Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Ik zeg niet dat de remmen slecht zijn. Bij normaal gebruik functioneren ze goed. gsxs hebben inderdaad brembo klauwen. Het gaat vooral om de budget rempomp, niet de klauwen. De M4 klauwen zijn meer dan goed voor straat gebruik.

Zet er een brembo pomp en stalen remleidingen op, wereld van verschil in remkracht en gevoel/ dosering.
voila, dat bedoelde ik.
zet op axiale remklauwen maar een radiale rempomp en stalen remleidingen, ebc hh remblokken en je hebt ook veel beter remmen. Ik heb ook een bandit 1250 gehad en op deze manier de remmen verbeterd. oke ga je steeds voluit knallen, dan vergeet het maar.

En hier in Belgie, kost de inschrijving in het verkeerd van de 1000 versie 2500 euro. Dan is het overwegen van de 950 een mogelijkheid. Alleen suzuki Belgie verkoopt de 950 al niet meer. Wat er nog beschikbaar is, is alles, geen nieuwe bestellingen meer.
 
voila, dat bedoelde ik.
zet op axiale remklauwen maar een radiale rempomp en stalen remleidingen, ebc hh remblokken en je hebt ook veel beter remmen. Ik heb ook een bandit 1250 gehad en op deze manier de remmen verbeterd. oke ga je steeds voluit knallen, dan vergeet het maar.

En hier in Belgie, kost de inschrijving in het verkeerd van de 1000 versie 2500 euro. Dan is het overwegen van de 950 een mogelijkheid. Alleen suzuki Belgie verkoopt de 950 al niet meer. Wat er nog beschikbaar is, is alles, geen nieuwe bestellingen meer.
Klopt niet de BIV voor de 1000 is 1250€, geen 2500€
 
Aub
inderdaad hier staat het, blijft nog steeds veel te veel geld, geldwolven zijn het
 
Dempertje wordt al mooi blauw aan de binnenkant!

20230515_130914.jpg
20230515_130928.jpg
 
Hi, ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Gijs en ben woonachtig in Apeldoorn. Heb dit weekend een testrit gedaan op de Suzuki GSX-S1000 en ik was meteen om.. 26 juni mag ik mijn nieuwe motor bij de dealer ophalen (het is een zwarte geworden). Ik heb gekozen voor een standaard exemplaar zodat ik zelf kan gaan knutselen met de nodige upgrades :). Te beginnen met mijn navigatie, heeft er iemand alvast een tip om de bekabeling aan te sluiten (niet direct op de accu, maar na contact)?
 
Hi, ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Gijs en ben woonachtig in Apeldoorn. Heb dit weekend een testrit gedaan op de Suzuki GSX-S1000 en ik was meteen om.. 26 juni mag ik mijn nieuwe motor bij de dealer ophalen (het is een zwarte geworden). Ik heb gekozen voor een standaard exemplaar zodat ik zelf kan gaan knutselen met de nodige upgrades :). Te beginnen met mijn navigatie, heeft er iemand alvast een tip om de bekabeling aan te sluiten (niet direct op de accu, maar na contact)?
Ik heb een healtech thunderbox.
Daar sluit ik al mijn spul op aan
 
Wat betreft de vering kan ik aanraden om er bijvoorbeeld een volledig instelbare HyperPro achterop te zetten, dat geeft al een veel beter gevoel aan de achterkant. Voorkant is prima, maar na een beurtje en Hyperpro veren voelt de voorkant op de 2022 GSX een stuk beter aan. Qua banden, waarom zou je een hogere willen, zodat hij meer de bocht in valt? Ik vind dat hij dat nu ook al goed doet eigenlijk.

heef iemand al Carbon onderdelen op de Nieuwe GSX gezet? Ik wil een Carbon kerttingspanner en hugger, kan alleen geen voorspatbord vinden in Carbon..
 
Kleurencombi ziet er wel mooi uit, maar naar mijn smaak teveel stickers. Daar wordt het design wat druk van.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan