Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
haha zo kun je het ook zienDaarmee bedoelen ze dat het blok de geest heeft gegeven, ze vloekend en scheldend met het ding naar huis zijn gelopen, en hem vervolgens hebben weg gezet.
vandaag wat tijd gemaakt om het blok uit de Gt te verwijderen.
Wilde toch eens kijken in welke staat het blokje verkeerde.
Helaas valt het behoorlijk tegen.
De vorige eigenaar had vertelt dat hij 10 jaar geleden de brommer draaiend weggezet heeft. Wat hij echter verzuimd heeft te vertellen is dat dit op twee cilinders was .
Het carter van de linker cilinder zit vol olie de zuiger heeft minstens 1mm ruimte tov de cilinderwand. Niet goed dus.
De drijfstang heeft ook veel speling op de krukas.
Slopers hoogte dus.
Voor vandaag weet ik genoeg eerst maar eens even navelstaren of en hoe ik het project ga aanvliegen.
Eerste gedacht;
blok weer dicht bouwen, de kawa tot op het frame demonteren, kijken of het blok er onder/tussen te bouwen is en vervolgens besluit nemen of ik het project wel doorzet.
Beetje balen dat wel~[/url]]
Hoi Math,
Ik heb de krukas van mijn GT500 laten reviseren via Marcel Vlaandere.
Hij doet het niet zelf, maar heeft een adresje waar hij het laat doen.
De revisie is perfect uitgevoerd.
Eentje voor de specialisten, maandag met de GT naar werk want de collega motorrijders wilde deze klassieker eens zien (en horen/ruiken). Kilometer of 20 voor de boeg, GTje loopt heerlijk, netjes starten, soepel lopen, lekkere gas respons alle toeters en bellen werken totdat na een km of 15 de knipperlichten mee wilde doen als permanente verlichting, dus niet meer knipperen hmmmmmm nouja dan maar zonder knipperlicht voorsorteren (sorry mede weggebruikers, ze is al 37 jaar oud). Maar 2 km voor aankomst kantoor verliest ze ineens al haar power, loopt niet meer stationair en is nog net aan de praat te houden met veel gassen (mega rokend) en al pruttelend in de parkeergarage neer gezet.
Na lunch de motor aantrappen en in 1 kick lopen alsof er niks aan de hand is. Om 5 uur naar huis alles ok, netjes lopen, niet overmatig roken goede gasrespons tot na een km of 5 weer het zelfde, geen power, mega roken, niet stationair lopen uiteindelijk op fietspad gestopt (uit laten lopen) en was al aan het plannen om de vrouw te bellen om mij met auto en aanhanger op te komen pikken. Totdat ik net voor contact uit zetten het licht uit schakelde en ze ineens als vanouds liep. Dus verder naar huis gereden met licht uit en niks aan de hand.
Dus het probleem is de elektriek, niet echt mijn sterkste kant maar ik gok op overleden spanningsregelaar?
als ik dat adres heb kan ik de krukas er zelf heen brengen,ben ik goedkoper uit zonder die tussen personen,zal de motorzaak eens bellen waar ik altyd kom die weet ook wel een adres
en dat is weer hetzelfde adres waar erik potze nu ook zijn krukken heen brengt
als ik dat adres heb kan ik de krukas er zelf heen brengen,ben ik goedkoper uit zonder die tussen personen,zal de bellen waar ik altud kom die weet het ook wel
gr math
stuur mij dan ook graag een pmetje met het adres