Suzuki RG 250 Demo racer

De kawa ninja 400 achterveer zit erin
Past perfect.

Is nu 7mm lager dan de originele suzuki veer.

Originele suzuki veer 817 mm
aangepaste kawa veer 810 mm
gemeten vanaf de grond op de bok
zou maar zo kunnen dat de kawa veer minder inzakt in vergelijking tot de oude versleten suzuki veer

20240426_181805.jpg
20240426_181357.jpg
20240426_181525.jpg
20240421_141631.jpg
 
Mooie patrijspoort geworden!👌Zou wel die SMP logo’s verwijderen en de boutjes zwart maken, komt je logo beter uit. Leuk met rood gekleurde Bel-Ray erin.
 
Waarom eigenlijk niet een fatsoenlijke schokbreker gebruikt, standaard fietspompen zijn sowieso troep.
Helemaal de rommel die Kawa monteerde. Bijvoorbeeld een Hyperpro of HK. Dat kost een paar centen maar is een stuk beter.
Ik had toendertijd een Fox schokbreker onder mijn RGV gezet, een wereld van verschil met de standaard fietspomp.
 
Laatst bewerkt:
Waarom eigenlijk niet een fatsoenlijke schokbreker gebruikt, standaard fietspompen zijn sowieso troep.
Helemaal de rommel die Kawa monteerde. Bijvoorbeeld een Hyperpro of HK. Dat kost een paar centen maar is een stuk beter.
Ik had toendertijd een Fox schokbreker onder mijn RGV gezet, een wereld van verschil met de standaard fietspomp.
Je hebt helemaal gelijk Paul
Maar ik heb er 10 staan
En ik heb het geld er niet voor om ze te vervangen door een voor het model gemaakte veel betere veer.
De kawa veer is nieuw en koste 75 euro
 
Het is altijd een stuk beter dan de oude fietspomp.
Zeg dat niet te snel, een kennis van mij die in de 6oocc klasse reed had een nieuwe ZX6R gekocht en zijn nieuwe achterschokbreker
na laten kijken, het ding zat vol metaal slijpsel, deze ging dan ook gelijk de vuilnisbak in.
 
Je hebt helemaal gelijk Paul
Maar ik heb er 10 staan
En ik heb het geld er niet voor om ze te vervangen door een voor het model gemaakte veel betere veer.
De kawa veer is nieuw en koste 75 euro
Het gaat toch om de demo racer, alleen voor die zou het belangrijk zijn een goede vering te hebben.
Aan de andere kant je kan eerst kijken hoe deze bevalt, vervangen kan altijd nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan