Triumph Speed Triple topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaaaaaaa, *O* kroonplaat, risers, koplampen en subframe zit erop.
Dat blauwe staat wel gaaaaav

jammer dat je er zo weinig van het blauwe ziet als alles er weer op zit

[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi man!

Jaaaaaaaaa, *O* kroonplaat, risers, koplampen en subframe zit erop.
Dat blauwe staat wel gaaaaav

jammer dat je er zo weinig van het blauwe ziet als alles er weer op zit

[afbeelding]
[afbeelding]

Ja het gaat de goede kant op! Ben benieuwd naar het eind resultaat.

Zo en hier toont mijn speedy weer karakter. Sua stug de accu de schuld geven, kom ik er vanmiddag achter dat de accukabel ter hoogte van de klem gebroken is B| Moeten we maar ff een nieuwe kabel in elkaar freubelen. Het was altijd al wat aan de korte kant.

Misschien het Eilandgebied maar aansprakelijk stellen. Door hobbelweg bobbelweg GAT in de weg, bonkt de accu nog wel eens onder het zadel.... Raak ik toch nog te vaak de bodem van de gaten :')

*D

Probeert die accu zijn best te doen, kan die zijn stroom niet eens kwijt...

:^

of het was niet belangrijk :P

De grootste lol die je kan hebben is even een extra moertje in t klusbakkie gooien :X })

:+ grapje, niet doen :N zeker niet bij harley's

Jij plaaggeest

:^

of het was niet belangrijk :P

De grootste lol die je kan hebben is even een extra moertje in t klusbakkie gooien :X })

:+ grapje, niet doen :N zeker niet bij harley's

of er valt een moer naar beneden bij het blok en je kunt 'm niet meer vinden... :')
en op de grond ligt ie ook niet

Herkenbaar...

Iemand een idee waar ik een rear hugger kan kopen voor mn speed?!

Je kan voor zover ik weet aankloppen bij elke door triumph geautoriseerde dealer. Deze hebben een directe link met de onderdelenlijn mits het niet voorradig is. Ik zelf heb goede ervaringen met zowel Blom als Brabantmotors. Roké kan ook en heeft een 2e hands voorraad, je zou zelfs MP kunnen proberen..

Ik ga vrijdag naar de motorbeurs ik ben om 3 uur klaar met werken en ga samen met senior nog ff kijken
heb trouwens folie voor op mn tank en het rempotje voor aan de voorzijde voor m'n birthday gehad dus ik ben helemaal blij
nu nog ff nieuwe remolie kopen en misschien ook nog wel nieuwe leidingen weet alleen nog niet welke iemand ervaring??

Ik ga vrijdag naar de motorbeurs ik ben om 3 uur klaar met werken en ga samen met senior nog ff kijken
heb trouwens folie voor op mn tank en het rempotje voor aan de voorzijde voor m'n birthday gehad dus ik ben helemaal blij
nu nog ff nieuwe remolie kopen en misschien ook nog wel nieuwe leidingen weet alleen nog niet welke iemand ervaring??

Is er wat mis met je leidingen dan?

mikevandrl schreef ik zoek een hugger

kijk even op FFcarbon een carbon hugger voor 85 euri.

Zelfs onze verste vriend staat erop!

Joa ik zag hum ook :P Tis zo'n gast die je om de een of andere reden niet zo vaak ziet...
Moet toch meer komen, er staan voor mij ook vele onbekende gezichten op.

Ligt ut nie aan je rijstijl??? O-)

*D :W

huh :? een beetje accu moet blijft toch zeker niet achter })

of er valt een moer naar beneden bij het blok en je kunt 'm niet meer vinden... :')
en op de grond ligt ie ook niet

Heeeel herkenbaar. Sua raakt ook alles kwijt, vooral zijn geld |(

Of nog beter, boutje valt in een olie kanaal of gewoon onderin het blok door het "gat" van de distributie ketting. Helemaal de hoofdprijs.

*D

Laatst bewerkt:
Brrr, in slaap gevallen op de bank na een zware nachtshift. Het is kennelijk half acht 's morgens in plaats van 's avonds :? Ik vond het al zo verdacht licht B|

Moggul :W

ik heb ze van goodridge, stemmig zwart natuurlijk en op maat laten maken voor de andere klauwen en rempomp. leuk is ook dat je de kleur van de banjo's zelf kunt bepalen 8-)

Hey,

long time no forum !

Effe piepen en fotootje plaatsen van mezelf en van mijn laatste Triumph aankoop voor mijn zoontje dat eind maart geboren wordt:

full

Union-Flag-Sleepsuit-Front_MJSS12118.jpg

:)

Laatst bewerkt:

Ik had op de R6 en de R1 remleidingen van HEL.
Gewoon kant en klaar. Kun je in verschillende kleuren kopen. ;)

Hey,

long time no forum !

Effe piepen en fotootje plaatsen van mezelf en van mijn laatste Triumph aankoop voor mijn zoontje dat eind maart geboren wordt:

Welcome back! Voordat je t weet is t eind Maart..de tijd gaat rap, ging de temperatuur maar wat sneller omhoog ;)

Ik heb op t moment alleen een cirquitfoto van je zichtbaar, kan zijn dat t aan mn telefoon ligt dat de 2e t niet doet :?

Welcome back! Voordat je t weet is t eind Maart..de tijd gaat rap, ging de temperatuur maar wat sneller omhoog ;)

Ik heb op t moment alleen een cirquitfoto van je zichtbaar, kan zijn dat t aan mn telefoon ligt dat de 2e t niet doet :?
Mijn internet doet het perfect en die geeft ook een htmlachtige foutmelding op de 2e foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan