De motor gisteren opgehaald en je had het al aangegeven: gewoon lucht. Scheelt weer een kleine € 400,- die ik ergens anders aan kan spenderenGaten in topkuip en airduct en trekbandje erdoor.
Ja dat is gewoon lucht.
Mooie rit en dat op een niet al te warme dag. De screenshot van de route, is dat in TomTom myroute? (je hebt een TomTom toch?) En een goede 30 liter op 350 km? Lijkt me niet toch, dat is 1 op 11, 1 op 12...Het was best wel fris vandaag zeg maar, zo erg dat ik best last heb gehad van mijn blaas vandaag.
Handvatverwarming op standje nuke, en veel koffie!
Flinke ronde gehad vandaag, goeie 350km, begonnen met een volle tank, onderweg nog 15 liter getankt, en geëindigd met een lege tank.
Begonnen om half 9 vanochtend, binnendoor richting Kleef met een stukje snelweg vanaf Haps, even schoonblazen.
Door naar het startpunt in Ulft:
Vanaf Ulft binnendoor richting Winterswijk, daar bij de Mac een bakkie koffie gedaan en de eerste plaspauze.
Daarna door richting Lochem, daar de Lunch en weer een plaspauze gehad:
Toen zigzaggend Via Vorden naar Hengelo om van daaruit mooi binnendoor via Toldijk, Ellecom binnendoor richting Arnhem te rijden, zo langs Arnhem naar boven naar Het Hazeleger, daar afscheid genomen en de weg vervolgt richting het startpunt. Was koud, we hadden al een bui gehad en het zag er niet echt heel best uit, dus maar even via de snelweg richting huis gegaan. Mooi dagje zo!
Gecondoleerd met dit verlies!Moet alleen nog even nadenken over degene waar ik op heb gereden, zit wat pekelschade, waaronder aan de oliekoeler, wielen en blokdeksels moeten ook opnieuw gepoedercoat worden.
de achterband en beide ventielen zijn verdroogd, ding stond al stil sinds september (huidige eigenaar een mooi weer rijder) dus ik moet op z'n minst gelijk een kleine beurt doen.
Voor de rest liep dat ding als een zonnetje, prachtig (maar excessief) geluid (zelfs met Db killer in de uitlaat -en dat terwijl m'n huidige M4 al een pijp is waar m'n kameraad niet achter wil blijven rijden, dus ik ben wel wat gewend)
Zaten al stalen remleidingen en valdoppen op, eigenaar wist niet of frame en rempomp modificatie zijn uitgevoerd
Verkoper wou wel iets omlaag in de prijs, maar met bovenstaande dingen zou ik het toch liever wat meer zien zakken
M'n beessie ga ik nog kanibaliseren voor wat onderdelen (TRE, PC3, MWR filter, pro-bolt spul, handvaten en spiegels, misschien de M4 demper, de velocity stacks inlaatkelken zag ik dat de rubbers begonnen te verdrogen, dus ik denk niet dat die nog waarde hebben)
daarna zet ik d'r denk ik hier op MF "onderdelen fiets, TEAB"
Mogelijk heb ik wel interesse in de M4 demper. Heb je hier een foto van (op de foto die je eerder postte staat nog de originele uitlaat). En zit hier e-keur op?