Suzuki GSR *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is bijna zover de MF-MM.

Is het nog wat om met een groepje ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar Veenendaal te rijden? Dan staan we bij elkaar en is het makkelijk om eventueel na afloop de pannenkoekentour te doen waar sommige het over hadden.

Een optie in de buurt is de Benzinepomp aan de A30 bij Ede, of de pomp aan de A12 net voor Veenendaal. Of iemand die daar bekend is moet een betere plek hebben?

Het is bijna zover de MF-MM.

Is het nog wat om met een groepje ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar Veenendaal te rijden? Dan staan we bij elkaar en is het makkelijk om eventueel na afloop de pannenkoekentour te doen waar sommige het over hadden.

Een optie in de buurt is de Benzinepomp aan de A30 bij Ede, of de pomp aan de A12 net voor Veenendaal. Of iemand die daar bekend is moet een betere plek hebben?
Ik doe de heenweg al met de Gorinchem club, wij verzamelen in Vuren en doen eerst een 1,5uur toerrit.

Laatst bewerkt:
Ik rijd gewoon rechtstreeks daar naar toe met n maatje van me :)

Oftewel, hier even n tijd afspreken, hoe laat we ergens bij elkaar komen te voet en dan motoren gaan pakken en op elkaar wachten, die ruimte is er wel namelijk.

Rond 1 uur vertrekt er n groep vaak richting Amersfoort, daar hoef ik niet zo perse naartoe, mooie tijd om dan te meeten?

Amersfoort sla ik ook even over. Kom daar nog wel eens met de motor en hoef niet bekend te zijn bij de politie. Of vallen de verhalen wel mee?

Motor ook maar even snel gewassen. Helaas is alleen de MF kentekenplaat sticker er nog niet.

Laatst bewerkt:
je mag iig wel 130 op de snelweg nu *O* *O* *O*

ik kan niet maar mischien gebeurd er een wonder ;)

@ FlorisH

heb je een orgineele ruitje op de GSR?
zelf heb ik nog een puig ruitje liggen maar die gebruik ik niet, maar ik heb geen orgineel schermpje en die wil ik wel eens probeeren.
als je het wat vindt wil ik ze wel ruilen hoef jij geen ander te kopen en kan ik een orgineele probeeren :]

(anders wil ik hem ook wel verkopen voor een redelijke bedrag)

GR NEMO!

Heb je het Puig ruitje nog ? zo ja kan je een foto sturen ? dan kom ik hem zo snel mogelijk ophalen :D

''kort maar krachtig''

Hallo allemaal !!

Ik zal me even voorstellen aangezien ik het forum nog vaak ga gebruiken ik ben Quinten uit lelystad heb begin juli mijn GSR 600 gekocht bij Wildeman in Zwolle. Na het behalen van mijn motor rijbewijs was ik al meteen opzoek naar een naked bike en liep tegen de Gsr 600 aan. Normaal ben ik iemand die lang twijfelt voor die een keuze maakt maar dat was bij de gsr 600 niet nodig. Voor de eerste keer dat ik reed op de GSR voelde ik meteen dat die helemaal niet zwaar was en super van ze plek kwam. Meteen de motor aangeschaft en week daarop paar dagen in de Ardennen gereden Heerlijk !!! De enige aanpassing die ik tot nu toe heb gedaan is een GPR Deeptone uitlaat (die een heerlijk geluid maakt.)

Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=wcapqsw1D7o

Dit is mijn GSR:
full

@Quinten:

full

Voel me wel weer wat beter *O* , ga morgen misschien toch wel even richting Veenendaal... :] denk ik.
Zo ja 12.00 bij de ingang van de McD :?

Laatst bewerkt:
das toevallig mijn motor komt ook bij wilderman uit zwolle weg *D

ik heb het ruitje nog liggen, maar ik heb maar 1 st met bevestigings bouten voor het ruitje.
heb jij het orgineele ruitje en wil je die ruilen (met boutjes) of wil je gewoon het ruitje overnemen van mij?

full

full

full

en zo ziet hij er op de motor uit (heb je ff een beter idee

full

GR NEMO

Hallo allemaal !!

Ik zal me even voorstellen aangezien ik het forum nog vaak ga gebruiken ik ben Quinten uit lelystad heb begin juli mijn GSR 600 gekocht bij Wildeman in Zwolle. Na het behalen van mijn motor rijbewijs was ik al meteen opzoek naar een naked bike en liep tegen de Gsr 600 aan. Normaal ben ik iemand die lang twijfelt voor die een keuze maakt maar dat was bij de gsr 600 niet nodig. Voor de eerste keer dat ik reed op de GSR voelde ik meteen dat die helemaal niet zwaar was en super van ze plek kwam. Meteen de motor aangeschaft en week daarop paar dagen in de Ardennen gereden Heerlijk !!! De enige aanpassing die ik tot nu toe heb gedaan is een GPR Deeptone uitlaat (die een heerlijk geluid maakt.)

Youtube:

Dit is mijn GSR:[afbeelding]

Hey Quinten,

Welkom! Lekkere roffel uit je pijpjes. GSR600 is een prima fiets die zich makkelijk en best vlot laat berijden. Ik had dezelfde klik zoals jij die beschreef na een proefrit. Het is ook mijn eerste motor. Van de week weer lekker mee gereden, maar ik begin langzaam naar iets anders te verlangen. Maar aangezien de geldboom leeg is, voorlopig nog maar op het zwarte monster.

Veel plezier met je aanwinst, en je weet het, glimmende kantje boven!

Hallo allemaal !!

Youtube:

Dit is mijn GSR:[afbeelding]

*O* *O*
gefeliciteerd

Waar kom je vandaan? Dat je naar de ardennen gaat om te rijden? Zuiden des lands?

overigens zie ik je al minder schaamranden hebt dan ik _O- ....moet ik me schamen of zat dat bij de prijs inbegrepen :P

*O* *O*
gefeliciteerd

Waar kom je vandaan? Dat je naar de ardennen gaat om te rijden? Zuiden des lands?

overigens zie ik je al minder schaamranden hebt dan ik _O- ....moet ik me schamen of zat dat bij de prijs inbegrepen :P

Uit Lelystad knurft, lezen :+ :P

@ Roeleey: Nja rond 13:00 gaan ze meestal zachtjes naar Amersfoort voor de politie optocht :+
Zat te denken om naar n ander, nog iets betere tent te rijden morgen, hopelijk hebben ze plek, anders het oude vertrouwde stekje opzoeken en anders zijn er nog n boel meer, betekend wel vroeg al aan de pannenkoek :P
Owh en iemand met navi voorop die de optie snelweg UIT heeft :P

Uit Lelystad knurft, lezen :+ :P

@ Roeleey: Nja rond 13:00 gaan ze meestal zachtjes naar Amersfoort voor de politie optocht :+
Zat te denken om naar n ander, nog iets betere tent te rijden morgen, hopelijk hebben ze plek, anders het oude vertrouwde stekje opzoeken en anders zijn er nog n boel meer, betekend wel vroeg al aan de pannenkoek :P
Owh en iemand met navi voorop die de optie snelweg UIT heeft :P

Waarom navigatie :? We hebben jouw toch *O*

Ene en waar en hoelaat begint de pannekoekenrit? Ik ken alle gezichten verders nog niet.

Waarom navigatie :? We hebben jouw toch *O*

Dan moet ik weer opletten enzo...*zucht* nja het moet maar :+

Ene en waar en hoelaat begint de pannekoekenrit? Ik ken alle gezichten verders nog niet.

Geen idee want niemand reageert erop, ik ga lekker het leidertje spelen en zeg 13:00 verzamelen te voet, handjes schudden etc etc en daarna rustig opstappen, verzamelen te motor en de hort op :]

Ik PM je mn nummer wel eventjes ;)

Planning nu is samen met het meisje die kant op, verwacht er 11.30 te zijn.

*O* *O*
gefeliciteerd

Van Lelystad naar maastricht daar overnachten en dan een lang weekend in de Ardennen rond touren :D

En betreft de schaam randen die zijn door moi :D Hoe platter hoe beter !

Wonen er ook mensen in flevoland of in de buurt ?

''Nieuwsgierig''

Ennnn thuis :W Dat was toch leuk weer eventjes, al heb ik nu wel n boos groepje regio mensen die ik niet heb aangesproken vandaag :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan