CorvetteFreak
MF veteraan
ik hoor het al, dit komt wel goed
de gsr heb ik wel bij een motorzaak gekocht maar de andere motoren die ik heb gehad kocht ik gewoon via marktplaats
ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf monteur ben en dan zul je op andere dingen letten en dingen vallen je op (weet waar je op moet letten) maar ik kan natuurlijk ook niet in de motor kijken.
dus mijn advies is wel altijd: als je er geen of wat minder verstand van hebt kan je beter naar een motorzaak gaan en als je goed zoekt kom je ook echt wat leuks tegen
en laten we eerlijk zijn, is het bouwjaar zo interesant?
afgezien van de kleurstellingen (maar das smaak ) maakt het mij niet zo veel uit ik heb liefer een fiets van 2006 met weinig km op de teller dan 1 uit 2008 met veel (x keer of 2) meer op de teller.
en ik ben zelf nog niet zn fan van abs, maar dat is denk ik om dat ik zo eigenwijs ben
doe mij maar staalomvlochten remleidingen.
GR NEMO!
Heu dat staat lost van elkaar
ABS is voor tegen het blokkeren enzo, yada yada.
Staal omvlochten remleidingen zorgen er enkel voor dat ze nooit meer vervangen hoeven (rubberen liefst elke 4 jaar ofzo??) en zorgen dat ze niet uitzetten bij het remmen waardoor de remdruk volledig op de remmen komt en niet de remleiding uitzet door de remdruk *nerd*
Avond