Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Het valt ook niet bij te houden in dit topic _O-

Welkom Robin. Gave fiets! :t

Alles morgen maar eens teruglezen op de computer. Mijn telefoon is te klein voor zoveel leesvoer. :o

**edit
Ik heb trouwens een Chinese GoPro. Een Gitup Git2. Ik ben er heel tevreden over. Iets mindere kwaliteit dan een GoPro Hero 3, maar wel met ingebouwde beeldstabilisatie (wat op het circuit niet echt nodig is maar op straat wel).

Beetje instellen was wel nodig maar daarna top. Is inmiddels wel al paar jaartjes oud dus misschien zijn er al weer nieuwere. Was destijds nieuw rond de 130 euro ofzo terwijl de GoPro 3 tweedehands toen nog rond de 200 Euro was.
 
Laatst bewerkt:
mag ik hier ook bij Roy? beetje bijkletsen en de gsxr passie in ere houden!!!👊😉
voor degene die mij niet kennen ik ben Robin (42 jaar) kom uit de buurt van Groningen en heb het circuitrijden weer opgepakt met de aanschaf van een gsxr 750 k4.
Deze motor is voorzien van de volgende specs;

- K tech voorvering
- Active type 3 snelgas
- Brembo RCS rempomp
- Goodridge RVS remleidingen
- Domino race handvatten
- Ariette haakse ventielen
- Stompgrip op de tank
- PP koppelingshendel
- PP remschakelset
- SBS dual carbon remblokken
- R&G voor en achteras protectie
- Carbon teenbeschermer
- Yoshimura compleet uitlaatsysteem
- BMC luchtfilter
- Bike design valblokken[afbeelding]
Welkom (terug), mooie fiets!

En meteen een vraag: wat zijn Carbon teenbeschermers? Lijken me die dingen op je laars te zijn :? Wellicht bedoel je carbon fiber heelguards? Indien dat laatste, waar heb je deze vandaan? :)
 
Welkom (terug), mooie fiets!

En meteen een vraag: wat zijn Carbon teenbeschermers? Lijken me die dingen op je laars te zijn :? Wellicht bedoel je carbon fiber heelguards? Indien dat laatste, waar heb je deze vandaan? :)

hallo Alex, nee ik bedoel de carbon haaienvin die op je achterbrug zit ter hoogte van het achterband wiel deze zit er ter bescherming van je tenen/voet zodat tijdens een crash daar niet tussen ketting en tandwiel komt
 
Gisteren was Guus Boes ook aan het rijden op Assen. Hij rijdt voor Niwa Suzuki in de OW Cup op hetzelfde model motor als ik, een 1.44.7 :}
Dan weet je wel weer even waar je staat :$ .
Welke versnelling komen jullie bij de Bult aan? Ik rij em namelijk in 3 in de begrenzer, misschien volgend seizoen de stekkenwal in zn 3 te nemen en dan naar 4 schakelen op het rechte stuk?
 
Gisteren was Guus Boes ook aan het rijden op Assen. Hij rijdt voor Niwa Suzuki in de OW Cup op hetzelfde model motor als ik, een 1.44.7 :}
Dan weet je wel weer even waar je staat :$ .
Welke versnelling komen jullie bij de Bult aan? Ik rij em namelijk in 3 in de begrenzer, misschien volgend seizoen de stekkenwal in zn 3 te nemen en dan naar 4 schakelen op het rechte stuk?

Welk tandwiel rij je achter?
Stekkenwal in z’n 3 of 4.
Eventueel dus 1x opschakelen en de Bult in z’n 2.
 
Laatst bewerkt:
Oh heb ik dat ook??? O-)

Heb je nog meer gezien Roy? Dan kan ik dat aanvullen op m’n specs lijstje ;)

_O-

Voorvorken door Wilbers onderhouden of met wat geluk aangepast (ik zie een stickertje).
LSL valdoppen.
Carbon anti teenafhakding.
Bobbins (om je motor op te bokken).
LED knippers.
MRA donker double bubble ruitje.
Laser einddemper.
 
Laatst bewerkt:
_O-

Voorvorken door Wilbers onderhouden of met wat geluk aangepast (ik zie een stickertje).
LSL valdoppen.
Carbon anti teenafhakding.
Bobbins (om je motor op te bokken).
LED knippers.
MRA donker double bubble ruitje.
Laser einddemper.

😜 thnx babe.
Zijn dat geen Wilbers vering??
 
Goed te zien op de foto van Diabla iets terug.
:t
hallo Alex, nee ik bedoel de carbon haaienvin die op je achterbrug zit ter hoogte van het achterband wiel deze zit er ter bescherming van je tenen/voet zodat tijdens een crash daar niet tussen ketting en tandwiel komt
Ow zo'n ding, thanks! In dat geval kan ik maar beter niet crashen dan ;) Ik heb ze wel vaker gezien op K5 en ouder, maar kan me niet herinneren op een K6 en jonger.
 
_O-

Voorvorken door Wilbers onderhouden of met wat geluk aangepast (ik zie een stickertje).
LSL valdoppen.
Carbon anti teenafhakding.
Bobbins (om je motor op te bokken).
LED knippers.
MRA donker double bubble ruitje.
Laser einddemper.

Oh, kleine kentekenplaat ophanging nog vergeten.
 
Beetje nuanceren ;)
Voor 130k koop je een 13 in een dozijn tussenwoning met kleine voortuin, beetje achtertuin en als je 3 motoren in de schuur zet staat hij wel vol en in het huis heb je nog wel wat werk te doen.
Maar allemaal afhankelijk van wat je wil natuurlijk.
Mijn huis (van mijn ouders gekocht) heb ik de complete bovenverdieping moeten bouwen en beneden verbouwen dus als ik klaar ben zit er zo’n 230k in. En dan heb ik de tuin en schuur doen nog niet mee gerekend.

Scheelt nog steeds een hoop!
Hier in de randstad heb je nu voor 230k zelfs geen knap rijtjeshuis. Als je die wel hebt kan je er zeker nog 50k tegenaan gooien om deze op te knappen.

Ik was 3 weken terug in Gelderland en heb daar ook mijn ogen uitgekeken.
 
Oh wauw..... 😍 dat ziet er echt goed uit. Je bent wel een lange kerel zeg. Jij hoeft zowat je knie alleen maar uit te steken en die zit al aan de grond ;)

_O- _O-

Ik zat ook te kijken en dacht eerst wat vet die R1's!! :9~

Toen dacht ik hu?? Wat rijdt die Willem bizar, maar dan ook echt bizar goed op die R1.... wow!!

Hmmm... Willem... R1... en ook nog zo bizar goed (met alle respect Willem!!).... wat klopt hier niet... :/ _O-
 
Scheelt nog steeds een hoop!
Hier in de randstad heb je nu voor 230k zelfs geen knap rijtjeshuis. Als je die wel hebt kan je er zeker nog 50k tegenaan gooien om deze op te knappen.

Ik was 3 weken terug in Gelderland en heb daar ook mijn ogen uitgekeken.

Ja in vergelijk met de randstad zeker.
Het is maar net wat je gewend bent, opgegroeid in een appartement of met 1000m2 ruimte puur op je eigen terrein.
Lekker hutten bouwen vroeger! Heb ze allemaal gehad, op palen, onder de grond, boven het water, in de boom...
 
Terug
Bovenaan Onderaan