Das mooi zo.[afbeelding]
De eettafel er tegenaan en niemand heeft er last van
Doen we al jaren zo
[afbeelding]
En inderdaad wordt het weer eens tijd voor een nieuwe GSX-R 1000
Das mooi zo.
Ga ik thuis niet Voormekaar krijgen.
(Zou wel willen ).
Gixxer prijzen zijn 20.5k en 22.5 k
waarom Denk je dat de meeste hier een s 1000 kopen ?transformatie S tot R
Is er een man of vrouw op het forum met 2 rechterhanden die zijn GSX S1000 tot GSX-R1000 heeft verbouwd? De K5 t/m K7 zijn beauties maar van de vormgeving van de S1000 springt het glazuur van je tanden, terwijl de kuipsteun al wel op het balhoofd zit.
groet,
Gert-Jan
transformatie S tot R
Is er een man of vrouw op het forum met 2 rechterhanden die zijn GSX S1000 tot GSX-R1000 heeft verbouwd? De K5 t/m K7 zijn beauties maar van de vormgeving van de S1000 springt het glazuur van je tanden, terwijl de kuipsteun al wel op het balhoofd zit.
groet,
Gert-Jan
gefeliciteerd de accessoires komen vanzelf.Woensdag is het zo ver en kan ik mijn gsx-s 1000 gaan ophalen. Toegegeven, ik zal mijn Bandit 650 wel gaan missen. Ik heb er gelijk ook al 2 opties op laten zetten en nog iets kleins thuis liggen. Hij zal de eerste maanden nog standaard blijven aangezien ik pas mijn huis heb gekocht en al een en ander wil renoveren (lees isoleren) en daar gaat momenteel mijn spaargeld naar toe. Over enkele maandjes zal ik toch weer wat extra kunnen sparen
Proficiat en veel plezier met je GSX S. Ik heb vanavond in het donker op de lekdijk gereden en dan valt op dat de koplamp ontiegelijk goed licht geeft. In een rijtje Duke 690 IV, F800S, GSX R750K6 en SV650S 2010 is de GSX S de meest verlichte motor! Ik heb als test ook even zonder eind demper gereden. Mijn conclusie is dat het een vet stationair geluid geeft ala boze KAWA en dat de motor tot 8000 rpm (verder ben ik niet geweest vanwege nog niet ingereden) niet extreem luid is. Ik ben benieuwd wat de ervaring van andere S1000 rijders is mbt de einddemper weg.[afbeelding]
kleinere knipperlichten voor en andere spiegels er op gezet .
Ik zou nog wel een setje zwarte hendels willen .
[afbeelding]
Ha Ruud,
De optische kwaliteiten van een Akra of Yoshi zijn idd niet te verbeteren maar ik denk dat de aanwezige voordemper en katalysator akoestisch niet te kloppen zijn. Ik ga een test doen met een verstek gezaagde gepolijste pijp en een eventueel aangepaste afdekplaat. Ik ben benieuwd of het er dan nog een beetje uitziet, foto volgt.
Het kwaad is reeds geschied. Het is een basic uitlaat geworden... van een verstek gezaagde 50X45 aluminium buis. Ik ben er zelf toch wel een beetje blij mee, soms is minder juist meer. De uitlaat klem moet ik nog monteren en ook een ambachtelijk beugeltje voor bevestiging 2 van de rvs afdekplaat is nog niet af.[afbeelding]
Het kwaad is reeds geschied. Het is een basic uitlaat geworden... van een verstek gezaagde 50X45 aluminium buis. Ik ben er zelf toch wel een beetje blij mee, soms is minder juist meer. De uitlaat klem moet ik nog monteren en ook een ambachtelijk beugeltje voor bevestiging 2 van de rvs afdekplaat is nog niet af.[afbeelding]
Als ik zo vrij mag zijn om ok te reageren.zou je voor mij een close up foto kunnen maken van hoe je de voorknippers nu hebt zitten?
Ik ben bezig geweest om alle knippers te vervangen voor klein spul van barracuda, maar ik wil voor eigenlijk graag de afdek kapjes die aansluiten op de tellerunit behouden.
Ik kwam er echter niet helemaal uit met de knippers..
Heb wel al de kentekenplaathouder helemaal netjes gemaakt met de plaat erop. Hopelijk dit weekend monteren
Bobbins zitten er al op, valdoppen moeten nog (had even niet zo'n grote inbus bij de hand)
Ik zag dat de GSX-S in de basis versie ook weer 500,- omhoog was gegaan.
Prijs € 13,999 + 400 rijklaar kosten = 14399 rijklaar
GSX-R1000 moet je ook een dik spaarvarkentje voor stuk tikken tegenwoordig, de RR helemaal
Ja maar de bais is ook 500,- omhoog, en 400,- rijklaar maken is toch ook niet misselijkDealers mogen straks geen rijklaarkosten meer rekenen, vandaar de prijsverhoging. Ziet het bij de meeste merken terug.
Ja maar de bais is ook 500,- omhoog, en 400,- rijklaar maken is toch ook niet misselijk