Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben d'r niet geweest maar wel eens meegemaakt met een vorige motorfiets...

Of dat je je recent in parelmoerkleur gespoten seatcover even op het zadel legt om een flesje drinken uit het opbergvakje te halen. Een windvlaag laat blijken dat de cover toch niet zo solide lag en in slow motion zie je hem van je zadel glijden en richting aarde storten. Dit alles terwijl je gezicht uitdrukking de meeste vreselijke gebeurtenis waarneemt en de wijde omgeving een orkest van scheldwoorden te horen is als de cover met de lak zijde nog eens op stuitert van het harde asfalt. '(

Of dat je je recent in parelmoerkleur gespoten seatcover even op het zadel legt om een flesje drinken uit het opbergvakje te halen. Een windvlaag laat blijken dat de cover toch niet zo solide lag en in slow motion zie je hem van je zadel glijden en richting aarde storten. Dit alles terwijl je gezicht uitdrukking de meeste vreselijke gebeurtenis waarneemt en de wijde omgeving een orkest van scheldwoorden te horen is als de cover met de lak zijde nog eens op stuitert van het harde asfalt. '(

Soms kunnen dingen maar beter achter je rug gebeuren...

erwinko kent de ervaring...:

Of dat je je recent in parelmoerkleur gespoten seatcover even op het zadel legt om een flesje drinken uit het opbergvakje te halen.

Een windvlaag laat blijken dat de cover toch niet zo solide lag en in slow motion zie je hem van je zadel glijden en richting aarde storten.
Dit alles terwijl je gezicht uitdrukking de meeste vreselijke gebeurtenis waarneemt en de wijde omgeving een orkest van scheldwoorden te horen is als de cover met de lak zijde nog eens op stuitert van het harde asfalt. '(
...ja, doet pijn..., weet ik nu ook... :/

...en zo kom je dan aan, zonder dat je het in de gaten had...
...aan de overkant van de weg vond ik de afdekkap weer terug...

%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28a%29%20en%20het%20kapje%20verliezen-X2.jpg

...waar de rode pijltjes staan, dat zijn dan allemaal van die beschadigingen...
...waar de uitroepteken staat (links onder) daar is de punt afgebroken...

%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28b%29%20en%20het%20kapje%20verliezen-X2.jpg

...na het terugvinden maar FF pauze bij de kalkovens tussen Diever en Smilde...
%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28d%29%20pauze%20bij%20de%20Kalkovens-X2.jpg

...motor maar in het gras gezet..., kan er nix mee gebeuren, alleen maar omvallen... :/
%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28f%29%20pauze%20bij%20de%20Kalkovens-X2.jpg

...nou..., van dit soort beschadigingen krijg je dus als zo'n met 100 km/h van de motor afwaait...
%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28l%29%20weer%20thuis-X2.jpg

%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28m%29%20weer%20thuis-X2.jpg

...de meeste ondiepe krassen en kraters er wel redelijk uit kunnen polijsten, maar..., die afgebroken punt polijst je er niet weer aan, en de achterkant-rand is ook flink beschadigd...

...de grootste beschadiging ; het achterste randje...
%28zk%29%2011%20November%202014%20%28a%29%20rondje%20Kato%20%28n%29%20weer%20thuis-X2.jpg

...fiets rijdt er natuurlijk geen steek minder om, maar..., ik weet het hè...
...en dat stoort...

...enorm !...

Laatst bewerkt:
Ach heb je weer een leuk opknapklusje en er nog een paar mooie foto's aan over gehouden!

Ach welja, en het wordt toch winter....dus...
De mijne staat onder een hoes aan de druppelladert.
Dan breekt er nooit iets af of zo, beetje saai eigenlijk.... :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

...motor maar in het gras gezet..., kan er nix mee gebeuren, alleen maar omvallen... :/
[afbeelding]

...nou..., van dit soort beschadigingen krijg je dus als zo'n met 100 km/h van de motor afwaait...
[afbeelding]

[afbeelding]

...de meeste ondiepe krassen en kraters er wel redelijk uit kunnen polijsten, maar..., die afgebroken punt polijst je er niet weer aan, en de achterkant-rand is ook flink beschadigd...

[afbeelding]

...en dat stoort...

...enorm !...

:o :o Maar zo lang zoeken... Dat je het zag liggen. Ik zou dan zo sjaggerijnig zijn dat ik zelfs een nesjet naakte roze olifanten zou missen...

Sterkte met de verwerking van deze ramp.

:W

Waar kan ik die vinden? of als een mede S3 rijder dat een keer in m,n S3 laad..

:)

Hier, ongeveer op het midden van de pagina de S3 tune of death :)
www.tuneecu.com/Custom_Tune_list.html

Wil 'm wel voor je inladen, maar dan moet je of naar Nijmegen of naar Bonn komen met je motor :)

BrumBy schreef...:

Ach welja, en het wordt toch winter....dus...

De mijne staat onder een hoes aan de druppelladert.
Dan breekt er nooit iets af of zo, beetje saai eigenlijk.... :+
...mijn fietsjes staan zomer en winter onder een kleedje, en aan de druppeldinges-sen...

...is echter geen garantie voor blijvend succes...

...paar jaar geleden flikkert er een klauwhamer van de werkbank, stuitert nog een keer, en valt exact met de punten van die klauwen bovenop de verchroomde uitlaat van de toenmalige RT... :/

...2 nare putten bovenop de uitlaat...

...heb een jaar of wat geleden de carbon onderkuip van de Sportboxer in mooie kleuren laten spuiten, en monteer het ding bij thuiskomst onder de fiets...

...wat ik exact doe weet ik niet..., maar ik tik iets tegen een grote heggenschaar aan, de heggenschaar valt naar voren, en met die bladen trekken een hele 'fraaie' gleuf dwars door de nog verse lak...

...heb toen per omgaande de onderkuip weer naar de spuiter teruggebracht... :/

...m.a.w., 'veilig' wegzetten is niet altijd zo...eh..., veilig, zeg maar... :/

Se Sua over van die roze beestjes...:

:o :o Maar zo lang zoeken... Dat je het zag liggen.

Ik zou dan zo sjaggerijnig zijn dat ik zelfs een nest naakte roze olifanten zou missen...
...had uiteraard ook stevig de pee in..., en dat zoeken..., tja..., gewoon dezelfde route terug rijden, amper snelheid, en meer links van je kijken, dan recht vooruit...

...af en toe in je spiegels kijken of er niet een grote witte 730 PeeKaa Scania V8 ongeveer op je nummerplaat hangt, en dan maar hopen naar iets dat groen is, glimt, in het gras ligt, of compleet aan flinters is gereden... :/

...dat laatste hoopte ik dan uiteraard weer niet... :N

...zag het afdekkapje al van ver liggen...

...waar ik mij over verwonder..., dat is dat als ik met een gangetje van 100 km/h van de motor afstap, ik er volgens mij heel wat beroerder aan toe ben dat zo'n kunststof polyester achtig kapje... :/

...terwijl ik volgens mij zat weke delen heb om iets van een 'boing' soepeltjes op te vangen...

Laatst bewerkt:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

...de grootste beschadiging ; het achterste randje...
[afbeelding]

...en dat stoort...

...enorm !...

Ook fototechnisch mooie plaoties..inhoudelijk sommige... :X mijn medeleven :$

...dank U !...

...opknaptechnisch heb ik zo her en der al wat voelsprietjes uit staan...

...zal m.a.w. wel goed komen...

...het gemakkelijkste zou zijn om gewoon een 'verse' Roulette Groene afdekkap te regelen..., maar..., zelfs in Engeland niet (meer) te krijgen... :/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan