Suzuki GSR *Deel II*

Status
Niet open voor verdere reacties.
weersverwachting wordt idd met de dag beter.

nee ik zag iets naakts aan komen rijden... dus ik gokte al "GSR!". toen ik de achterkant zag wist ik het zeker. je reed zaanstad uit, op die 2 baans weg. voor de rest geen details van de brommer gezien. :)

He Den Belg,

Relax filmpje op youtube....zonder DB-killers.........klinkt goed he? :} :]

Kingh

Laatst bewerkt:
hey eindelijk het echte deel 2 en ook al 4 pagina's ver super hoor!!!!

kan mijn foto a.u.b veranderd worden voor deze???

ikopGSR.jpg

mijn dank is groot

Ook ik ben bij TT geweest en mij goed vermaakt daar in het zonnetje. kwam wel thuis als een kreeft maar ja, who cares?

en voor de meeting: dat voorstel om bij wijk bij duurstede het water over te steken en daar de dijk te pakken klinkt goed! is zeker leuk rijden daar!!
misschien ook nog langs de posbank om daar fotootje te maken??

eerst nog maar paar dagen wachten en hopen op een lekker zonnige dag!!!

zoals eerder gezegt, mn pa komt ook mee op de Bandit 600... misschien komt een maatje van me ook mee op zn honda bigone. zijn allemaal nakeds O-)

Moet ik zondag nog voor iemand die zwarte levers (rem/koppeling hendels) meenemen..... anders liggen ze stof te happen in de kast...

Ik ben iig van mening dat het een GSR-meeting is.... niet lullig bedoeld, maar we zouden met de GSR's gaan.... De Bandit was een uitzondering en mag ook niet op de groepsfoto. lekker puh!

hahaha ;)

Laatst bewerkt:
gaan we in motorland nou ook discrimineren??? :(

;)

Even voor de goede orde, ik denk dat we allemaal wel vrienden/maten hebben die mee kunnen/willen. Maken we er een meeting of een GSR-meeting van. Mij maakt het niet uit maar wil het wel graag even weten. (Curly gays zijn uitgesloten van deelname).
:W

he jij was toch diegene uit schoorl?
zal vanmiddag ff overleggen wanneer we weg gaan, laat ik wel weten wanneer je aan de n9 moet staan :)

Even voor de goede orde, ik denk dat we allemaal wel vrienden/maten hebben die mee kunnen/willen. Maken we er een meeting of een GSR-meeting van. Mij maakt het niet uit maar wil het wel graag even weten. (Curly gays zijn uitgesloten van deelname).
:W

Laten we dat idd even goed afstemmen. :Y

mij maakt 't niet uit...

alleen GSR's vink leuk, en dat we dan bv een andere keer een naked meeting doen.

Ïk ga niet meer naar Gent....... -O-

Kom dus zondag waarschijnlijk toch naar Veenendaal *O*

Hopelijk tot zondag 11:30

Laatst bewerkt:
Dus GSR only? (met uitzindering van 1 Bandit)

Hoelaat Tomaat?

Dus GSR only? (met uitzindering van 1 Bandit)

Hoelaat Tomaat?

yup.

hoe laat moet ik nog ff afspreken met de reisleider (mn ouweheer :P ) hoe laat ie wil vertrekken. als ik dat weet mail ik je z.s.m.

nog mensjes uit de richting zoetermeer/den haag?
kunnen we gezellie samen rijden :] :P

route wordt daar bepaald.

even voor de duidelijkheid, het is dus mcdonalds veenendaal noord? (niet veenendaal centrum)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan