Daytona Woutje
MF veteraan
speciaal voor jullie dan, het t-shirt dat je gewoon moét hebben
[afbeelding]
met dank aan trouble en volgens mij zie ik de reflectie van faye in je ogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaaaaaaa, kroonplaat, risers, koplampen en subframe zit erop.
Dat blauwe staat wel gaaaaav
jammer dat je er zo weinig van het blauwe ziet als alles er weer op zit
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaaaaaaa, kroonplaat, risers, koplampen en subframe zit erop.
Dat blauwe staat wel gaaaaav
jammer dat je er zo weinig van het blauwe ziet als alles er weer op zit
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja het gaat de goede kant op! Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Zo en hier toont mijn speedy weer karakter. Sua stug de accu de schuld geven, kom ik er vanmiddag achter dat de accukabel ter hoogte van de klem gebroken is Moeten we maar ff een nieuwe kabel in elkaar freubelen. Het was altijd al wat aan de korte kant.
Misschien het Eilandgebied maar aansprakelijk stellen. Door hobbelweg bobbelweg GAT in de weg, bonkt de accu nog wel eens onder het zadel.... Raak ik toch nog te vaak de bodem van de gaten
of het was niet belangrijk
De grootste lol die je kan hebben is even een extra moertje in t klusbakkie gooien
grapje, niet doen zeker niet bij harley's
of het was niet belangrijk
De grootste lol die je kan hebben is even een extra moertje in t klusbakkie gooien
grapje, niet doen zeker niet bij harley's
of er valt een moer naar beneden bij het blok en je kunt 'm niet meer vinden...
en op de grond ligt ie ook niet
Iemand een idee waar ik een rear hugger kan kopen voor mn speed?!
Ik ga vrijdag naar de motorbeurs ik ben om 3 uur klaar met werken en ga samen met senior nog ff kijken
heb trouwens folie voor op mn tank en het rempotje voor aan de voorzijde voor m'n birthday gehad dus ik ben helemaal blij
nu nog ff nieuwe remolie kopen en misschien ook nog wel nieuwe leidingen weet alleen nog niet welke iemand ervaring??
Zelfs onze verste vriend staat erop!
Ligt ut nie aan je rijstijl???
of er valt een moer naar beneden bij het blok en je kunt 'm niet meer vinden...
en op de grond ligt ie ook niet
Is er wat mis met je leidingen dan?
Nee gelukkig niet maar ik zou graag rode willen
Ik ga vrijdag naar de motorbeurs ik ben om 3 uur klaar met werken en ga samen met senior nog ff kijken
heb trouwens folie voor op mn tank en het rempotje voor aan de voorzijde voor m'n birthday gehad dus ik ben helemaal blij
nu nog ff nieuwe remolie kopen en misschien ook nog wel nieuwe leidingen weet alleen nog niet welke iemand ervaring??
Hey,
long time no forum !
Effe piepen en fotootje plaatsen van mezelf en van mijn laatste Triumph aankoop voor mijn zoontje dat eind maart geboren wordt:
Mijn internet doet het perfect en die geeft ook een htmlachtige foutmelding op de 2e foto.Welcome back! Voordat je t weet is t eind Maart..de tijd gaat rap, ging de temperatuur maar wat sneller omhoog
Ik heb op t moment alleen een cirquitfoto van je zichtbaar, kan zijn dat t aan mn telefoon ligt dat de 2e t niet doet