Te Koop : Foldycar motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

BB-kinkie

MF veteraan
6 mrt 2005
3.304
0
Zaltbommel
Hoi,

Omdat ik voor de vakanties een motortransport caravan heb aangeschaft is de Foldycar overbodig geworden.

Uitvoering voor 1 motor, d.w.z. één motorgoot + beugel en één oprijgoot (beiden origineel Foldycar). Aanhanger is geschikt om 2 motoren te vervoeren, maar dan moet je nog een tweede goot op de kop tikken.

"...Doordat de Foldy Car opvouwbaar is tot de afmeting 83x56x130 cm (lxbxh), is het opbergen in bijvoorbeeld een schuur, bijkeuken of op het balkon mogelijk, want de Foldy Car past door een normale woonhuisdeur. Tegelijk zorgt het robuuste onderstel met 10 inc. wielen en onafhankelijke torsievering voor een uitstekend weggedrag...."

Het karretje is in perfecte staat en mag weg voor 700 Euro.

full
 
misc.php


Een Foldycar in ingeklapte toestand. Betreft hier niet een foto van de verkoper. Op deze foto staat een extra goot die er bij diegene die aangeboden wordt niet bij zit.
 
Fraai ding !

Mag ik vragen wat de nieuwprijs destijds is geweest en maand-jaar van aanschaf ?
 
Ik geloof dat ze toen der tijd voor 1250 Euro over de toonbank gingen en met twee rijplaten voor 1350 Euro.

Deze heeft 1 rijplaat maar is wel geschikt om er nog een bij te leggen. De gaten in het frame zijn aanwezig.

De karretjes worden helaas niet meer gemaakt en zijn nog steeds gewild. Dit karretje heb ik vorig jaar gekocht van iemand anders. Het karretje heeft altijd droog gestaan heeft goede bandjes en ziet er keurig uit.
 
Van mij mag je zo hard als je kan :+

Ik reed er met gemak 120 mee, het ding ligt als een huis achter de auto!!
Maar je mag maar 90 natuurlijk ;)
 
Hoi,

Omdat ik voor de vakanties een motortransport caravan heb aangeschaft is de Foldycar overbodig geworden.

Uitvoering voor 1 motor, d.w.z. één motorgoot + beugel en één oprijgoot (beiden origineel Foldycar). Aanhanger is geschikt om 2 motoren te vervoeren, maar dan moet je nog een tweede goot op de kop tikken.

"...Doordat de Foldy Car opvouwbaar is tot de afmeting 83x56x130 cm (lxbxh), is het opbergen in bijvoorbeeld een schuur, bijkeuken of op het balkon mogelijk, want de Foldy Car past door een normale woonhuisdeur. Tegelijk zorgt het robuuste onderstel met 10 inc. wielen en onafhankelijke torsievering voor een uitstekend weggedrag...."

Het karretje is in perfecte staat en mag weg voor 700 Euro.

[afbeelding]

De Peugeot hangt aardig op z'n reet in die foto... rijd toch niet lekker... :)
 
Maakt niet uit, aanhanger is verkocht!! Er kan een slotje op!! Hoop dat de volgende eigenaar er veel plezier van gaat hebben!! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan