Suzuki GSR *Deel 6*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt om een aantal waarden van jullie verbruik door te geven. Nu heb ik al zo een idee van wat kan aanschouwd worden als normaal. Nu nog ff afwachten of die van ons zich daar kan in terugvinden. Zo niet, ff laten afstellen. Valt allemaal best mee die waarden. Met men X haal ik die afstanden ook met een volle tank, maar daar kan dan wel 22L in.
full

Laatst bewerkt:
Ik ben ook maar weer eens bezig met mijn verbruik te checken. Zoals ik al zei haal ik 1:15 volgens mij echt niet. Maar misschien valt het ook wel mee. We zullen wel zien

Ik weet dat 600cc niet echt veel is, maar om er nou een brommer plaatje op te doen. _O-

Heeft hier iemand toevallig ervaring met het verwisselen van de koplamp? Ik heb die WPH gedownload maar hier kan ik niks vinden over het losmaken van de lampkap.

Ik heb dezelfde. En dat klinkt best aardig, helemaal als ie warm is :)

Heeft hier iemand toevallig ervaring met het verwisselen van de koplamp? Ik heb die WPH gedownload maar hier kan ik niks vinden over het losmaken van de lampkap.

Mijn excuus, er staat wel degelijk wat in over het verwisselen van de koplampen ed.

Dat zijn inderdaad super mooie uitlaten, vooral voor een zwarte motor!

Zojuist mijn koplamp en die 2 kleine lampjes vervangen voor Philips Bluevison Xenon Effect H4 4000k. Het was een beetje een gepriegel maar het is gelukt. Ik ben benieuwd naar het effect, vanavond als het donker is eens kijken.

Bij deze de eerste foto van mijn GSR en mag meteen in de OP.
Heb hem ongeveer een maand geleden gekocht van *Seven* met
iets meer dan 3000 km op de teller.

Veranderingen:
Rizoma spiegels
6000K Bi Xenon (pilot)
Led stadslichten
Striping

gsrdag1.jpg

Laatst bewerkt:
hey

heb een zwarte gsr 600 maar ben aan twijfelen voor rode striping

kan iemand mijn foto photoschoppen en posten

kan ik al eens een zien of het mij aanstaat

vriendelijke grt ivo

Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een andere uitlaten op mijn GSR. Nou vroeg ik mij af of er ook een aantal MF'ers zijn die gelijk een katvervanger hebben geplaatst en of ze daar over te spreken zijn (voordelen - nadelen etc)?

Ben benieuwd naar de reacties.

@sjoerdvm op www.ebay.it staat tweedehands leo nu te koop mss iets voor u

grt ivo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan