Suzuki GSR *Deel II*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer hoor Den Belg, je bent niet de enige die er een eind voor moet rijden.

Oh ja, de DB-killers in de Yoshimura uitlaten zijn history, heb even Assen afgewacht wat achteraf helemaal niet nodig was.

*O* *O* *O* *O* Frisco in de Disco *O* *O* *O* *O*
 
owke, tnx :D

Van welk merk zijn ze dan?
Ben aan het kijken om ze van Rizoma op den duur te gaan halen... maar zijn prijzig
 
owke, tnx :D

Van welk merk zijn ze dan?
Ben aan het kijken om ze van Rizoma op den duur te gaan halen... maar zijn prijzig


Durf het niet te zeggen, want ben momenteel niet thuis...... heb iig iets van €35,- betaald. Zijn nagenoeg dezelfde die je nu (standaard) hebt enkel dan in het zwart.
 
bidle, ik zie er ff vanaf. kep ff gekeken, en staat nu wel goed zo.

bas
 
bidle, ik zie er ff vanaf. kep ff gekeken, en staat nu wel goed zo.

bas


Belachelijk......!!! B| B| Deal is een deal....nu niet ff terugtrekken!!



















;) :+ Geintje...... maak me niet uit hoor!! Dingen liggen hier gewoon in een lade totdat iemand een leuk bod doet. :)
 
@ Bidle, pas ff de datum aan van 8 Juni naar 8 Juli. Anders denkt iedereen dat de meeting al is geweest. ;)
 
kep trouwens vanmiddag mn custom mapje laten maken voor de PC3.
qua pk's niet erg veel gewonnen, qua koppel des te meer. gemiddeld 5 nM erbij, ergens in het middengebied zelfs een verschil van 8.5 nm tov origineel :+
'rideability' is er merkbaar op vooruit gegaan. sterker middengebied, zelfde eindschot, en meer startkoppel. ook merkbaar als je in wilt halen, je hoeft geen 2 versnellingen meer naar beneden :)

vermogenskromme post ik later wel :P
 
kep trouwens vanmiddag mn custom mapje laten maken voor de PC3.
qua pk's niet erg veel gewonnen, qua koppel des te meer. gemiddeld 5 nM erbij, ergens in het middengebied zelfs een verschil van 8.5 nm tov origineel :+
'rideability' is er merkbaar op vooruit gegaan. sterker middengebied, zelfde eindschot, en meer startkoppel. ook merkbaar als je in wilt halen, je hoeft geen 2 versnellingen meer naar beneden :)

vermogenskromme post ik later wel :P


Klinkt erg goed. :9 Hopelijk kunnen we je zondag nog wel bijhouden. :)


Kom maar op met die vermogenskromme. :Y
 
Mick-in-bike-14 heeft een HEEL MOOIE buddyseat...waar kan ik die bestellen???
En wat moet dat ongeveer kosten?

Bedankt!
Josh
 
Mick-in-bike-14 heeft een HEEL MOOIE buddyseat...waar kan ik die bestellen???
En wat moet dat ongeveer kosten?

Bedankt!
Josh


Is een compleet zadel, heb ik ook tevergeefs naar gezocht..... ziet er idd erg goed uit!! :Y
 
en mijn foto weer vergeen se :(

6cnc10g.jpg
 
oja bidle, die rempomp van jouw hoe is dat een?
radiaal??
MM??
 
en mijn foto weer vergeen se :(

[afbeelding]

rustig, hij staat er tussen :j

p1020377nw6.jpg


Oranje en groen zijn de karakteristieken van de GSR met bmc, uitlaatjes, geen cat, en een yoshibox afstelling.

Rood en blauw zijn de karakteristieken met alles + PCIII en de uiteindelijke custom map.


wat zien we?

- over het gehele gebied is er meer koppel gekomen. vooral tussen 7000 en 9500 is de winst erg groot. dat golfje in de blauwe lijn, bij 6500 rpm, is een motorkarakteristiek en gaan niet glad getrokken worden.
- qua pk's is het nagenoeg hetzelfde gebleven, alleen krijg ik nu vroeger mn powerband, en nagenoeg over het hele gebied ietsje meer pk's. alleen de piek is iets afgekapt, maar die paak tiende zijn niet merkbaar :)
- lijnen van de custom run worden eerder afgekapt, dit is expres gedaan omdat het niet nodig was om de motor in de begrenzer te trekken, komt toch niks bij :)

Mark (van madracing) had eigenlijk meer pk's verwacht, dat de stijgende lijn nog ff iets doorliep. helaas. willen we die lijn ff door laten lopen dan heb ik een ontstekingsvervroeger nodig. dit zijn de kosten niet (70 euries) maar ik ben er nu klaar mee. motor is sterker geworden en voor die 3/4 pk meer ga ik niet meer investeren.

hij is af. 8-)

owja, ben nog ff langs de triumph dealer gereden... ff kwijlen bij de daytona.
meteen ff gepeild wat ik voor de gsr terug zou krijgen. 5500 euro ongeveer...
in een jaar 2500 euro afschrijven. ik blijf lekker op dit monster doorrijden *O*

op de terugweg een tropische regenbij tegengekomen, was nog natter dan onder de douche -O- thuis de gsr weer helemaal limpi-limpi gemaakt voor de meeting :) velgjes doen weer pijn in de ogen })

zondag 30% regen 50% zon. mogen niet klagen als dat blijft, denk ik. *O*
 
Is een compleet zadel, heb ik ook tevergeefs naar gezocht..... ziet er idd erg goed uit!! :Y

Check even bij Bagster. http://www.bagster.com/en/moto/showroomview.php?id=5
Kan je helemaal je eigen design maken als je dat wil, het word vervolgens op verzoek gefabriceerd. Je ben wel ongeveer 6 weken verder voordat je het binnen hebt vannuit frankrijk. Heb zelf ook wat spullen van Bagster en het ziet er goed uit.

full
 
[edit]

verkeerde topic... :X

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
rustig, hij staat er tussen :j

[afbeelding]

Oranje en groen zijn de karakteristieken van de GSR met bmc, uitlaatjes, geen cat, en een yoshibox afstelling.

Rood en blauw zijn de karakteristieken met alles + PCIII en de uiteindelijke custom map.


wat zien we?

- over het gehele gebied is er meer koppel gekomen. vooral tussen 7000 en 9500 is de winst erg groot. dat golfje in de blauwe lijn, bij 6500 rpm, is een motorkarakteristiek en gaan niet glad getrokken worden.
- qua pk's is het nagenoeg hetzelfde gebleven, alleen krijg ik nu vroeger mn powerband, en nagenoeg over het hele gebied ietsje meer pk's. alleen de piek is iets afgekapt, maar die paak tiende zijn niet merkbaar :)
- lijnen van de custom run worden eerder afgekapt, dit is expres gedaan omdat het niet nodig was om de motor in de begrenzer te trekken, komt toch niks bij :)

Mark (van madracing) had eigenlijk meer pk's verwacht, dat de stijgende lijn nog ff iets doorliep. helaas. willen we die lijn ff door laten lopen dan heb ik een ontstekingsvervroeger nodig. dit zijn de kosten niet (70 euries) maar ik ben er nu klaar mee. motor is sterker geworden en voor die 3/4 pk meer ga ik niet meer investeren.

hij is af. 8-)

owja, ben nog ff langs de triumph dealer gereden... ff kwijlen bij de daytona.
meteen ff gepeild wat ik voor de gsr terug zou krijgen. 5500 euro ongeveer...
in een jaar 2500 euro afschrijven. ik blijf lekker op dit monster doorrijden *O*

op de terugweg een tropische regenbij tegengekomen, was nog natter dan onder de douche -O- thuis de gsr weer helemaal limpi-limpi gemaakt voor de meeting :) velgjes doen weer pijn in de ogen })

zondag 30% regen 50% zon. mogen niet klagen als dat blijft, denk ik. *O*

Eerlijk gezegd had ik ook wel meer verwacht van zo'n power commander en custom mapping. Zit het even te vergelijken met mijn uitdraai van Hoegee en je hebt zelfs nog iets minder PK en koppel... :? Uitdraai :http://www.vandutch.nl/images/hoegee.jpg

Wheelpower
[me="Dutch_Man"]96.8 PK @ 10835 RPM [/me]
Tomaatje 93.7 @ 10107 RPM

Torque
[me="Dutch_Man"]70 NM @ 9286 RPM[/me]
Tomaatje 69.7NM @ 9243 RPM

Dus ik denk dan zal het koppel en pk wel een stuk lager in de toeren vrij komen maar dat is ook niet zo... Niet dat het zo veel uitmaakt maar had op z'n minst verwacht dat je me wel zou inhalen met zo'n Power Commander 3.
 
Eerlijk gezegd had ik ook wel meer verwacht van zo'n power commander en custom mapping. Zit het even te vergelijken met mijn uitdraai van Hoegee en je hebt zelfs nog iets minder PK en koppel... :? Uitdraai :http://www.vandutch.nl/images/hoegee.jpg

Wheelpower
[me="Dutch_Man"]96.8 PK @ 10835 RPM [/me]
Tomaatje 93.7 @ 10107 RPM

Torque
[me="Dutch_Man"]70 NM @ 9286 RPM[/me]
Tomaatje 69.7NM @ 9243 RPM

Dus ik denk dan zal het koppel en pk wel een stuk lager in de toeren vrij komen maar dat is ook niet zo... Niet dat het zo veel uitmaakt maar had op z'n minst verwacht dat je me wel zou inhalen met zo'n Power Commander 3.

heel simpel te verklaren :)

- de ene GSR is de andere niet
- de bank van hoegee is ook getuned. bij ruud freriks had ik 98,6 pk aan het achterwiel, bij madracing (zeer nauwkeurige bank) zonder enige aanpassing tussen de 2 meetmomenten, 94 pk. dan vraag ik me af waar die 4,6 pk van freriks gebleven zijn ;)
 
Mannen... kom op...


Heb pas vijf aanmeldingen..... -O- (als B@ros nog even een mail stuurt 6)


Willen er echt niet meer mensen mee.....


Wicked, Capoeirist......??

gixxer 1000 topic? O-)
 
- de bank van hoegee is ook getuned.

Aaah zit het zo, dus je zegt eigenlijk dat de winst op mijn afstelling deels in de getunede Dynobank van Hoegee zit en niet in de motor :z

Ma goe, de gsr rijd er niet meer/minder lekker door... ging me om het aan/uit effect ;)
 
Aaah zit het zo, dus je zegt eigenlijk dat de winst op mijn afstelling deels in de getunede Dynobank van Hoegee zit en niet in de motor :z

Ma goe, de gsr rijd er niet meer/minder lekker door... ging me om het aan/uit effect ;)

En sommigen banken schelen nog wel meer.... je kunt de banken niet met elkaar vergelijken. Daarnaast zijn er nog andere zaken die meespelen tijdens een run... temp, bandendruk, etc.

Enfin.. precies zoals je zegt hij rijd nu een stuk beter! Heb het ook zo ervaren. :)
 
Aaah zit het zo, dus je zegt eigenlijk dat de winst op mijn afstelling deels in de getunede Dynobank van Hoegee zit en niet in de motor :z

Ma goe, de gsr rijd er niet meer/minder lekker door... ging me om het aan/uit effect ;)

de ene bank is de andere niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan