trilling kwam voornamelijk door de strakke punten in de ketting... nieuwe set dus.
note to self: beter vetten!!! scheelt veel geld
Ik meld me ook weer
Is er nog behoefte om misschien eens een meeting te organiseren en dan meer dan 3 gsr's bij elkaar te krijgen? Mocht daar behoefte aan zijn dan stel ik ergens in brabant voor voor onze belgische vrienden
Ik heb als tip gekregen om de ketting elke 500km in te vetten. Ik vond dit vrij veel maar in praktijk valt het wel mee.
Ik gebruik zelf de kettingspray van Castrol en deze maakt de ketting wit. Dit ziet er niet erg mooi uit, maar als de ketting niet meer wit is dan weet je dat je hem weer moet invetten. En dat is meestal wel na 500km.
Ik denk dat je beter een paar bussen ketting vet te veel kunt kopen, dan een paar keer je ketting te moeten laten vervangen.
@ jozzef
@ wegdekdaniel
@ dbpeugeotke
@ sjeordvm
een fotootje posten en jullie kunnen er bij in de OP!
Je mag deze er wel inzetten voor mij:
[afbeelding]
Als ik dan een andere foto heb, laat ik het wel weten.
hey
voor mij mag je deze foto verlopig plaatsen
[~[url="http/img710.imageshack.us/img710/8466/010ygf.jpg"]afbeelding~][/URL]
grt ivo
Ik begon met 1:15, toen afgezakt naar 1:13 door aanpassingen, op vakanties (betere benzine) 1:17Even een vraagje aan de experts.
Wat is het gemid. verbruik van een gsr.
M.a.w. hoeveel km haal je zo met een volle tank met sportief rijgedrag
(geen race rijstijl, wel sportief) [afbeelding]
oeh, da's helemaal weinigIk kom zo ongeveer 160-180 km op 1 tank, en dan rij ik echt niet maximaal volgas...
zal dit weekend even zoeken...heb nog een leuke met een koe in zwitserland@ jozzef
@ wegdekdaniel
@ dbpeugeotke
@ sjeordvm
dat zou dus bij mij elk weekend zijn en dat lukt helaas vaak niet.Ik heb als tip gekregen om de ketting elke 500km in te vetten. Ik vond dit vrij veel maar in praktijk valt het wel mee.
Ik gebruik zelf de kettingspray van Castrol en deze maakt de ketting wit. Dit ziet er niet erg mooi uit, maar als de ketting niet meer wit is dan weet je dat je hem weer moet invetten. En dat is meestal wel na 500km.
Ik denk dat je beter een paar bussen ketting vet te veel kunt kopen, dan een paar keer je ketting te moeten laten vervangen.
hmm, ik heb hier ook nog honderdmiljoenmiljard tankbonnetjes liggen...zal ook een kijken of ik een grafiekje kan makendone
In verband met de vraag over het verbruik...
Hieronder nog eens mijn overzichtje (ik hou elke tankbeurt bij). Ondertussen dus 94 keer getankt, na 20300 km. Ik rij vrij rustig, veel woon-werkverkeer. De dieptepunten zijn altijd reizen of lange toerbeurten. Dan verbruikt hij minder dan 5 liter / 100km.
De grafiek is dus ook in aantal liter per 100 km.
Gemiddelde = 5.42 liter/100 km of 1:18.45
[afbeelding]
I can has animoWat denk je jongens, maak ik een meeting manager aan voor de resterende zondagen van 2010? Zien we wel wanneer iedereen kan, of is daar geen animo voor?
@ jozzef
@ wegdekdaniel
@ dbpeugeotke
@ sjeordvm