TK: Yamaha XJ 600 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het weer een beetje mee zit gaat ie morgen of zaterdag uit elkaar, dan laat ik het weten..

Die ligt al los trouwens ! zit een klein scheurtje in mag je gratis komen afhalen
Kom ik 'm graag een keertje ophalen. Dan ga ik experimenteren of dat op mijn XJ750SECA past/pas is te maken.

Wat drink je zoal?

Uhh water en koffie..... maar geef een gil als je komt ik zal hem bewaren voor je

@Peke Esu: Ja, dit zijn ook specifieke Yamaha-spiegels, dus één met linkse, de andere met rechtse draad. Werkt volgens mij bij alle Yamaha's zo, maar dus in ieder geval bij een XJ600 51J.

@Peke Esu: Ja, dit zijn ook specifieke Yamaha-spiegels, dus één met linkse, de andere met rechtse draad. Werkt volgens mij bij alle Yamaha's zo, maar dus in ieder geval bij een XJ600 51J.

Ok,bedankt.
:)

uitlaat is beschikbaar paste niet onder ivan zijn yamaha.....

Hallo,

Als het voorwiel onder een XJ600 van 96 past heb ik er wel belang bij! (band die er bij mij nu omheen zit is 110/80 17 inch)

de band zelf is 100/90 18 - 56h......

ja graag gedaan was wel ff zoeken naar een lampie voor buiten is echt wel donker...(zonder licht je ziet nix)

nop is nog niet weg, ligt goed hoor daar in de schuur..... op ivan z'n motor paste deze niet...

Laatst bewerkt:
Uitlaat is weg.... KM Teller en voorwiel ook weg... Voorvork, complete achter rem...
Nog Over zadel, Electra, voorvork wat putjes, voor rem klauwen (2 maal), Carbs plus luchthappers..

Je achterband was toch ook nog zeer goed?
Effe fotootje van maken, ben je die ook zo kwijt. ;)

ohh die is al weg.. voorband ook al weg...

Ik heb de remklauw ontvangen. Alleen het is geen achterremklauw, maar een rechtervoorremklauw :z

Er staat namelijk op de remklauw een R voor rechtsvoor, een L voor linksvoor. Op degene die je hebt opgestuurd staat een R. De R staat helaas niet voor Rear. Hij past wel op het achterwiel, maar de aansluiting voor de remleiding en de ontluchtingsnippel zitten op een andere plek wat minder goed uit komt.

Heb je de achterremklauw nog liggen? :)

Ik heb de remklauw ontvangen. Alleen het is geen achterremklauw, maar een rechtervoorremklauw :z

Er staat namelijk op de remklauw een R voor rechtsvoor, een L voor linksvoor. Op degene die je hebt opgestuurd staat een R. De R staat helaas niet voor Rear. Hij past wel op het achterwiel, maar de aansluiting voor de remleiding en de ontluchtingsnippel zitten op een andere plek wat minder goed uit komt.

Heb je de achterremklauw nog liggen? :)

mooi knip

uhh ik had er twee(achter klauwen) .. ik heb ze naast elkaar gelegd hmm dan toch de verkeerde gepakt.. zal even kijken want ik heb vandaag grote opruiming gehouden mocht ik hem niet hebben dan stort ik het geld wat je aan mij betaald hebt terug... en uiteraard meld ik het dan even.. ik kijk straks of morgenochtend

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan