Suzuki GSR *deel 11*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Peter, ik heb net na 20k mijn kettingset vervangen. Had wel langer mee gekund maar ik was de laatste 2.5k niet zo lief ervoor vrees ik... :$

GeeJeeDee, ook al eens over gedacht maar nooit aan begonnen, dat bakje kan je prima en makkelijk vergroten, ik heb er ook nog het hitteschild onder hangen. Alleen aan wat goed plastic komen was iets waar ik niet verder mee kwam nog.

Ik zit op 14k km, ook nog niks vervangen behalve de banden. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van Pilot Road 3 van michelin, voor en achter :)

GeeJeeDee, ook al eens over gedacht maar nooit aan begonnen, dat bakje kan je prima en makkelijk vergroten, ik heb er ook nog het hitteschild onder hangen. Alleen aan wat goed plastic komen was iets waar ik niet verder mee kwam nog.

Moet het perse van kunststof dan? Maar goed ik ben CNC-frezer/draaier dus ik denk dat dat niet zo'n probleem moet worden. Ga ik maar es een projectje van maken denk ik.

Net even gebeld met Hoegee ivm de afstelling.

Werkzaamheden: afstellen met o.a. lambda sensor, testbank. Is normaal al nuttig, maar zeker als je de uitlaat / linkpijp vervangt. Sport luchtfilter is geen must, maar wel goed voor het totaalplaatje van meer brandstof - meer ademen.

Tijd: zaterdag is erg druk, dus dan pas medio juli tijd. Door de weeks kan het sneller, dan ongeveer 2 weken wachttijd.

Kosten: voor puur de afstelling staat een vast bedrag van €150.- Zou je nog een BMC filter willen, dan komt er zo'n €60 tot €85 bij (exacte bedrag was hem even ontschoten). Ze hebben ooit een performance pakket gehad met filter + afstellen voor €199, maar dat is tegenwoordig niet meer voor die prijs te doen.

Laatst bewerkt:
hihi, ooit...... was augustus 2012 dat ik er was... maarja, alles wordt duurder tegenwoordig
afstellen was 135, filter was 65

Laatst bewerkt:
hihi, ooit...... was augustus 2012 dat ik er was... maarja, alles wordt duurder tegenwoordig
Het staat ook nog steeds op de site als pakket van €199.

Hij had het over lang geleden dat die prijs geldig was, waren ze mee gestopt ivm de BTW verhoging (even gegoogled: dat was oktober 2012).

Toen hij over de prijs van een los BMC filter begon van €85 excl BTW, begon ik echter aan de prijzen te twijfelen _O- Hij schatte in dat het performance pakket nu zo'n €215 zou kosten.

nouja, als hij dat vorig jaar tegen mij gezegd had, had ik het voor die 215 euro ook meteen laten doen!! is z'n geld echt waard!

Zijn er nog meer mensen die een Hoegee tripje overwegen? Wie weet kunnen we dan met een aantal GSR rijders gezellig die kant op :] (en eventueel om korting zeuren :} )
Hiephoi,

Ik "moet" ook nog even langs Hoegee, ik heb nl nog geen DB-killers voor mijn Yoshi's...
Laat maat weten wanneer jullie gaan.

En owja, gisteren rond 13:00 op de A13, Den Haag richting Rotterdam, net voor Terbrechtse Plein, een GSR, kenteken MT- .. - 59. Je ging richting centrum of de A20 op richting Hoek van Holland.

Toevallig iemand van hier?

:W :W :W

:W Ook weer gevonden :9

Voor de mensen die nog een slot probleem hebben, zo doe ik het.

[afbeelding]
Zit zat ruimte onder je zadel...
Ik heb mn remschijfslot, een scottoiler, een ehbo kit, service boekje en bagagenetje weg weten te proppen in dat stukkie.

En owja, gisteren rond 13:00 op de A13, Den Haag richting Rotterdam, net voor Terbrechtse Plein, een GSR, kenteken MT- .. - 59. Je ging richting centrum of de A20 op richting Hoek van Holland.

Toevallig iemand van hier?

:W :W :W
Is dat een zwart/zilvere?
Die zie ik wel vaker rondrijden omg. Den Haag, maar zonder sticker.

Iemand toevallig een custom rem/schakelset die van z'n linker originele schetsplaat af wil? Wil niet erg vlotten met zoeken naar een 2e handse... En een nieuwe (of nieuwe rem/schakelset) is best pittig voor de kas...

Zo dadelijk het zwarte monster weer naar buiten drukken, even met m'n homey (met omgebouwde CB750) een blok om. Nu hoop ik dat ie zijn andere motor pakt, anders moet ik weer met oordoppen rijden _O-

Als er nog gissers in de buurt zijn en mee willen, ik ben rond 8 uur in de Hommerts, hierzo Google Maps

Yep, met standaard pijpjes eronder.
En idd gaan sticker, je snapt het niet he.

:] :] :]

Smaken verschillen... zo vind ik rvs-achtige pijpen niet smoelen onder een GSR, en die MF sticker vind ik kleurtechnisch spuuglelijk tov het NL-blauwe kantje. Maar ik ben wat dat betreft een vakidioot en zou in staat zijn om een spectrophotometer te gebruiken om de delta E tussen de kleuren te meten })

Zo dadelijk het zwarte monster weer naar buiten drukken, even met m'n homey (met omgebouwde CB750) een blok om. Nu hoop ik dat ie zijn andere motor pakt, anders moet ik weer met oordoppen rijden _O-

Als er nog gissers in de buurt zijn en mee willen, ik ben rond 8 uur in de Hommerts, hierzo Google Maps

Mij te ver weg, ga ik niet meer halen.

Hiephoi,

Ik "moet" ook nog even langs Hoegee, ik heb nl nog geen DB-killers voor mijn Yoshi's...
Laat maat weten wanneer jullie gaan.

Geen idee nog wie er verder allemaal interesse hebben en wanneer iedereen en Hoegee kan.

Ik heb ff niet zo'n behoefte aan spontane avond ritjes na gisteravond...
wat heb je dan gedaan gisteravond?

Zou wel willen maar heb morgen Engelse presentatie :r

Misschien doe ik straks nog wel een klein rondje...

honda cb
De voorrijder en ik waren de bocht al ruim door.
Toen ik niets in mn spiegel zag verschijnen zijn we gestopt om achterom te kijken en daar zagen we er 1 heftig zwaaien, de ander was al in de sloot gedoken om te helpen.
Als een mongool teruggereden en toen is er nog 1 de sloot in gedoken terwijl ik 112 aan de lijn had.
Ze hebben m met z'n tweeen stabiel gehouden in het water tot de hulpdiensten kwamen.

Je ziet mij in mn knalpaarse shirt heen en weer lopen in het filmpje en de foto's. Motor in de berm geparkeerd.
Hij heeft er wonderbaarlijk genoeg alleen blauwe plekken aan over gehouden!

Gelukkig maar dat alles nog meevalt en hij er redelijk goed van afkomt.

Denk de schrik of beetje verlamd van de kou. En bij kans op letsel is stabiel houden en wachter op (professionele) hulp beter.

toch maar weer prettig om met meerderen te rijden dus.. ongeluk zit in zo'n klein hoekje en als je alleen rijd en zoiets gebeurt.. bahbah moet er niet aan denken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan