Nee helaas ,Is een superduke gt geworden.Laat me raden, weer een supersport
Nee helaas ,Is een superduke gt geworden.
Nee helaas ,Is een superduke gt geworden.
Klopt de R had ik voor de suz maar die heb ik kort gereden.Verrassend, maar wel een dikke fiets,
ben zelf dan weer meer voor de R versie maar dan zit je weer vol met je snufferd in de wind, vandaar denk ook jou keuze voor de GT
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.
De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.
of moet ik toch de bekende weg inslaan en een pilot power 2CT steken?
collega GSXSers! aangezien ik denk dat mijn achterband niet genoeg profiel heeft als ik op vakantie ga wil ik een nieuwe steken als ik ga.
De vraag is: zijn er mensen die rondrijden met een sport-tourband als een Pilot road 4 oid.
Yoshimura R11 gekocht en gemonteerd. Maar nu zit ik zonder voetsteunen! Past de voetsteun van een GSXR 1000 uit 2014 ofzo een op een?
Yoshimura R11 gekocht en gemonteerd. Maar nu zit ik zonder voetsteunen! Past de voetsteun van een GSXR 1000 uit 2014 ofzo een op een?
Ik ga mijn Battlax inrijden in Oostenrijk en Italiëik ga zometeen mijn wiel wegbrengen, uiteindelijk toch gekozen voor de PIPO 2CT, beviel me vorig jaar prima in de Alpen. volgend weekend even een weekendje eifel om ze in te rijden en laat de vakantie dan maar komen!
Heb nog een verhoogd ruitje liggen .
Als iemand interesse heeft mail dan ff.
Nieuw was ie ff over de 100.
Voor 50 series mag ie weg.
Is een donker getinte.
Ja zal als ik tijd heb ff een foto maken.Heb je er geen plaatje bij? Donker getinte zegt mij niet zoveel