TK: Yamaha XJ 600 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je toevallig ook een bellypan/puntbak/bugspoiler of hoe je zo'n ding ook noemen wil?

als het weer een beetje mee zit gaat ie morgen of zaterdag uit elkaar, dan laat ik het weten..

Die ligt al los trouwens ! zit een klein scheurtje in mag je gratis komen afhalen

Laatst bewerkt:
Ratz! Wasdannou?

Zo'n setje ga je óf niet meer vinden, óf je gaat er lang naar moeten zoeken en er flink meer voor moeten betalen. Maar ja, als het er niet is inderdaad, ik ken het probleem.

Als ik mijn FJ niet een paar maanden geleden had verkocht voor een schijntje had ik het wel geweten... De rotte uitlaat was één van de voornaamste redenen dat ik er geen zin meer in had 'm nog eens op te knappen. En dat geldt voor heel veel XJ/FJ's.

Jammer hoor... en dan te bedenken dat ik 'm bijna gratis zou krijgen als ik 'm door een Franse kennis zou laten ophalen die binnenkort even overkomt.... ;)

Enniehoe: "Prima handige onderdeeltjes te koop mensen voor hele fijne prijsjes! Komt dat zien, komt dat zien!" *O*

Ja Morrits, helaas het geld daarvoor is er niet(hoe weinig TS er ook voor vraagt), en ik heb onlangs een 4-2 aangekocht omdat de huidige uitlaat echt helemaal rot en te veel herrie maakte(open uitlaat).
Helaas bleek de 4-2 te zijn doorgerot bij de aansluiting bocht/middenpijp en wordt deze nog gelast.
Daarom ik denk dat als iemand voor zijn XJ een uitlaat zoekt, dit een enorm koopje is :Y

Dan nog even puntjes op de I(o.a. carbsrevisie;een 2dehandse kopen is alleen maar uitstel :Y ) en dan kan ie weer rijden :]

@ ratz.... Verkoop jij die uitlaat?
er word gevraagd wat ik er van denk dus ik post het, ga jij je ermee bemoeien.

ikvond het wel leuk..maar € 65 blijft staan.... je krijgt wel koffie als je hem komt halen(of thee of wat anders)

Tja... dat heb je op een forum, daar kan zomaar iedereen reageren. Soms is dat leuk, soms niet.
Maar in dit geval heeft Ratz natuurlijk gewoon gelijk. €65,- is een keurig bedrag voor zo'n dichte 4-1. En hoeveel korting moet een verkoper geven per gereden kilometer? Knap lullig als degene die 'm kopen wil in België woont...

Nogmaals succes met de verkoop!

Nee :N
Ja :Y
Om zo'n cheapo gedoe moest ik wel. Je weet goed dat er enorm vraag is naar die uitlaten(in goede staat), dus hou je niet van de domme om korting te vragen voor die klotige ±40minuten die jij moet rijden voor een goede gebruikte uitlaat die dun gezaaid liggen :W

Haha, cheapo gedoe.... Dat zegt de man die geen geld heeft....
Mischien moet je mijn post nog even goed lezen en dan zie je dat ik niet om korting vraag omdat ik naar den haag moet rijden. Maar dat ik gewoon een bod doe op een uitlaat...
Als er zoveel vraag naar was dan was ie toch ook allang weg geweest....
Maar goed, jij denkt er wat van te moeten zeggen en praat over cheapo gedoe.
Mischien kan je toch nog ergens 65 euro vandaan schrapen en kan je de uitlaat alsnog kopen.

Ok en nu weer waar het omgaat, hendr1k wil deze niet meer neem ik aan... gaan we door... of als je hem wilt vaste prijs voor de uitlaat € 65,00 .... en bedankt weer voor het kikje...

ikvond het wel leuk..maar € 65 blijft staan.... je krijgt wel koffie als je hem komt halen(of thee of wat anders)

Hey Hans,

Is die uitlaat van die xj die ik eens bij jou gebracht heb? (op die vouwwagen)
Zo ja, ga je die niet opknappen?
65 euro is geen geld voor die uitlaat, die bochten zijn NB rvs...

Hey Albert.. ja ik heb wat teveel gesloopt(nadat deze helemaal klaar was dacht ik heee dat ken ik ook nog ff doen en toen ging het mis met blokkie) en nu doe ik hem in onderdelen weg...

En ik MOET ruimte maken in de tuin...

Laatst bewerkt:
Haha, cheapo gedoe.... Dat zegt de man die geen geld heeft....
Gezien ik al een uitlaat heb gekocht, en het geld wat in het onderdelenpotje voor 2! motoren zit, op dit moment aardig op ja :W
Iets met besteden aan dingen die je nodig hebt en niet aan wat je al hebt.
Logisch nadenken heet dat.. wellicht te hoog gegrepen voor je?
Misschien moet je mijn post nog even goed lezen en dan zie je dat ik niet om korting vraag omdat ik naar den haag moet rijden. Maar dat ik gewoon een bod doe op een uitlaat...
Als er zoveel vraag naar was dan was ie toch ook allang weg geweest....
Maar goed, jij denkt er wat van te moeten zeggen en praat over cheapo gedoe.
Mischien kan je toch nog ergens 65 euro vandaan schrapen en kan je de uitlaat alsnog kopen.

Misschien moet jij maar eens goed lezen _O-
Ik vraag nergens om 'een korting' omdat ik volgens jou geen geld zou hebben :W
Misschien zou jij 15euro ergens vandaan moeten 'schrapen' en bij je bod moeten leggen om een goede uitlaat te kopen :W

En daar laat ik het bij :W

*kick*

Laatst bewerkt:
Hey Albert.. ja ik heb wat teveel gesloopt(nadat deze helemaal klaar was dacht ik heee dat ken ik ook nog ff doen en toen ging het mis met blokkie) en nu doe ik hem in onderdelen weg...

En ik MOET ruimte maken in de tuin...

Das ook sund (zonde :) ) dat blokkie liep ontzettend mooi. Heb verschillende xj600's gehad, maar deze liep het mooist.
Mocht je weer een andere xj600 willen, ik heb er weer 1, met ook een weer een super mooie uitlaat eronder. ;) Die kom ik zo weer bij je brengen als je wil. :)
Weer effe bakkie doen, gezellig .... :Y

ja wilde ff snel wat doen ja en dat moet je niet doenmet mijn lompe gevoel...

uhh weet nog niet ik ben zoekende.....

Ik zoek nog een achterremklauwtje voor mijn xj900f (58L) volgens mij is dit dezelfde. Als de achterremklauw werkend van de fiets is gekomen wil ik deze wel overnemen :)

12 euro inclusief verzenden? De voorremklauwen heb ik geen interesse in. Ik hoor het graag!

Ik zoek nog een achterremklauwtje voor mijn xj900f (58L) volgens mij is dit dezelfde. Als de achterremklauw werkend van de fiets is gekomen wil ik deze wel overnemen :)

12 euro inclusief verzenden? De voorremklauwen heb ik geen interesse in. Ik hoor het graag!

ja die werkt... stuur me aub even een email, email adres staat in mijn profiel

ja die werkt... stuur me aub even een email, email adres staat in mijn profiel

Je hebt een emailtje. Ik ben dit weekend weg, dus ik kan maandagavond pas weer reageren.

uhh sorry geen email ontvangen

Klopt, ik heb het mailtje weer teruggestuurd gekregen. Ik heb echt vooraf en achteraf gechecked of ik je emailadres goed heb geschreven, maar ik kan geen fout ontdekken.

Kan ik je op een andere manier bereiken?

Zijn de spiegels met links en rechts draad? M10

Heb nog een paar nodig voor mn XTZ

ja als je ze omdraaid (ohh wat faut) ff denken..... volgens mij wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan