TDM 850 streetfigter/ Nakedbike project

Gewoon even de direct link copieren en hier tussen
zetten. Dan kan iedereen ze zien.

Zo lastig is t niet
 
Ik moet zeggen: bijzonder goed gelukt! Ik zou persoonlijk van die vlakken vooraan de tank nog iets maken, een kadertje eruit halen en racegaas daarin ofzo. En dat uitlaatje onder de kont is erg netjes, alleen jammer dat je die subframe-buizen ziet.
 
Die mt03 koplamp is stuk beter trouwens.

Gaaf aan het worden. Maar plemp je foto's op Flickr ofzo, kun je ze jier zo delen
 
Het is mij ook net uitgelegd hahaha maar dat werkt een stuk makkelijker als eerste verkleinen, uploaden naar mf documenten en dan hier plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even het fotoalbum doorgekeken ... ziet er netjes uit.

Kleurstelling, grijs met zwart is in mijn ogen zeer mooi. Zit zelf ook al een tijdje te denken aan die kleurstelling zodra ik de tijd heb om te gaan knutselen aan mijn motor. Alleen wil ik er nog wel een beetje rood bij. Maarja, eerst moet ik de tijd er voor vinden.
 
De kleuren zijn grijs en een erg donkere grijs. Lijkt op de foto’s idd op zwart.
Er is een zijdenglans 2K lak overheen gespoten maar, denk toch dat ik er een matte overheen ga spuiten.

Het is altijd afwachten wat een ander vind van de creatie van een ander. Ben wel blij verrast dat ik positieve reacties krijg.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak natuurlijk.

De ideeën die jullie hebben zoals de spaakvelgen neem ik zeker even mee of ik er iets mee ga doen weet ik niet.

De originele velgen worden ook nog aangepakt net als de achterbrug en voorvork.
Ben dus nog niet klaar met de motor.
 
Als je wilt weten welke kleren ik heb gebruikt dan kan ik je de kleurcodes wel geven.
Je zou de strepen kunnen afwerken met een rode lijn aan de zijkanten.
Heb je er wel rood inzitten maar, het blijft toch subtiel.


Ik heb net even het fotoalbum doorgekeken ... ziet er netjes uit.

Kleurstelling, grijs met zwart is in mijn ogen zeer mooi. Zit zelf ook al een tijdje te denken aan die kleurstelling zodra ik de tijd heb om te gaan knutselen aan mijn motor. Alleen wil ik er nog wel een beetje rood bij. Maarja, eerst moet ik de tijd er voor vinden.
 
Als je wilt weten welke kleren ik heb gebruikt dan kan ik je de kleurcodes wel geven.
Je zou de strepen kunnen afwerken met een rode lijn aan de zijkanten.
Heb je er wel rood inzitten maar, het blijft toch subtiel.


Kleurcodes hoef ik niet te hebben. Het gaat mij meer om de combinatie van de 2 kleuren. En of er dan een paar tinten verschil in zit of niet, dat maakt mij niet uit.

Maar wel bedankt voor het aanbod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan