuneEcu te zien, en eventueel te resetten als je denkt het probleem opgelost te hebben. Ik zou in iedergeval eerst terug gaan met de problemen die je hebt naar de garage. Mocht dat niet lukken dan kan je altijd nog even TuneEcu proberen. Ik zie dat je in Amsterdam woont. Desnoods rij je even langs mij, sluiten we hem samen even aan op TuneEcu.De naam Tune ecu wel vaker horen vallen ja maar verder niet bekend mee. Motor management lampje is wel te resetten las ik maar zou graag willen weten waarom die brandt. Misschien komen ze er achter als ze hem uitlezen/nakijken bij de dealer. Moet maandag bellen voor afspraak.
Dat vond ik nou ook
Thanks voor het aanbod maar ga eerst wel even naar dealer bellen kijken wanneer ik terecht ken.Dit is dus goed via TuneEcu te zien, en eventueel te resetten als je denkt het probleem opgelost te hebben. Ik zou in iedergeval eerst terug gaan met de problemen die je hebt naar de garage. Mocht dat niet lukken dan kan je altijd nog even TuneEcu proberen. Ik zie dat je in Amsterdam woont. Desnoods rij je even langs mij, sluiten we hem samen even aan op TuneEcu.
Misschien leuk experiment: Bluetooth OBD2 stekker aansluiten, verbinden met telefoon, kijken of je het met TuneEcu of een andere app op je scherm kunt toverenis het ook mogelijk om de versnellingsweergave in de cockpit te krijgen zoals bij een street triple , zou het wel fijn vinden.
Toevallig gisteren die Bluetooth stekker binnen gekregen, ik zal het morgen of overmorgen eens proberen.Misschien leuk experiment: Bluetooth OBD2 stekker aansluiten, verbinden met telefoon, kijken of je het met TuneEcu of een andere app op je scherm kunt toveren
Mooi bike. Nwe koplampen vanaf bouwjaar 2011. Ik heb zelf ook nog de ronde bouwjaar 2009.I'm back! :D
5 jaar geleden een 2011 Speed Triple ingevoerd en eigenlijk te kort gereden, want een jaar later had ik een Multistrada. Daarmee veel km's gereden en mooie roadtrips gemaakt, waarvoor het echt een topmachine is! Was een van mijn fijnste/beste motoren die ik heb gehad. Maar ondanks dat je echt genoeg power tot je beschikking hebt en elektronische topvering, merk je toch wel dat het een grote motor is die toch wel meer tourgericht is. Aangezien ik voorlopig geen grote trips gepland had en de kans kreeg de Multi te verkopen heb ik de overstap weer gemaakt naar een naked. Dit keer een Speed Triple van 2008, de laatste met de ronde koplampen, het model wat mij eigenlijk toch meer trok dan het model wat ik had. En tot nu toe geen spijt. Voor een mooi prijsje kunnen kopen, slechts 16500 gelopen en inc. een aantal goodies. Rijdt toch wel een stuk strakker en die remmen zijn echt de beste die ik ooit heb gehad op een motor! Bij thuiskomst de stepjes achter verwijderd, samen met de dbkillers. Weer lekker ouderwets pruttelen. Wil nog wel een paar dingen aanpassen, dus weer lekker struinen op mp en ebay.
Dus ik lees hier ook weer lekker mee.
Mooi bike. Nwe koplampen vanaf bouwjaar 2011. Ik heb zelf ook nog de ronde bouwjaar 2009.
I'm back! :D
5 jaar geleden een 2011 Speed Triple ingevoerd en eigenlijk te kort gereden, want een jaar later had ik een Multistrada. Daarmee veel km's gereden en mooie roadtrips gemaakt, waarvoor het echt een topmachine is! Was een van mijn fijnste/beste motoren die ik heb gehad. Maar ondanks dat je echt genoeg power tot je beschikking hebt en elektronische topvering, merk je toch wel dat het een grote motor is die toch wel meer tourgericht is. Aangezien ik voorlopig geen grote trips gepland had en de kans kreeg de Multi te verkopen heb ik de overstap weer gemaakt naar een naked. Dit keer een Speed Triple van 2008, de laatste met de ronde koplampen, het model wat mij eigenlijk toch meer trok dan het model wat ik had. En tot nu toe geen spijt. Voor een mooi prijsje kunnen kopen, slechts 16500 gelopen en inc. een aantal goodies. Rijdt toch wel een stuk strakker en die remmen zijn echt de beste die ik ooit heb gehad op een motor! Bij thuiskomst de stepjes achter verwijderd, samen met de dbkillers. Weer lekker ouderwets pruttelen. Wil nog wel een paar dingen aanpassen, dus weer lekker struinen op mp en ebay.
Dus ik lees hier ook weer lekker mee.
Welkom terug ouwe.
Dacht dat je die Multi wel zou houden........je leek er erg tevreden over (opkik)
Of zelfs een stap naar KTM.
Maaruh, mooi kleurtje op een mooie brommert.
I'm back! :D
5 jaar geleden een 2011 Speed Triple ingevoerd en eigenlijk te kort gereden, want een jaar later had ik een Multistrada. Daarmee veel km's gereden en mooie roadtrips gemaakt, waarvoor het echt een topmachine is! Was een van mijn fijnste/beste motoren die ik heb gehad. Maar ondanks dat je echt genoeg power tot je beschikking hebt en elektronische topvering, merk je toch wel dat het een grote motor is die toch wel meer tourgericht is. Aangezien ik voorlopig geen grote trips gepland had en de kans kreeg de Multi te verkopen heb ik de overstap weer gemaakt naar een naked. Dit keer een Speed Triple van 2008, de laatste met de ronde koplampen, het model wat mij eigenlijk toch meer trok dan het model wat ik had. En tot nu toe geen spijt. Voor een mooi prijsje kunnen kopen, slechts 16500 gelopen en inc. een aantal goodies. Rijdt toch wel een stuk strakker en die remmen zijn echt de beste die ik ooit heb gehad op een motor! Bij thuiskomst de stepjes achter verwijderd, samen met de dbkillers. Weer lekker ouderwets pruttelen. Wil nog wel een paar dingen aanpassen, dus weer lekker struinen op mp en ebay.
Dus ik lees hier ook weer lekker mee.
I'm back! :D
5 jaar geleden een 2011 Speed Triple ingevoerd en eigenlijk te kort gereden, want een jaar later had ik een Multistrada. Daarmee veel km's gereden en mooie roadtrips gemaakt, waarvoor het echt een topmachine is! Was een van mijn fijnste/beste motoren die ik heb gehad. Maar ondanks dat je echt genoeg power tot je beschikking hebt en elektronische topvering, merk je toch wel dat het een grote motor is die toch wel meer tourgericht is. Aangezien ik voorlopig geen grote trips gepland had en de kans kreeg de Multi te verkopen heb ik de overstap weer gemaakt naar een naked. Dit keer een Speed Triple van 2008, de laatste met de ronde koplampen, het model wat mij eigenlijk toch meer trok dan het model wat ik had. En tot nu toe geen spijt. Voor een mooi prijsje kunnen kopen, slechts 16500 gelopen en inc. een aantal goodies. Rijdt toch wel een stuk strakker en die remmen zijn echt de beste die ik ooit heb gehad op een motor! Bij thuiskomst de stepjes achter verwijderd, samen met de dbkillers. Weer lekker ouderwets pruttelen. Wil nog wel een paar dingen aanpassen, dus weer lekker struinen op mp en ebay.
Dus ik lees hier ook weer lekker mee.
Welkom terugI'm back! :D
5 jaar geleden een 2011 Speed Triple ingevoerd en eigenlijk te kort gereden, want een jaar later had ik een Multistrada. Daarmee veel km's gereden en mooie roadtrips gemaakt, waarvoor het echt een topmachine is! Was een van mijn fijnste/beste motoren die ik heb gehad. Maar ondanks dat je echt genoeg power tot je beschikking hebt en elektronische topvering, merk je toch wel dat het een grote motor is die toch wel meer tourgericht is. Aangezien ik voorlopig geen grote trips gepland had en de kans kreeg de Multi te verkopen heb ik de overstap weer gemaakt naar een naked. Dit keer een Speed Triple van 2008, de laatste met de ronde koplampen, het model wat mij eigenlijk toch meer trok dan het model wat ik had. En tot nu toe geen spijt. Voor een mooi prijsje kunnen kopen, slechts 16500 gelopen en inc. een aantal goodies. Rijdt toch wel een stuk strakker en die remmen zijn echt de beste die ik ooit heb gehad op een motor! Bij thuiskomst de stepjes achter verwijderd, samen met de dbkillers. Weer lekker ouderwets pruttelen. Wil nog wel een paar dingen aanpassen, dus weer lekker struinen op mp en ebay.
Dus ik lees hier ook weer lekker mee.