Suzuki GT 550 1972-1977

Ziet er zo op het oog niet slecht uit, kan best een goed huwelijk worden :Y

Soms zit het mee,
onderste-oren op frame komen goed overeen met achterzijde blok-ogen.
blok komt dan 2cm verder naar voren dit kan ik nog opvangen met de hoogte vd (achter)schokbreker, ketting ligt 2mm uit lijn (voor-achter tandwiel) maar dit kan ik oplossen door de achterwielflens af te draaien.
voor de bevestiging vd bovenkant (achterzijde) blok moet er gelast worden.
kortom lijkt te lukken.
echter....

gaat even niet goed hier, ik kan geen foto versturen ?
probeer later nog wel even.
Gr.

goed foto'tje dus ?
full

en soms zit het tegen ,
rechts gaat niet lukken of ik moet in het frame slijpen. verdraaide boutje zit net even lullig in de weg.

nog maar even goed over nadenken wat te doen.
ik kan niet verder naar voren en ik kan niet naar boven/onder ivm de ketting.
tips zijn welkom.....
Was toch een goed weekend hoor.
Peter
full

oh ik zie dat deze foto niet duidelijk is.
nog maar een kan mij het schelen maak er een feest van. *O*
full

word lassen en slijpen peter, kunnen we er een fles bier op inzetten dat het wel of niet lukt
gr math

Dat word of flink verbouwen of het maar opgeven,is duidelijk geen plug in and play,
alles is natuurlijk pas te maken ,maar er zal aardig wat aangepast moeten worden.

word lassen en slijpen peter, kunnen we er een fles bier op inzetten dat het wel of niet lukt
gr math

Ik weet nog niet Math.
kan heel goed zijn dat ik de fles bier ga verliezen maar ik geef het nog niet op hoor.
Als het even lukt ga ik donderdag de bestaande ophanging vh frame wegslijpen dan kan ik pas echt goed zien of het zou kunnen passen.
Ik hou je op de hoogte,
Peter

hallo suzuki vrienden,..heb de mijne ook in elkaar gezet,..maar kan iemand een fototje plaatsen hoe de gaskabel juist onder de tank doorloopt,heb al een paar posities geprobeerd,maar het gaat vrij stroef.groetjes henk

hallo suzuki vrienden,..heb de mijne ook in elkaar gezet,..maar kan iemand een fototje plaatsen hoe de gaskabel juist onder de tank doorloopt,heb al een paar posities geprobeerd,maar het gaat vrij stroef.groetjes henk

Heb je de kabels niet te strak staan,dan gaan ze ook stroef.

is opgelost,..nu heb ik een nieuwe accu geplaatst,..om de verlichting te controleren,en vanmorgen was de accu al leeg,..volgens mij trekt hij de accu leeg op een of andere manier,en nee heb het contact er niet op laten staan,..iemand een tip?

is opgelost,..nu heb ik een nieuwe accu geplaatst,..om de verlichting te controleren,en vanmorgen was de accu al leeg,..volgens mij trekt hij de accu leeg op een of andere manier,en nee heb het contact er niet op laten staan,..iemand een tip?
Heb je die nieuwe accu na het vullen en voor het gebruik ook een paar uur aan een lader gehangen. Is wel het fabrieksvoorschrift.

Ja lekspanning meten,eerst accu weer opladen en dan meten of er een
lekspanning is.
Is er geen lekspanning dan kan het zijn dat de nieuwe accu niet goed is,ook een nieuwe
kan kapot zijn.
Het is niet noodzakelijk een nieuwe accu eerst op te laden voor gebruik ,maar het
is beter het wel te doen.

Laatst bewerkt:
ben nu met de electronische ontsteking bezig,..maar de vonken komen verkeerd,..de volgorde is links,rechts en dan center,..volgens mij is dit niet de volgorde,weet iemand de juiste ontstekingsvolgorde?
gr henk

Ik heb geen idee. Moet dit nog gaan doen. Hopelijk kan ik van jou leren.

PS Henk, heb je ook foto's van jouw suzuki. Wil hem graag zien!

hoi ruud,..ik moet eerst foto,s verkleinen,..je kunt ook kijken op google,..2taktfix en dan facebook,.
ik vertelde al dat ik eingelijk alleen brommers deed,..maar de suzi was een uitzondering,..dus facebook,en dan 2taktfix
groetjes henk

Hoi Henk,

Ik heb gekeken op facebook. Ziet er mooi uit de GT.

Even een vraagje voor iedereen,

Welke kleuren waren er voor de GT 550. Dwz er was rood maar was er ook metallic rood. Zijn er gegevens van kleuren die het zijn of er op lijken. Het gaat om mijn GT 550 uit 1977. Ik wil graag van normaal rood naar metallic.

ben nu met de electronische ontsteking bezig,..maar de vonken komen verkeerd,..de volgorde is links,rechts en dan center,..volgens mij is dit niet de volgorde,weet iemand de juiste ontstekingsvolgorde?
gr henk

Links-midden-rechts.

Even een vraagje voor iedereen,

Welke kleuren waren er voor de GT 550. Dwz er was rood maar was er ook metallic rood. Zijn er gegevens van kleuren die het zijn of er op lijken. Het gaat om mijn GT 550 uit 1977. Ik wil graag van normaal rood naar metallic.

Er zijn geen 550,s geweest in een mooi kleur metallic rood,maar een aanrader is candy apple red. :Y ,of cherry red metallic
61VETTE021.jpg

Alfa-Romeo-4C-Cherry-Red-Metallic-Concorso-dElegance-Villa-dEste-2012-NS-1024x682.jpg

Laatst bewerkt:
hallo ruud,..deze gt was blauw,..spuitbus blauw,..was geen porum,enrg gamma bedankt voor de tip,..nu denk ik dat ze een ledje op de grondplaat verkeerd gezet hebben,als de kachel in de werkplaats zijn werk effe doet,..kan ik zo aan de slag,on de ontsteking na te lopen en zonodig te veranderen,..hou jullie op de hoogte gr henk

Terug
Bovenaan Onderaan