Suzuki GSR *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er best wel wat mensen wonen in Flevoland :')
En in de buurt, tja, ik woon 3 kwartier van Lelystad, 35 minuten als het gas erop gaat en de ketelbrug niet open gaat :+

Fryslan !! Dat is mijn woon werk route ;)

Heb je het Puig ruitje nog ? zo ja kan je een foto sturen ? dan kom ik hem zo snel mogelijk ophalen :D

''kort maar krachtig''

het geen puig maar een givi ruit (alleen een andere naam ;) )

als je nog intresse hebt hoor ik het wel, hij sttat ook hier nog tekoop http://www.motolife.nl/contents/nl/p23995.html
maar dan ben je wat duurder uit lijkt me ;)

laat maar ff weten.

GR NEMO!

Ik denk dat er best wel wat mensen wonen in Flevoland :')
En in de buurt, tja, ik woon 3 kwartier van Lelystad, 35 minuten als het gas erop gaat en de ketelbrug niet open gaat :+
Volgas naar het zuiden..ja die heb ik eerder gehoord :+

Hoeveel kostte de GSR-meeting? :X

Was gezellig nog even een rondje na de MFMM#2 met Erwin83, CorvetteFreak, Roeleey en nog 2 andere non-GSRen (partner van Erwin op een ZZR600 + dame op een GSX-F 750) :Y

En wederom de meest vaaaage pannekoeken. Met zalm?? of shoarma?? of saté en kroepoek?? :9~

ps: we hebben nog twee andere GSRren zien staan, namelijk een grijze en een rode. Eigenaren onbekend, iemand van hier?

Laatst bewerkt:
Was leuk om een keer een MF-MM mee te maken. De pannekoekentour na afloop was ook leuk en lekker. De foto's vanavond thuis maar eens gaan bekijken, heb al wat zitten gluren maar het data verbruik zal wel lekker oplopen dan.

En vergeet niet de pannenkoek met spek en stroop. Of pannenkoek met ijs.

srry dat ik er niet was, vrouw ziek en ik ben zelf ook niet helemaal fit -O-
zucht, op naar de volgende!

Vond de MFMM een beetje saai deze keer, maar het pannenkoeken ritje heeft het toch nog een leuke middag gemaakt *O*

Terug weer lekker binnendoor, 80 km weg....auto niet zo vlot, ik er omheen....Zitten er 2 agenten in die auto... '( Gelukkig alleen een vermanend vingertje _O-

Was gezellig nog even een rondje na de MFMM#2 met Erwin83, CorvetteFreak, Roeleey en nog 2 andere non-GSRen (partner van Erwin op een ZZR600 + dame op een GSX-F 750) :Y

En wederom de meest vaaaage pannekoeken. Met zalm?? of shoarma?? of saté en kroepoek?? :9~

ps: we hebben nog twee andere GSRren zien staan, namelijk een grijze en een rode. Eigenaren onbekend, iemand van hier?

:W

Zal zo de foto's even online gooien.

Eet smakelijk

full

Slappe saté

full

Was gezellig *D

het geen puig maar een givi ruit (alleen een andere naam ;) )

als je nog intresse hebt hoor ik het wel, hij sttat ook hier nog tekoop http://www.motolife.nl/contents/nl/p23995.html
maar dan ben je wat duurder uit lijkt me ;)

laat maar ff weten.

GR NEMO!

Ja dat viel mij dus ook op dat het een ander soort ruitje was het puig ruitje vind ik persoonlijk wel mooier. dus ik denk wel dat ik die ga bestellen. Jij was opzoek naar een origineel ruitje ? Dan mag jij die van mij wel overnemen.

Q....

Laatst bewerkt:
Wonen er ook mensen in flevoland of in de buurt ?

''Nieuwsgierig''

Ik woon in Almere. Overigens is het alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest (4 weken vakantie en daarvoor druk met werk etc) Zie dat we al op blz. 98 zitten. Nog twee pagina's en het is weer tijd voor een nieuw deel. Of ik daar echter bij zal zijn is nog een groot vraagteken. Sta namelijk op het punt om mijn prachtige GSR in te ruilen voor een BMW F800GS. Woensdag een proefrit maken om te kijken hoe het rijdt en of het bevalt. Als dat zo is dan gok ik zomaar dat ik met pijn afscheid neem van het zwarte beest.

@Sjoerd
A joh, alles gaat hier in de verkoop wat motoren betreft, en als het verkocht is kijken we wel weer verder wat er voor terug komt. Het zwarte beest, want ik heb er ook zo 1 :+ , zal ik ook wel een beetje gaan missen mocht ie verkocht raken, maar er komt zekers iets moois voor terug.
Maar een Beemer F800GS is ook wel wat anders. Zelf gaat mijn hart uit naar de Triumph versie van een all-road 800. Die Beemers schijnen echt super te rijden, en of je ze mooi vindt, dat blijft toch persoonlijk, of is wellicht helemaal geen belangrijke factor.
Suc6 ermee!

Ik moet in drachten zijn dus rij via Joure.
Waar krijg je het appartement ?

Dat is flink tuffen als je dat iedere dag op de motor gaat doen, respect :}
Persoonlijk zou ik dan een andere motor gaan rijden, iets van een oersaaie V-strom ofzo. Die dingen gebruiken een theelepel brandstof op een kilometer ofzo, lekker hoog, makkelijk bij drukke verkeerssituaties.

Dat is flink tuffen als je dat iedere dag op de motor gaat doen, respect :}
Persoonlijk zou ik dan een andere motor gaan rijden, iets van een oersaaie V-strom ofzo. Die dingen gebruiken een theelepel brandstof op een kilometer ofzo, lekker hoog, makkelijk bij drukke verkeerssituaties.

:^

Oh en ik heb me heel netjes gedragen hoor Iqqie :Y
Iemand moet tenslotte al dat jonge grut een beetje in de gaten houden.... O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan