bibilicious
MF veteraan
Ik heb afgelopen weekend een Suzuki Gladius 2010 gekocht welke is teruggevoerd naar 25kw op kenteken.
Nu ben ik een beetje aan het rondzoeken geweest om de motor terug te laten zetten naar vol vermogen. Moest via een dealer gebeuren werd mij verteld, dus daar contact mee opgenomen.
Zij vroeg mij of ik het originele ecu/cdi nog had, maar ik heb de motor zo gekocht en de vorige eigenaresse wist niks van motoren. Een ik wil een motor, doe mij die groene maar gevalletje.
Ze kon me alleen nog vertellen dat de motorzaak waar ze hem gekocht heeft haar had verteld dat hij makkelijk terug te zetten was. Dit doe mij dus vermoeden dat het originele ecu/cdi er nog in zit.
Is er een manier om te checken of het origineel er nog in zit? Begreep van de dealer dat een nieuw ecu/cdi nogal in de kosten kan lopen. €1100,-
Moet zeggen dat ik van dit soort elektronica geen kaas gegeten heb en dus alles maar voor waar aanneemt.
Als er echt een nieuwe moet komen welke zo aan de prijs is, dan rijdt 25kw ook prima voorlopig.
Nu ben ik een beetje aan het rondzoeken geweest om de motor terug te laten zetten naar vol vermogen. Moest via een dealer gebeuren werd mij verteld, dus daar contact mee opgenomen.
Zij vroeg mij of ik het originele ecu/cdi nog had, maar ik heb de motor zo gekocht en de vorige eigenaresse wist niks van motoren. Een ik wil een motor, doe mij die groene maar gevalletje.
Ze kon me alleen nog vertellen dat de motorzaak waar ze hem gekocht heeft haar had verteld dat hij makkelijk terug te zetten was. Dit doe mij dus vermoeden dat het originele ecu/cdi er nog in zit.
Is er een manier om te checken of het origineel er nog in zit? Begreep van de dealer dat een nieuw ecu/cdi nogal in de kosten kan lopen. €1100,-
Moet zeggen dat ik van dit soort elektronica geen kaas gegeten heb en dus alles maar voor waar aanneemt.
Als er echt een nieuwe moet komen welke zo aan de prijs is, dan rijdt 25kw ook prima voorlopig.
Laatst bewerkt: