rustig, hij staat er tussen
[
afbeelding]
Oranje en groen zijn de karakteristieken van de GSR met bmc, uitlaatjes, geen cat, en een yoshibox afstelling.
Rood en blauw zijn de karakteristieken met alles + PCIII en de uiteindelijke custom map.
wat zien we?
- over het gehele gebied is er meer koppel gekomen. vooral tussen 7000 en 9500 is de winst erg groot. dat golfje in de blauwe lijn, bij 6500 rpm, is een motorkarakteristiek en gaan niet glad getrokken worden.
- qua pk's is het nagenoeg hetzelfde gebleven, alleen krijg ik nu vroeger mn powerband, en nagenoeg over het hele gebied ietsje meer pk's. alleen de piek is iets afgekapt, maar die paak tiende zijn niet merkbaar
- lijnen van de custom run worden eerder afgekapt, dit is expres gedaan omdat het niet nodig was om de motor in de begrenzer te trekken, komt toch niks bij
Mark (van madracing) had eigenlijk meer pk's verwacht, dat de stijgende lijn nog ff iets doorliep. helaas. willen we die lijn ff door laten lopen dan heb ik een ontstekingsvervroeger nodig. dit zijn de kosten niet (70 euries) maar ik ben er nu klaar mee. motor is sterker geworden en voor die 3/4 pk meer ga ik niet meer investeren.
hij is af.
owja, ben nog ff langs de triumph dealer gereden... ff kwijlen bij de daytona.
meteen ff gepeild wat ik voor de gsr terug zou krijgen. 5500 euro ongeveer...
in een jaar 2500 euro afschrijven. ik blijf lekker op dit monster doorrijden
op de terugweg een tropische regenbij tegengekomen, was nog natter dan onder de douche
thuis de gsr weer helemaal limpi-limpi gemaakt voor de meeting
velgjes doen weer pijn in de ogen
zondag 30% regen 50% zon. mogen niet klagen als dat blijft, denk ik.