Quintysmo
MF'er
- 19 jul 2012
- 57
- 0
Ik denk dat er best wel wat mensen wonen in Flevoland
En in de buurt, tja, ik woon 3 kwartier van Lelystad, 35 minuten als het gas erop gaat en de ketelbrug niet open gaat
Fryslan !! Dat is mijn woon werk route
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat er best wel wat mensen wonen in Flevoland
En in de buurt, tja, ik woon 3 kwartier van Lelystad, 35 minuten als het gas erop gaat en de ketelbrug niet open gaat
Heb je het Puig ruitje nog ? zo ja kan je een foto sturen ? dan kom ik hem zo snel mogelijk ophalen :D
''kort maar krachtig''
Volgas naar het zuiden..ja die heb ik eerder gehoordIk denk dat er best wel wat mensen wonen in Flevoland
Was gezellig nog even een rondje na de MFMM#2 met Erwin83, CorvetteFreak, Roeleey en nog 2 andere non-GSRen (partner van Erwin op een ZZR600 + dame op een GSX-F 750)
En wederom de meest vaaaage pannekoeken. Met zalm?? of shoarma?? of saté en kroepoek??
ps: we hebben nog twee andere GSRren zien staan, namelijk een grijze en een rode. Eigenaren onbekend, iemand van hier?
Danku
Zal zo de foto's even online gooien.
Fryslan !! Dat is mijn woon werk route
Zal zo de foto's even online gooien.
Danku
sta ik toch maar weer online met mijn slappe stokje
het geen puig maar een givi ruit (alleen een andere naam )
als je nog intresse hebt hoor ik het wel, hij sttat ook hier nog tekoop http://www.motolife.nl/contents/nl/p23995.html
maar dan ben je wat duurder uit lijkt me
laat maar ff weten.
GR NEMO!
Melissa. Ze hebben zich toch wel een beetje gedragen? Ik betwijfel het
Haha nice jah!
Ik heb sinds kort ook een appartementje in Fysland
Waar moet je altijd zijn dan?
Wonen er ook mensen in flevoland of in de buurt ?
''Nieuwsgierig''
Ik moet in drachten zijn dus rij via Joure.
Waar krijg je het appartement ?
Dat is flink tuffen als je dat iedere dag op de motor gaat doen, respect
Persoonlijk zou ik dan een andere motor gaan rijden, iets van een oersaaie V-strom ofzo. Die dingen gebruiken een theelepel brandstof op een kilometer ofzo, lekker hoog, makkelijk bij drukke verkeerssituaties.
Vooral die Roeleey niet
Oh en ik heb me heel netjes gedragen hoor Iqqie
Iemand moet tenslotte al dat jonge grut een beetje in de gaten houden....