Triumph Speed Triple topic deel 54

Heeft iemand ervaringen met deze spiegels en passen deze op een 2007 Speed Triple?

😘
Heb er wel ervaring mee. Deze of vergelijkbare, dat is altijd lastig om te zeggen maar het was best wel troep. De goedkopigheid straalt er van af en het is echt zonde op zo'n mooie fiets. Betaal het dubbele en koop ergens iets waar je geen spijt van gaat krijgen zou mijn advies zijn ;)
 
ik weet niet of ze exact die spiegels daar hebben, maar ik ben erg tevreden over mijn spiegeltjes van Motea. waren niet zo achterlijk duur als Rizoma / originele triumph / CRG, maar toch goed spul.
 
Weet iemand of er een startonderbreker zit op een 2008 model?
Heb dat blijkbaar nodig voor de verzekering, maar zie dat nergens terug.
Ik heb nog een origineel Triumph alarm voor een 2008 thuis liggen, dan heb je wel een startonderbreker (en een alarm).
Die sluit je gewoon direct aan op een kabel onder je zadel.
Stuur maar een PB als je interesse hebt :)
 
Weet iemand of er een startonderbreker zit op een 2008 model?
Heb dat blijkbaar nodig voor de verzekering, maar zie dat nergens terug.
Bel je verzekering even, ik heb hetzelfde gehad toen ik een paar jaar geleden een auto invoerde. De verzekeraar vertelde mij toen dat het model auto dat ik invoerde standaard al iets heeft wat door de verzekeraar wordt gezien als 'start onderbreker'.
 
De afgelopen 4 dagen in de Harz geweest (Duitsland) de Speed heeft zich prima gehouden daar ook met die warmte.
Het zeker een aanrader om daar te gaan rijden volop prachtige bochten en heel mooi asfalt op wat mindere stukjes na die op 1 hand te tellen zijn.
Je kan er flink doorrijden wat we ook gedaan hebben, de nieuwe S22 banden die ik er net onder heb rijden zalig en hebben geen stap verkeerd gezet.
Veel motorrijders gezien bij de benzinepompen maar als je aan het rijden bent is iedereen ineens verdwenen.
Thanks @Etienne21 en @Coenster voor de routes.

20190622_081044.jpg


20190624_143822.jpg


20190624_170203.jpg
 
Lekker hoor. Heb daar nog nooit gereden maar hoor er altijd goede verhalen over.

Heb je ook op de damwand gestaan? Foto? :)
 
Ik kom er graag, juist omdat er zat ruimte is en je relatief weinig verkeer tegenkomt. Maar bovenal is het een heel mooi gebied met mooie wegen en over het algemeen goed asfalt.
 
De afgelopen 4 dagen in de Harz geweest (Duitsland) de Speed heeft zich prima gehouden daar ook met die warmte.
Het zeker een aanrader om daar te gaan rijden volop prachtige bochten en heel mooi asfalt op wat mindere stukjes na die op 1 hand te tellen zijn.
Je kan er flink doorrijden wat we ook gedaan hebben, de nieuwe S22 banden die ik er net onder heb rijden zalig en hebben geen stap verkeerd gezet.
Veel motorrijders gezien bij de benzinepompen maar als je aan het rijden bent is iedereen ineens verdwenen.
Thanks @Etienne21 en @Coenster voor de routes.

Bekijk bijlage 1404672

Bekijk bijlage 1404673

Bekijk bijlage 1404675

Mooi dat het goed bevallen is!
 
1404868


Deze is in Oostenrijk bij Malta. Wij stonden op dat dingetje, 200m hoog 😅

Wel vet dat een maat zijn DJI mee had genomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan