TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.347
- 24.629
Ziet er zo op het oog niet slecht uit, kan best een goed huwelijk worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
word lassen en slijpen peter, kunnen we er een fles bier op inzetten dat het wel of niet lukt
gr math
hallo suzuki vrienden,..heb de mijne ook in elkaar gezet,..maar kan iemand een fototje plaatsen hoe de gaskabel juist onder de tank doorloopt,heb al een paar posities geprobeerd,maar het gaat vrij stroef.groetjes henk
Heb je die nieuwe accu na het vullen en voor het gebruik ook een paar uur aan een lader gehangen. Is wel het fabrieksvoorschrift.is opgelost,..nu heb ik een nieuwe accu geplaatst,..om de verlichting te controleren,en vanmorgen was de accu al leeg,..volgens mij trekt hij de accu leeg op een of andere manier,en nee heb het contact er niet op laten staan,..iemand een tip?
is opgelost,..nu heb ik een nieuwe accu geplaatst,..om de verlichting te controleren,en vanmorgen was de accu al leeg,..volgens mij trekt hij de accu leeg op een of andere manier,en nee heb het contact er niet op laten staan,..iemand een tip?
ben nu met de electronische ontsteking bezig,..maar de vonken komen verkeerd,..de volgorde is links,rechts en dan center,..volgens mij is dit niet de volgorde,weet iemand de juiste ontstekingsvolgorde?
gr henk
Even een vraagje voor iedereen,
Welke kleuren waren er voor de GT 550. Dwz er was rood maar was er ook metallic rood. Zijn er gegevens van kleuren die het zijn of er op lijken. Het gaat om mijn GT 550 uit 1977. Ik wil graag van normaal rood naar metallic.