Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ja, ik snap je standpunt.
Is inderdaad heel vroeg, maar rij de laatste paar jaar sowieso veel minder.
Tegen dat drempelgeweld hier in NL is mijn rug nie meer tegen bestand nie :N -O-
Hooguit enkele keren per jaar een Eifelrit met overnachting.
maar daar is het nu weer wat laat voor imho
 
...dank U !...

...opknaptechnisch heb ik zo her en der al wat voelsprietjes uit staan...

...zal m.a.w. wel goed komen...

...het gemakkelijkste zou zijn om gewoon een 'verse' Roulette Groene afdekkap te regelen..., maar..., zelfs in Engeland niet (meer) te krijgen... :/

Deze opnieuw spuiten zal wel de goedkoopste optie zijn.

Ik had voor mijn 955i een seatcover gekocht voor 100 euro maar die moest dan nog gespoten worden.
 
...waar ik mij over verwonder..., dat is dat als ik met een gangetje van 100 km/h van de motor afstap, ik er volgens mij heel wat beroerder aan toe ben dat zo'n kunststof polyester achtig kapje... :/

...terwijl ik volgens mij zat weke delen heb om iets van een 'boing' soepeltjes op te vangen...

Waar ik van baal is dat als ik krassen op loop (dank de heere alleen bij het goddeloze crossen) zich dat zelf hersteld met de tijd en mijn brommert niet... Die heeft dan weer cosmetisch technische aandacht nodig van een kreupele :')
 
Ja, ik snap je standpunt.
Is inderdaad heel vroeg, maar rij de laatste paar jaar sowieso veel minder.
Tegen dat drempelgeweld hier in NL is mijn rug nie meer tegen bestand nie :N -O-
Hooguit enkele keren per jaar een Eifelrit met overnachting.
maar daar is het nu weer wat laat voor imho
En in België hebben we drempelgeweld én slechte wegen. B|
 
Tja, kun je je op kleden.
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding.

...heb ik ooit iemand eens horen zeggen... :/
mwah.. sneeuw en ijzel daar hebben de bandjes toch net te weinig grip voor om comfortabel en relaxt te kunnen rijden. En vanochtend vond ik het op de motor met 50m zicht ook niet altijd even ontspannen rijden moet ik zeggen...

Maar bij -18graden celsius nog gereden en dat was max 1u best te doen. Op de FJR met handvatverwarming, en vele lagen kledij :P
 
mrbullmastiff schreef...:

Deze opnieuw spuiten zal wel de goedkoopste optie zijn.
Ik had voor mijn 955i een seatcover gekocht voor 100 euro maar die moest dan nog gespoten worden
...ja..., die seatcoves zijn achterlijk duur, terwijl het ding bij Triumph nog steeds nieuw in de lijsten staat voor 134 Euro (alleen de kap, dus exclusief de baseplate)...

...en ik heb geprobeerd het ding te bestellen, maar..., een dikke no go !...
...blijkbaar toch NIET meer op voorraad...

...heb een paar gebruikte gezien, en dat varieert dan van 160 Dollar, tot aan 110 Pond...
...voor gebruikte exemplaren... :/

...heb nu 4 opties... ;)

1) een lakstiftje kopen en zelf aan de klieder gaan

2) er is al een mailtje de deur uit naar een extreem goede motorspuiter

3) er is al een mailtje de deur uit om het duo zadel te laten bekleden met zo'n zelfde kanariegroene kleurtje vinyl als de lak van het plaatwerk (ook wel grappig denk ik, kun je kiezen, of zadel, of seat cover, maar wel allebei groen)

4) er helemaal nix aan doen... :/

5) er is al een mailtje de deur uit of Motorado Leeuwarden niet nog zo'n ding in een hoek op een stoffige zolder heeft liggen




...optie 4 valt af, optie 1 houd ik in gedachte, en waarschijnlijk gaat het optie 1 en 2 worden... ;)
 
...ja..., die seatcoves zijn achterlijk duur, terwijl het ding bij Triumph nog steeds nieuw in de lijsten staat voor 134 Euro (alleen de kap, dus exclusief de baseplate)...

...en ik heb geprobeerd het ding te bestellen, maar..., een dikke no go !...
...blijkbaar toch NIET meer op voorraad...

...heb een paar gebruikte gezien, en dat varieert dan van 160 Dollar, tot aan 110 Pond...
...voor gebruikte exemplaren... :/

...heb nu 4 opties... ;)

1) een lakstiftje kopen en zelf aan de klieder gaan

2) er is al een mailtje de deur uit naar een extreem goede motorspuiter

3) er is al een mailtje de deur uit om het duo zadel te laten bekleden met zo'n zelfde kanariegroene kleurtje vinyl als de lak van het plaatwerk (ook wel grappig denk ik, kun je kiezen, of zadel, of seat cover, maar wel allebei groen)

4) er helemaal nix aan doen... :/

5) er is al een mailtje de deur uit of Motorado Leeuwarden niet nog zo'n ding in een hoek op een stoffige zolder heeft liggen




...optie 4 valt af, optie 1 houd ik in gedachte, en waarschijnlijk gaat het optie 1 en 2 worden... ;)

Heb je KAT en/of Brabant Motors geprobeerd? Qua onderdelen hebben ze nog wel eens wat liggen volgens mij.
 


Jouw vering was toch goed genoeg, je vond een andere schokbreker maar onzin op de openbare weg. :Y
Of ga je nu ook circuit rijden? :+

Ben benieuwd of je nu toch gaat zeggen dat het idd best wel een goede investering was. :]
 
Laatst bewerkt:
En in België hebben we drempelgeweld én slechte wegen. B|


Tsja, slechte kwaliteit wegdek staat België helaas al langer om bekend.
Wel erg jammer want de Ardennen hebben mooie contouren :Y
En soms is ook de sfeer kwa bebouwing e.d heel mooi :P
 
Tsja, slechte kwaliteit wegdek staat België helaas al langer om bekend.
Wel erg jammer want de Ardennen hebben mooie contouren :Y
En soms is ook de sfeer kwa bebouwing e.d heel mooi :P
Nu, als je wat zoekt vind je wel mooie wegen en lekkere bochten hoor. :Y

En zolang de temperatuur niet onder de 10° komt en het wegdek droog is kan je mits dat je je banden wat warm rijdt nog lekker vlot bochtjes aaneen rijgen. :]

Naamloos00_zpse2ef403b.jpg~original
 
...de camera nam daarna alleen nog het geluid van over asfalt schrapend metaal en kunststof waar... :+
 
...lijkt altijd veel dramatischer dan dat het is, zulke foto's... ;)

%28u%29%28a%29Sauerland%20Toer%20-%2013-14-15%20Juni%202014%20%28e%29-X2.jpg




...zelfde foto, alleen nu de achtergrond horizontaal gezet...

%28u%29%28a%29Sauerland%20Toer%20-%2013-14-15%20Juni%202014%20%28ee%29-X2.jpg









...idem..., eerst schuin, daarna horizontaal recht...

%28u%29%28a%29Sauerland%20Toer%20-%2013-14-15%20Juni%202014%20%28d%29-X2.jpg

%28u%29%28a%29Sauerland%20Toer%20-%2013-14-15%20Juni%202014%20%28cc%29-X2.jpg




...en tuurlijk, de Triumph gaat op de foto een graadje platterder door de bocht..., maar het ging even om het idee natuurlijk...
 
...lijkt altijd veel dramatischer dan dat het is, zulke foto's... ;)
Inderdaad. Ben helemaal geen held in het snel en plat bochten nemen hoor. Ben gewoon een vlotte rijder. Als ik ooit met (vooral) supersportrijders op weg ben besef ik maar al te goed dat ik platte koek ben, zeker in lange doordraaiers. :+
 
Inderdaad. Ben helemaal geen held in het snel en plat bochten nemen hoor. Ben gewoon een vlotte rijder. Als ik ooit met (vooral) supersportrijders op weg ben besef ik maar al te goed dat ik platte koek ben, zeker in lange doordraaiers. :+
Nou, dan kan ik je gerust stellen dat je niet de enige bent... maar ik denk dat het óók wel aan het type motor ligt. In lange-hogesnelheid-doordraaiers voelde ik me op m'n Daytona 675 ook wat meer op m'n gemak dan op de Speed hoor :Y

Maar dalijk heb ik mede dankzij Prikkie een mooie veringupgrade en dan zal de Speed als het goed is zich beter gedragen in zulke bochten en meer vertrouwen geven :)
 
Inderdaad. Ben helemaal geen held in het snel en plat bochten nemen hoor. Ben gewoon een vlotte rijder. Als ik ooit met (vooral) supersportrijders op weg ben besef ik maar al te goed dat ik platte koek ben, zeker in lange doordraaiers. :+

Terwijl je in korte bochten in het voordeel bent met een Speed. :Y
Rechte zit en breed stuur; je drukt de Speed zo de bocht door. :]
Heb jaren supersport gereden in de Eifel, maar met de Speed gaat het toch gemakkelijker!
En deed er net zo lang over... :]
 
Heb vandaag de spiegels pas gemaakt. Het is even wennen, zeker nu alles veel verder lijkt dan het is. Verder ben ik er wel blij mee, smoelt een stuk beter dan die Mickey Mouse spiegels.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan