zit een beetje in dubio,
Ben opzoek naar een gebogen radiator-cover en ook valprotectie vh motorblok.
Iemand een aanrader/ervaring als het aankomt op de juiste passing en looks?
Moet zoiezo passen op onderstaande gsx s1000f uit 2018.
Ik heb een radiator cover van Yoshimura erop gezet, Hoegee is daar importeur van/kan deze bestellen.
Valprotectie doppen of sliders ben ik niet van, vind het geen gezicht, heb dan ook nog geen schuiver meegemaakt (gelukkig).
Mooi ding zeg !
denk dat er weinig zijn die een motor uitlezenmensen met ervaring als het aankomt op diagnose/uitleesapparatuur voor de gsxs1000?
Ben nl voornemens om zoiets aan te schaffen.
Ik heb een radiator cover van Yoshimura erop gezet, Hoegee is daar importeur van/kan deze bestellen.
Valprotectie doppen of sliders ben ik niet van, vind het geen gezicht, heb dan ook nog geen schuiver meegemaakt (gelukkig).
Ik sleutel graag zelf. Na kleppen stellen moet er vaak nog iets gedaan worden met gasklephuizen syncen en daarna de tps sensor. Ik vind het een belangrijke tool om er dan bij te hebben dus vandaar.denk dat er weinig zijn die een motor uitlezen
heb wel voor de auto een en ander maar doe er weinig mee
De beste wensen allemaal. Maak er een mooi seizoen Suzuki seizoen van
Vraagje: Ik wil een andere schokdemper monteren voor mijn GSXS1000 (2024) en hier kwam ooit iemand voorbij die dat al gedaan heeft.
Ik kan die post niet terugvinden. Iemand hier die kan helpen ? Bedankt !
Ik vermoed dat het deze pot was van Eric1977:Een pluim voor HK Suspension in TielDe beste wensen allemaal. Maak er een mooi seizoen Suzuki seizoen van
Vraagje: Ik wil een andere schokdemper monteren voor mijn GSXS1000 (2024) en hier kwam ooit iemand voorbij die dat al gedaan heeft.
Ik kan die post niet terugvinden. Iemand hier die kan helpen ? Bedankt !
Speelgoed vd kleine mannenBeste wensen!
Hier het Suzuki seizoen begonnen met de aanschaf van een LT-Z90 voor mijn zoon t.v.v. de LT50. GSX-S blijft nog even onder de hoes. Heb geen ervaring met een andere schokbreker onder de GSX-S, staat me ook niet bij die hier gelezen te hebben, wellicht een ander topic? Gr.
Bekijk bijlage 2085382