Ruud Panneman
Die hard MF'er
- 4 feb 2010
- 294
- 0
- Onderwerp starter
-
- #576
Dank voor je reactie. Mooie kleuren. Heb jij ook nog gegevens van de originele kleur Rood.Er zijn geen 550,s geweest in een mooi kleur metallic rood,maar een aanrader is candy apple red.,of cherry red metallic
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank voor je bericht. Heb ik veel aan. Mijn GT staat op kenteken 1977. Soms vraag ik me wel eens af welk type het is. Ik denk een L. Heb jij een idee? Hoor het graag.Hier heb je een mooi overzicht van alle kleurcodes en namen van de GTserie
http://www.sandyfamily.com/Additional/Suzuki Colour Chart.pdf
He hallo Oma.
Hierbij nog even een foto van de GT
[afbeelding]
Heeft iemand nog een origineel zadel en de chrome beugel erachter.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Ruud.
Daar heb ik er niet genoeg verstand van Ruud, een ander punt is dat onderdelen binnen een GTserie ook uitwisselbaar zijn en dit ook veel gebeurde.
Ik denk dat de enige manier om er daar achter te komen is via de gegevens op het frame en het bloknummer en navragen bij Suzuki of misschien is er een overzicht te vinden van deze productienummers op het internet.....
Ik kan nu niet kijken op het frame. Door jouw tip terecht gekomen op de suzukigtclub. Framenummer op kentekenbewijs geeft aan een B.Wat voor jaar staat er op het frame?
Twee vraagjes,
welke tandwiel combinatie rijden jullie? heb je tips dan hoor ik het graag.
is er iemand die ervaring heeft met expansiepijpen? welke sproeier bezetting bebruikt je.
gebruik je open kelken of heb je K&N gemonteerd. heb je tips of ervaring dan hoor ik dat ook graag.
Is er hier nog iemand actief ?
Heren, ik bied mijn GT550 te koop aan, ik wilde er eerst een cafe racer van gaan maken met oa moderne vering en remmerij erop maar ik zie dat toch niet helemaal zitten. En de fiets is nog erg origineel en compleet, wel in B staat misschien iemand die deze fiets in A staat wil brengen als project? Richtprijs is wat ik er voor betaald heb, 2 mille.
Surfroy01 in "Suzuki GT 550 1972-1977"
Ik denk dat de meeste met de standaard verhouding rijden(40-16) ,wat de rest betreft heb ik
alleen maar ervaring met de GT750,daar zitten ook expansiepijpen onder maar met
het standaard luchtfilter,sproeiers zijn bij mij 5 maten groter dan standaard,mensen
die met open carbs rijden doen er meestal 10 maten groter in,maar er is ook een verschil
of je met de oliepomp ga rijden of mengsmering,met mengsmering moeten er nog
grotere sproeiers in,overigens kan je niet zomaar met mengsmering gaan rijden zonder
de buitenste krukaslagers aan te passen.