DanoSM
MF veteraan
- 17 jun 2003
- 2.129
- 2
hsnijder007 at zonnet punt nl
Nieuwe email is onderweg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hsnijder007 at zonnet punt nl
Kom ik 'm graag een keertje ophalen. Dan ga ik experimenteren of dat op mijn XJ750SECA past/pas is te maken.als het weer een beetje mee zit gaat ie morgen of zaterdag uit elkaar, dan laat ik het weten..
Die ligt al los trouwens ! zit een klein scheurtje in mag je gratis komen afhalen
@Peke Esu: Ja, dit zijn ook specifieke Yamaha-spiegels, dus één met linkse, de andere met rechtse draad. Werkt volgens mij bij alle Yamaha's zo, maar dus in ieder geval bij een XJ600 51J.
de band zelf is 100/90 18 - 56h......
Ik heb de remklauw ontvangen. Alleen het is geen achterremklauw, maar een rechtervoorremklauw
Er staat namelijk op de remklauw een R voor rechtsvoor, een L voor linksvoor. Op degene die je hebt opgestuurd staat een R. De R staat helaas niet voor Rear. Hij past wel op het achterwiel, maar de aansluiting voor de remleiding en de ontluchtingsnippel zitten op een andere plek wat minder goed uit komt.
Heb je de achterremklauw nog liggen?
Zijn de carbs er nog en zo ja, doe je evt. ook alleen de inlaatrubbers (carb naar motor) weg?
ja kan alleen moet ik ff denken wat ik er voor moet vragen...