Dakhaas_90
MF'er
- 22 sep 2010
- 62
- 0
Au...
Dit is dus het vervolg verhaal op het steeds afslaan na enkele seconden?
Tja, volgens de garage is dat de oorzaak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Au...
Dit is dus het vervolg verhaal op het steeds afslaan na enkele seconden?
Zo, even een kleine update over mijn GSR. Vrijdag opgehaald door de garage, en net een telefoontje gehad. Krukassensor is kapot, is gelukkig wel op vooraad waar ze hem bestellen dus hopelijk morgen binnen. Grapje gaat alleen wel zo´n 450 euro kosten (zoeken, Sensor en montage).
Hoegee in Giessen, daar kun je toch ook killers kopen voor de Yoshi's (of ze maken ze daar zelf...)?
Zo, even een kleine update over mijn GSR. Vrijdag opgehaald door de garage, en net een telefoontje gehad. Krukassensor is kapot, is gelukkig wel op vooraad waar ze hem bestellen dus hopelijk morgen binnen. Grapje gaat alleen wel zo´n 450 euro kosten (zoeken, Sensor en montage).
Goedemorgen!
Heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald en aangevraagd! :D
Zodra ik hem binnen heb wil ik langs een motorzaak waar een aantal GSR'en staan. Heb voor het registeren al een gedeelte van de 9 GRS threads gelezen maar ik zou graag nog een paar tips willen om op te letten bij aanschaf van een GSR 2006 met 24661 KM op de teller.
Had je dan geen foutmelding op je display
Normaal geeft een defecte CKP sensor "c12" melding
Goedemorgen!
Heb gisteren mijn motorrijbewijs gehaald en aangevraagd! :D
Zodra ik hem binnen heb wil ik langs een motorzaak waar een aantal GSR'en staan. Heb voor het registeren al een gedeelte van de 9 GRS threads gelezen maar ik zou graag nog een paar tips willen om op te letten bij aanschaf van een GSR 2006 met 24661 KM op de teller.
Morgen een dagje vrij, maar eens de GSR opstarten.
Wil gaan kijken voor een nieuwe helm, iemand nog tips?
Ivm mijn bril wil ik gaan kijken een systeemhelm, ben er nog niet uit of ik dan een gele of andere kleur (lees; zwart) wil.
Alle tips zijn welkom, ook motorzaken want hier in de buurt heb ik alleen Motoport Schiedam met een beetje keuze.
En die hebben hebben al genoeg geld van me gekregen.
Nog nooit last gehad van bril + intergraalhelm. Wat zou er niet werken aan die combinatie?
Qua winkel zou ik zeggen: Hans van Wijk - Zoetemeer.
Hun budgethoek in de kledingshop is alleen al groter dan de gemiddelde motorzaak.