De gene die de Arrow demper aanbied heeft ook nog een GPR allu demper te koop. Iemand toevallig ervaring met deze dempers kwa geluid ? Bij de GPR blijft het uiterlijk van de motor origineel.
eBay, worden af en toe nieuw aangeboden door een Italiaan, dacht iets van 350euro? Had laatst ook 1 gevonden en bijna gekocht op tweedehands.be..maar die kerel wilde er persee nog meer dan 250euro voor hebben.Een GPR ziet er wel mooier uit, zo achter de originele beschermkap/hitteschild. Iemand nog een adresje om zoiets te bestellen, nieuw of goede tweedehands? De GPR uit een paar berichten terug is helaas al verkocht.
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit, je doet geen races enzo dus bijna ieder merk halfsynth olie zal goed zijn. Ik zelf ben altijd voor Castrol gegaan. Qua filter is volgens mij Champion wel goed..kies gewoon iets @ Louis.de normaal.@iedereen: Bedankt voor de tips voor de 18k beurt
Nu ben ik even opzoek geweest naar olie + filter, welke
raden jullie mij aan voor de GSR?
Vandaag trouwens 400km snelweg gereden..je moet toch wat om ff op visite te gaan.
Voor de lol eens geprobeerd om wat meer op het brandstofverbruik te letten. Heb continu de 125km/h aangehouden (ja ook op 80 en 100 wegen) dus nergens boven de 6500 toeren uitgekomen.
Resultaat...200km aangetikt met nog 3 streepjes overVerbruik van 1:20 dus.
Leuk om te weten dat dat ook kan. Morgen zal ik weer gewoon oud-hollands aan het gas hangen dus 1:14 rijden
Heb bij 201km getankt. Wilde graag weten of mijn nette rijden nut had. Had toen nog 3 streepjes over en er kon 10,1 liter in (tot de rand vol, dop kon nog net dicht).Pffff, 6500 toeren, dat doe ik nog met die 2-pittert van m'n vrouw. Die overigens veel minder brandstof verbruikt dan de GSR, maar daarmee ook gelijk ongeveer super-saai is. De GSR leeft en laat zich de bocht in smijten, terwijl die CBF zich met moeite door een bocht heen worstelt, je moet gewoon dik gas bijgeven, anders donder je naar binnen
Hebbie em trouwens afgetankt na die 200km? Ik heb wel eens het idee dat het rooskleurig eruit ziet en dan ineens dondert de meter snel naar 2 , en 1 streepjes.
Heb bij 201km getankt. Wilde graag weten of mijn nette rijden nut had. Had toen nog 3 streepjes over en er kon 10,1 liter in (tot de rand vol, dop kon nog net dicht).
Hij zakt inderdaad steeds sneller...Eerste streepje verdween bij 80-90km. Tweede bij 150km. Terugweg wel wat vlotter gereden, maar alsnog zal het best zuinig zijn: lange files op zondagavond 21:00...bah. Temperatuur bleef op de snelweg in de hitte keurig op 83-84c.
Mannen en vrouwen, misschien een rare vraag maar ik ben op zoek naar een koplamp unit van een gsr750. Wellicht heeft een van jullie er een of weten jullie waar ik zo'n ding (liefst 2e hands) kan vinden??
Bedankt!
GSR750 koplamp unit gezocht
@HinkZ: in het Zuid Oosten van de hoofdstad....(voor hoelang nog weet ik niet)PM maar als van zins bent langs te komen, ben veel aan het werk de laatste vier maanden van het jaar, maar kan altijd wel een gaatje vinden denk ik...
Mannen en vrouwen, misschien een rare vraag maar ik ben op zoek naar een koplamp unit van een gsr750. Wellicht heeft een van jullie er een of weten jullie waar ik zo'n ding (liefst 2e hands) kan vinden??
Bedankt!
GSR750 koplamp unit gezocht
@iedereen: Bedankt voor de tips voor de 18k beurt
Nu ben ik even opzoek geweest naar olie + filter, welke
raden jullie mij aan voor de GSR?
De gene die de Arrow demper aanbied heeft ook nog een GPR allu demper te koop. Iemand toevallig ervaring met deze dempers kwa geluid ? Bij de GPR blijft het uiterlijk van de motor origineel.
ik heb goede ervaringen met Castrol, sterker nog ik koop alleen maar Castrol!
het is wel iets duurder maar werkt gewoon goed, en zeg nu zelf jij wil natuurlijk ook kwalitijd voor je schatje
je kan ook olie van bv de action of zo kopen maar neem van mij aan dat olie kwaliltijd zich terug betaald
GR NEMO
Na een lange afwezigheid wilde ik jullie ff laten weten dat ik vader ben geworden van een super mooie jongen. Zijn naam is Damian (op zijn engels uitspreken) en hij is geboren op 30 augustus en woog 3545 gram (nu iets meer) en 50 cm groot.
De bevalling is niet helemaal vlekkeloos verlopen en we hadden hem ook bijna niet gehad (ademstop en bijna hartstilstand). Na 9 dagen op de kinderafdeling gelegen te hebben en 6 dagen daarvan aan de monitor, zuurstof, infuus en voedselsonde is hij nu sinds afgelopen vrijdag lekker bij ons thuis. Je ziet hem met de dag sterker worden en hij drinkt goed bij moeders aan de borst. Al met al eind goed al goed en hopelijk mag hij net als zijn vader straks het motorvirus krijgen (al is moeders daar niet zo blij mee). Ik zal morgen ff een foto hier plaatsen van de mooiste jongen van de hele wereld (zegt een super trotse vader )
Na een lange afwezigheid wilde ik jullie ff laten weten dat ik vader ben geworden van een super mooie jongen. Zijn naam is Damian (op zijn engels uitspreken) en hij is geboren op 30 augustus en woog 3545 gram (nu iets meer) en 50 cm groot.
De bevalling is niet helemaal vlekkeloos verlopen en we hadden hem ook bijna niet gehad (ademstop en bijna hartstilstand). Na 9 dagen op de kinderafdeling gelegen te hebben en 6 dagen daarvan aan de monitor, zuurstof, infuus en voedselsonde is hij nu sinds afgelopen vrijdag lekker bij ons thuis. Je ziet hem met de dag sterker worden en hij drinkt goed bij moeders aan de borst. Al met al eind goed al goed en hopelijk mag hij net als zijn vader straks het motorvirus krijgen (al is moeders daar niet zo blij mee). Ik zal morgen ff een foto hier plaatsen van de mooiste jongen van de hele wereld (zegt een super trotse vader )