Triumph Speed Triple topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff inbreken :W Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik geloof dat ik hier toch vaker zou moeten meelezen... :$

Lieve Triplelaars, voor een competitie heb ik voor zondagavond zoveel mogelijk likes nodig op de facebookpagina https://www.facebook.com/VrouwenOpTvWegErmee

Een ludieke pagina die aansluit op de actie van de Publieke Omroep om vrouwen positief te discrimineren. Een pagina met een knipoog, niet serieus bedoeld, wel bedoeld om reacties los te maken. Je helpt me enorm door de pagina te liken, en nog meer als je het ook nog met jouw vrienden deelt. Alvast dank voor je 'vind ik leuk'!

gedaan alleen kan je er maar 1x op like'n -O-

Ff inbreken :W Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik geloof dat ik hier toch vaker zou moeten meelezen... :$

Lieve Triplelaars, voor een competitie heb ik voor zondagavond zoveel mogelijk likes nodig op de facebookpagina https://www.facebook.com/VrouwenOpTvWegErmee

Een ludieke pagina die aansluit op de actie van de Publieke Omroep om vrouwen positief te discrimineren. Een pagina met een knipoog, niet serieus bedoeld, wel bedoeld om reacties los te maken. Je helpt me enorm door de pagina te liken, en nog meer als je het ook nog met jouw vrienden deelt. Alvast dank voor je 'vind ik leuk'!
Done !!!

Nieuwe aanwinst staat spic & span gereed bij de dealert. Moet hem alleen nog willen halen. Dat die vuile pekel maar vlug wegregent...

Als het droog blijft waait het weg!

Nieuwe aanwinst staat spic & span gereed bij de dealert. Moet hem alleen nog willen halen. Dat die vuile pekel maar vlug wegregent...
*O* *O*

Let it rain !!!

Nog bedankt voor de koffie!

Sorry, ik heb geen facebook

Beste Speed Triple rijders,

Lees hier wel eens wat mee op het forum sinds ik afgelopen zomer zelf een S3 uit 2011 aangeschaft heb en nu heb ik een vraag die ik aan jullie als ervaringsdeskundigen wilde voorleggen.

Ik wil graag een versnellingsindicator monteren, maar hoorde bij een dealer dat het bij de types met ABS niet mogelijk is om zo'n ding fatsoenlijk werkend te krijgen.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

beste triple rijders,
ik ben al een tijdje op zoek naar een zadel voor een speed triple 1050 uit 2005 (als ik het goed heb dan t/m 2007, dat zou hetzelfde model zadel zijn)
helaas is het me nog niet gelukt om er 1 te vinden, ik heb nu een gezocht op MF gezet, maar het leek me dat ik via deze thread makkelijker alle triple fans kan bereiken.

dus wie o wie heeft er een zadel uit 2005 die hij wil verkopen?

dat is het em nou juist... zoek er 1 specifiek voor de speed. kan wel de eerste beste bestellen, alleen heb ik dan kans dat de koppeling er tegenaan komt. (al meegemaakt... niet bij de speed gelukkig..)

Dees is merk specifiek gezocht! Tenminste dat beweerd deze site. Gewoon bestellen en alst niet past terug sturen. Ze hebben trouwens meer leuke dingen op hun site :9~

Erg stoer hoor. :Y :Y
Denk dat die van mij het niet meer aan willen. -O-

Nieuwe maken :?

*O* *O* *O*

spannend

en inderdaad die teringtroep mot weg -O- -O- -O-

:^

*D

Beste Speed Triple rijders,

Lees hier wel eens wat mee op het forum sinds ik afgelopen zomer zelf een S3 uit 2011 aangeschaft heb en nu heb ik een vraag die ik aan jullie als ervaringsdeskundigen wilde voorleggen.

Ik wil graag een versnellingsindicator monteren, maar hoorde bij een dealer dat het bij de types met ABS niet mogelijk is om zo'n ding fatsoenlijk werkend te krijgen.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

hallo,

van de gipro moet je de gearindicator x type gebruiken , deze moet met een aparte sensor ( bij ons is die gemonteerd op het achterwiel,werkt op de gaatjes in de schijfrem achter ) er moeten 3 kabels gemonteerd worden . een plus , een min , een een kabel op de cranksensor (groene kabel) .
deze werkt niet zo snel als een plug and play .
full

Oké bedankt voor de info Nukidani.

Is de reactiesnelheid wel acceptabel wat jou betreft?
Bij de dealer die er een opgebouwd hadden volgens zelfde principe, vertelden ze me dat de indicator vaak de verkeerde versnelling aangaf.
Terwijl de Gipro (ook de X-type) bij andere motoren feilloos werkt.

beste triple rijders,
ik ben al een tijdje op zoek naar een zadel voor een speed triple 1050 uit 2005 (als ik het goed heb dan t/m 2007, dat zou hetzelfde model zadel zijn)
helaas is het me nog niet gelukt om er 1 te vinden, ik heb nu een gezocht op MF gezet, maar het leek me dat ik via deze thread makkelijker alle triple fans kan bereiken.

weet het zo gauw ook niet misschien willem sleutel bellen daytonawoutje weet z'n nummer als je die effe een pb doet wil die dat vast wel aan jouw geven :W

Have fun daar! Voor mij toch geen beurs dit jaar... Zondag maar eens met eigen motor spelen :P

beste triple rijders,

Hey,

ik heb er misschien nog eentje liggen. Onderaan wel wat beschadigd maar misschien kan je dat wel fixen.
Ik zoek het even uit en zal wat foto's posten vanavond.

Oké bedankt voor de info Nukidani.

Is de reactiesnelheid wel acceptabel wat jou betreft?
Bij de dealer die er een opgebouwd hadden volgens zelfde principe, vertelden ze me dat de indicator vaak de verkeerde versnelling aangaf.
Terwijl de Gipro (ook de X-type) bij andere motoren feilloos werkt.

Voor straatgebruik werkt de indicator meer dan snel genoeg,heb tot nu toe nog geen problemen gehad met een verkeerde versnelling. En wat de montage betreft,twee uurtjes is meer dan voldoende om hem feilloos te laten werken.Nb van waar ben je,anders mag je altijd eens komen kijken hoe ik het gedaan heb.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan